Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

679 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @ACERES, ik kan TV voor je toevoegen! Dit kost € 15,- per maand. Je ontvangt dan binnen een week een TV Box in de post, inclusief 15 meter internetkabel. Je kunt dan direct TV kijken. Wil je een TV Box met opnamefunctie, dan betaal je € 5,- per maand meer. Voor die prijs kun je ook gebruikmaken van TV Anywhere. Er zijn geen verdere kortingen van toepassing. Tenzij je ook een mobiel abonnement hebt, dan heb je recht op Klantvoordeel. Laat je weten wat je wil en per wanneer?

Hoi @BeMu, leuk je hier te zien! Ik heb je Bellen abonnement aangepast. De bevestiging is onderweg.

Hi @Redley,en @Chiel84 dat pas ik graag voor jullie aan! Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan maak ik het in orde voor jullie!
Ik heb een alles in 1 pakket, maar gebruik nooit meer de vaste telefoonlijn i.v.m mobiel.
Kan dit stop gezet worden?
Beste,

Ik wil het vastbellen van T-Mobile opzeggen. We maken er geen gebruik van. Het lukt niet via my t-mobile thuis.

Met vriendelijke groet,
Robert
Hallo,

graag interactieve TV en vast bellen uitzetten, wij gebruiken alleen internet.

Groeten, Marleen

Klantnummer: DTM22423
Hoi hoi,

Ik zou graag vast bellen uit het pakket willen verwijderen omdat we al een tijdje geen gebruik hiervan maken. Ik kan het zelf niet regelen op de een of andere manier.
Kunnen jullie dit voor me doen?

Alvast bedankt!
Groet,
Marlie
Hallo, ik wil graag Interactieve TV toevoegen aan mijn abonnement, willen jullie dat in orde maken voor me?

Alvast bedankt!
Goedenavond,
Graag zou ik mijn vast bellen verwijderen uit mijn abonnement daar ik hier toch geen gebruik van maak.
Kan dit online? Want via my t mobile thuis lukt dit niet.
Mvg
A. Sanchez
Bij ons mag het vast bellen er ook uit.
Geven hier toestemming voor.
Gebruiken alleen maar de 06 voor bellen.
Er zijn maar enkele mensen die met ons contact zoeken via de vast me lijn.

Gr. Rob
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Wimh125, ik heb per 1 mei je vaste telefoonlijn uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je mailbox!

Hi @Robort, voor jou geldt hetzelfde, behalve dat de lijn er op 4 mei uitgaat.

Hoi @msteenbergen, per 4 mei heb ik TV en vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox. Voor het retourneren ontvang je nog uitleg, maar ik geef je alvast de informatie: retourpakket.

Hoi @marlielynn78, per 6-5 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

Hoi @El Woutador, wat leuk dat je een TV abonnement wilt toevoegen! Dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen 5 werkdagen de interactieve TV Box die je dan direct kunt installeren. Deze TV Box is interactief, maar heeft geen opslagcapaciteit. Je maandkosten gaan met slechts € 15,- omhoog. Zie hier voor uitleg rondom de installatie van de TV Box: installatievideo.

Hi @Fonzi010, per 9 mei heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevesting zit in je inbox.
Reputatie 6
Badge +6
@R. Koster Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic vandaar dat mijn collega Sander je niet mee heeft genomen in het bericht hierboven 🙂 Ik heb je Vast Bellen stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, hij stopt per 10-05!
Omdat ik de laatste maanden geen gebruik meer van maak van vast bellen, wil ik deze uit het pakket halen. Wanneer kan dit? Tevens loopt mijn T-Mobilethuis abonnement af op 30 april, omdat het zo goed bevalt, wil ik dit laten verlengen met nog een jaar. Dit dus zonder vast bellen.

Mvg. Angelien
Reputatie 6
Badge +6
Hi @a.sekewael, goed om te horen dat je abonnement zo goed bevalt! In dit geval kunnen we je dan het beste direct verlengen zonder Vast bellen, zodra je verlenging in gaat stopt dan het Bellen pakket automatisch. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via het gratis nummer 0800 0092, bereikbaar van ma tm vrij van 08:00 uur tot 21:00 uur. Hier zit één van mijn collega's voor je klaar om het direct voor je aan te passen!
Hoi,

Net als vele anderen hier willen wij graag het vast bellen uit ons abbonement halen. Wij maken hier namelijk geen gebruik van.

Bvd,
Merel
Goedemiddag,

Graag wil ik na afloop van de kortingsperiode, volgens mij per 30-5, Bellen en TV stopzetten op mijn thuis abonnement

kunnen jullie dit regelen

dank

David Visser


Vorige maand was het voor jullie nog niet mogelijk om Bellen en TV per 30-5 stop te zetten, kunnen jullie het nu al wel doorvoeren per 30-5. Als het nu nog niet kan per 30-5, mag het wat mij betreft ook per 18-5 stopgezet worden
Problem Solved.
Reputatie 6
Badge +6
@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)

@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.
@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)

@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.


Kun je ook TV stopzetten per 30-5
Beste T-Mobile

Ik wil graag het vast bellen uit mijn abonnement halen.

Daarnaast blijk ik lange tijd het langverwachte combinatievoordeel mis te zijn gelopen op thuis+mobiel omdat ik na 27-01-2017 (verhuisdatum) vergeten ben mijn adres te veranderen bij mijn mobiele contract, ik zou dit als langdurig klant graag alsnog willen ontvangen.

Bij voorbaat dank.
Gijs
Hallo,
Als ik interactive TV uit mijn abonnement wil, wat worden dan mijn maandelijkse kosten?
Zodat ik alleen nog maar T-mobile thuis internet heb.
En blijft klantvoordeel meer snelheid wel actief?
Reputatie 6
Badge +6
@davidvisser Oeps, ik was zo te zien niet helemaal wakker. Ik zie dat mijn collega inmiddels ook het TV pakket stop heeft gezet per 30-05!

@Gijs L Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 22-05-2019! Ik kan het Klantvoordeel jammer genoeg niet met terugwerkende kracht voor je toepassen. Na het activeren van Klantvoordeel sturen we je ook nog een extra e-mail om je er aan te helpen herinneren dat je het adres ook voor je mobiele abonnement aan moet passen :)

@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.
Hallo,

3 maart ben ik geholpen door jullie en is vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement gehaald. De kosten hiervoor staan echter nog wel op mijn april factuur (interactie tv box is op 1 april bij jullie afgeleverd door PostNL, deze moest voor 4 april binnen zijn). Kunnen jullie dit corrigeren? Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten Eline
@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.

Bedankt voor u snelle antwoord, bij deze wil ik mijn TV pakket stopzetten.
Beste,

Ik wil het vastbellen van T-Mobile thuis opzeggen. We maken er geen gebruik van.

Met vriendelijke groet,
Tinie
Bij deze wil ik mijn TV en Telefoon pakket stopzetten, en alleen gebruik blijven maken van de Internet verbinding. Dit mag per direct, ik heb de eerste 6 maanden van het abonnement er op zitten.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +6
@Eline01 Geen zorgen, het eventueel in rekening gebrachte wordt automatisch verrekend op je volgende factuur! Ik heb meteen even met je meegekeken maar ik zie dat wij de TV Box nooit ontvangen hebben. Heb je toevallgi het verzendbewijs nog? Hiermee kan ik de eventuele boete meteen voor je vergoeden.

@Stickeric Ik heb het TV pakket voor je stopgezet per 28-05-2019!

@Kersten58 Voor jou heb ik het Vast bellen pakket stopgezet op dezelfde datum.

@H45N Voor jou heb ik beide pakketten stopgezet op 28-05-2019 🙂

Reageer