Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

743 reacties

Hoi!

Ik heb een 3-in-1 actie gehad van 6 maanden voor internet, TV en bellen (omdat dit goedkoper is dan alleen internet??). De 6 maanden zijn inmiddels bijna voorbij en ik heb TV en bellen nooit gebruikt. Zouden jullie de TV en belbundels kunnen opzeggen op de datum dat de 6 maanden aflopen? Volgens mij is dat 9 februari.
Goedenavond,

Nu een half jaartje bij T-mobile Thuis en we zijn er tevreden!
Graag wil ik een extra TV Box zonder opnamefunctie bestellen.
Wij doen weinig tot niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, dus ik verzoek u om vast bellen uit te zetten per eerst komende mogelijkheid.
Goedenavond,

Graag zouden wij een extra tv box willen bestellen, daarmee hoeven wij geen opnamefunctie te hebben.

Mvg Sebastiaan en Kim
Goedendag

Ik wil graag vast bellen verwijderen van mijn abonnement.
zou daarover contact kunnen worden opgenomen?
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Thorry, de bandbreedte (of maximaal haalbare snelheid) is afhankelijk van de afstand van jouw huis tot de wijkcentrale. Deze snelheid is dus niet aan te passen. Bij T-Mobile Thuis hanteren wij een ondergrens van 12 Mbps. Dit doen wij zodat wij de kwaliteit kunnen waarborgen van onze diensten. Op jouw adres is deze snelheid net haalbaar. Ik denk graag met je mee om terug TV programma's terug te kunnen kijken. Als alternatief kun je gebruikmaken van Uitzending Gemist (tot 10 dagen!) via de TV Box of terugkijken via de TV Anywhere app. Met de app heb je toegang tot veel meer zenders waar je tot zeven dagen terug kan kijken.

Hoi @edwinvb, ik heb vast Bellen per 27-2 uitgezet voor jou. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @Piedro92, Ik heb meteen je pakket aangepast! De bevestiging zit in je inbox en de retourdoos wordt binnenkort verzonden om je TV Box in terug te sturen.

Hoi @Uileman, ik heb het direct voor je geregeld. De TV Box zonder opnamefunctie komt meteen jouw kant op. Vast bellen wordt met ene maand opzegtermijn uitgeschakeld. De bevestiging zit in je inbox! Let op: je maandbedrag wordt met de nieuwe TV Box € 5,- hoger.

Hoi @KimenSebas, de TV Box zonder opnamefunctie is onderweg! De bevesting zit in je inbox. Let op: je maandbedrag wordt met de nieuwe TV Box € 5,- hoger.

Hoi @DJPatrick, ik maak het graag voor je in orde! Als je een vraag hierover hebt of verzoek, laat het mij weten. Bespreek je dit liever met mij via een privébericht, dan is dat ook goed. Klik hiervoor op mijn naam.
En als ik nu toch zo'n box wil werkt dat niet of maar half graag hoor ik van je
@topa1979 Ik kijk graag naar de mogelijkheden, van welke TV Boxen maak je gebruik? Als je nog oudere Amino A140 types gebruikt dan kunnen we die omwisselen voor Entone 510's. Maak je gebruik van Entone 510's? Dan kan ik deze niet omwisselen maar als er echt meerdere seconden vertraging in zit dan kan ik ze wel vanuit hier een fabrieksreset geven. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.

Hallo Brian, uit pure nieuwsgierigheid, maar waarom zou je een Entone niet kunnen ruilen tegen een Aria?

Ik heb momenteel Entone's en ze zijn alle drie tergend traag, waarschijnlijk nog binnen jullie normen, maar als ik vergelijkingen maak met de werking van de KPN en Ziggo TV kastjes, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Zijn de Entone's jullie meest recente TV kastjes, of zijn dat toch de Aria's?
Hoi! Ik heb T-Mobile Thuis en ben er tevreden mee maar ik zie bij Einddatum: 15-2-2019 staan. Ik wil wel lid blijven maar ik wil ook gebruik maken van de aanbieding die jullie op dit moment hebben....kan dat? Ik probeerde deze vraag ook op FB te plaatsen maar de bot snapte mijn vraag niet....
Hallo.

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen.

Maar omdat wij allen een T-Mobile mobiel abonnement hebben, hebben wij geen behoefte aan een vaste lijn.

De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen uitgezet worden?

Hartelijk dank alvast.
Hi T-mobile. Net een thuis abonnement bij jullie afgesloten in Beverwijk. Er is alleen een fout gemaakt door de verkoper. Kreeg de vragen gesteld als: 'bel je wel eens vanuit vaste lijn of word je daar ook op gebeld.' Het antwoord was nee en de verkoper heeft toch vast bellen opgenomen. Zou vast bellen graag gelijk uit willen zetten maar krijg moeilijk telefonisch contact met de winkel, kunnen jullie me helpen?
Ik wil graag Vast bellen in T-Mobile Thuis stoppen. Wat is hier de verwerkingsperiode ongeveer van?
Hallo,

ik zou graag het TV en Telefoon abonnement willen stoppen. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @topa1979, goede vraag! Er is geen of te verwaarlozen winst qua zapsnelheid tussen de entone's en de Aria. Maar wees gerust: we zijn continu bezig om onze producten te verbeteren. Zo wordt de firmware van de TV Boxen eens in de zoveel tijd geüpdate om de prestaties te verbeteren. Typisch is dit één à twee keer per jaar. Bij iedere upgrade gaat de zapsnelheid omhoog.

Hoi @DeskIndo, tof om te horen dat je tevreden bent en wilt verlengen. Dat wil ik natuurlijk graag faciliteren. Onze chatbot Lotte staat nog in de kinderschoenen. We gaan het haar nog leren! Er zal altijd iemand het van Lotte overnemen als je vraag niet beantwoord is. Ik vermoed zelfs dat je inmiddels al geholpen bent! Is dit niet het geval, dan hoor ik het graag! Je kunt in dat geval een privébericht aan mij sturen (klik daarvoor op mijn naam) met je adres en 06-nummer, dan zorg ik dat je een belletje krijgt.

Hi @johnnygalang, ik heb direct vast Bellen met een maand opzegtermijn uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

Hi @QuinnHeidema, welkom bij Thuis! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Mijn advies is om vast Bellen in je pakket te houden, aangezien dit jou extra korting oplevert. Op je bevestiging zie je staan: "Actie: Internet, TV & Bellen, eerste 6 mnd €20 korting p.mnd". Als je vast Bellen binnen de eerste zes maanden uitzet, verlies je ook deze korting. Maak je echt geen gebruik van vast Bellen, dan kun je deze na die periode alsnog uitzetten: zo heb je maximale korting!

Hoi @JZwart, ik heb per 28-2 vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!

Hoi @ardepo, per 28-2 heb ik TV en vast Bellen uit je pakket gehaald. Je ontvangt eind februari een retourdoos voor de TV Box. Bevestiging per e-mail is verzonden!
Goedemorgen,
Het halfjaar alles-in-één korting is afgelopen. Dus zou ik vaste telefonie graag stop zetten ivm dat wij er geen gebruik van maken. Alvast bedankt.
Goedemorgen,

Ik zou graag ons TV abbonement willen stopzetten. Hoe gaat dit in zijn werk en hoe gaat ons contract er dan uit zien?

Groet Leonie
Hoi! Ik heb vorige week, internetglasvezel aangevraagd via tmobile, maar wil nu ook interactieve tv erbij, mocht het interactieve tv niet bij ons bevallen, mogen we dan maandelijks opzeggen?
Ik zou graag mijn telefonie abonnement willen wijzigen.
Ik hoef geen gebruik meer te maken van onbeperkt bellen.
Reputatie 6
Badge +7
Vanaf nu (31-01-2019) is het mogelijk om zelf TV Boxen toe te voegen, te verwijderen of om te ruilen via My T-Mobile Thuis! In dit topic kan je natuurlijk nog steeds terecht voor aanpassingen aan jouw vast Bellen abonnement of het uit- en aanzetten van Bellen en/of TV. Andere aanpassingen aan je abonnement kan je gemakkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 6
Badge +7
@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!

@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.

@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)

@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!
@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!

@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.

@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)

@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!

@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.

@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)

@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!




@Brian


Top bedankt voor je antwoord. Maar via waar kan ik interactieve tv bij bestellen?
Ik wil graag interactieve tv erbij bestellen, plus ziggo sport totaal.,
Hoi,

Ik zou graag mijn tv abonnement stop laten zetten.
Hoi tmobile,

Ik wil graag mijn interactieve tv abonnement opzeggen per einde van de maand. Telefoon en internet wil ik wel behouden.

Groet, Aylin
Ik wil het 'Vast bellen start'-deel van mijn T-Mobile thuis opzeggen.
Voor het bijbehorende telefoonnummer heb ik al portering aangevraagd, welke al door T-Molbile is geaccepteerd (Porteerdatum: 2019-02-06 10:00).
Kan ik mijn tv abonnement opzeggen, of een box zonder harddisk, mijn abonnement is al lang verlopen wat zijn de opties en de kosten hiervan internet en bellen wil ik in ieder geval wel houden.

Reageer