Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

770 reacties

@adcd Mijn excuses, ik stuur je naar ditzelfde topic.

Je kan hier aangeven wat je wil.t, dan wordt er vanzelf gereageerd.

oh HAHA ik had het zelf ook niet eens door, thanks anyway!
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Sorepri,

Ik heb je verzoek dit weekend voor je in orde gemaakt! Veel bel plezier!😄

Hoi @acdl,

Dat kan zeker! Zodra ik je TV pakket uitzet, kun je inderdaad zoals @Glassertje al aangaf geen gebruik maken van de NPO zenders. De TV Box kun je vervolgens kosteloos naar ons retourneren. Wil je dat ik de wijziging voor je in orde maak?
Hi,
I would like to cancel my TV and telephone service.
And only keep the internet service before Aug. 19.
Can you help me with that?
Thanks a lot!
Hey @Sorepri,

Ik heb je verzoek dit weekend voor in orde gemaakt! Veel bel plezier!😄


Hoi @acdl,

Dat kan zeker! Zodra ik je TV pakket uitzet, kun je inderdaad zoals @Glassertje al aangaf geen gebruik maken van de NPO zenders. De TV Box kun je vervolgens kosteloos naar ons retourneren. Wil je dat ik de wijziging voor je in orde maak?

Ahh jammer, maar ok. Yes, ik wil graag dat je het in orde maakt. Alvast bedankt!
In augustus loopt mijn 100 mb internet abbo af. Ik wil eigenlijk over naar internet en tv 50 mb is daar voor het eerste jaar een mooie aanbieding voor te maken?

Alvast bedankt

Jan
Reputatie 6
Badge +7
@fuqinyi0525 I can stop Call and TV for you on the 19th of August but I see your subscription started on the 1st of February so you could also stop it per the 1st of August if you're worried about the discount. Let me know which date you prefer! :)

@acdl Helemaal goed, ik heb beide pakketten stopgezet en ze lopen af per 03-08-2019.

@Onceatukker Daar kunnen we zeker wat mee! Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen, dan neemt één van mijn colelga's meteen de mogelijkheden met je door! Je kan ons bereiken via het gratis nummer 0800 0092. Laat zeker nog even weten hoe het is gegaan!
@fuqinyi0525 I can stop Call and TV for you on the 19th of August but I see your subscription started on the 1st of February so you could also stop it per the 1st of August if you're worried about the discount. Let me know which date you prefer! :)

@acdl Helemaal goed, ik heb beide pakketten stopgezet en ze lopen af per 03-08-2019.

@Onceatukker Daar kunnen we zeker wat mee! Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen, dan neemt één van mijn colelga's meteen de mogelijkheden met je door! Je kan ons bereiken via het gratis nummer 0800 0092. Laat zeker nog even weten hoe het is gegaan!



Aug. 1st would be nice. I thought I started since Feb. 19th but I might be wrong.
Thank you!

Regards,
Qinyi
Reputatie 6
Badge +7
Hi @fuqinyi0525, I double checked and your subscription definitely started per 01-02-2019 🙂 I stopped the Call and TV subscriptions per 01-08-2019 so that you're still making use of the full first 6 months discount!
Hallo,
Begin van het jaar heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten (Glasvezel, TV + bellen). Vanwege de kortingen heb ik TV en bellen toegevoegd. Maar ik maak te weinig gebruik van TV en vast bellen, daarnaast verloopt de kortingsperiode ook binnenkort, kunnen jullie voor mij TV en vast bellen stopzetten?
Bvd!
Groet
Heb gelukkig al ontvangen maar hoe is ik nu de standaard ontvanger terug sturen?
Graag even hoe dit geregeld moet worden

Alvast bedankt
Hallo,

ik wilde graag interactieve tv aan mijn pakket toevoegen. Dus internet + interactieve tv. Moet ik hiervoor bellen, of kan dit ook hier geregeld worden?

En ontvang ik dan gratis zo'n tv box?
Goedemiddag,

Ik heb een T-mobile thuis abonnement afgesloten. Deze gaat in per begin augustus en hierin heb ik aangegeven twee interactieve tv boxen te willen. Na iets meer nadenken hebben we toch besloten om voor één Tv box te gaan met de mogelijkheid om op te nemen.

Zouden jullie dit willen aanpassen in mijn bestelling?

Bedankt!
Groet, Tim
Reputatie 4
Badge +2
Hey @rfc,

Dit heb ik voor je geregeld! Op 5 augustus stopt je vast Bellen abonnement en je TV Pakket. Je ontvangt van mij netjes een bevestiging van de wijziging en het retourproces.

Hey @H.kuijper,

Je kunt je TV Box kosteloos naar ons retour sturen! Hierr zie je welk adres je daarvoor kunt gebruiken.

Hey @Berjan1986,

Ik zie dat mijn collega mij te snel af is geweest! En dat je inmiddels je TV pakket hebt aangevraagd. Veel kijkplezier!😁

Hoi @TimB92,

Dit wil ik voor je aanpassen! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan maak ik het gelijk voor je in orde.
Eigenlijk vind ik het nogal tegenvallen, dat hele interactieve tv. En ik heb nog digitale tv van een andere provider, dus daar heb ik een smart card voor aangevraagd vandaag. Kan ik nu mijn interactieve tv weer opzeggen, het was toch maandelijks opzegbaar? Of zit ik er een jaar aan vast?

Groeten

Berjan
Good afternoon,
I would like to modify my contract from "internet 50" to DSL 100mb,
today the technician from Guidion arrived to install the internet but he explained that the optical fibre cable was missing (and plenty excuses).
since it seems that is not an easy to solve the issue i would like to modify the order from "internet 50" to DSL 100mb, since we do have a DSL connection which was used by the previous owner.
i called the customer service this evening to request the modification, but didnt received any help.
Could you please help me out with this?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Berjan1986 Jammer om te horen dat je het tegen vindt vallen 😞 Het is inderdaad op elk moment opzegbaar met een maand opzegtermijn. Als je het zeker weet dan kan ik het TV pakket weer voor je uitzetten. Tip: Blijf ons nieuws in de gaten houden, na de zomer komen er interessante dingen aan wat betreft TV :)

Hi @eponis Sorry to hear that the installation didn't go as planned. It appears that the connection point (FTU) was damaged and the internal fibre cable was missing. The FTU is property of the grid operator and our mechanic isn't authorised to work on this. If fibre is available at a location then we do not offer a DSL connection but don't worry, we will contact the grid operator to restore the FTU so that we can connect you as soon as possible!
Hallo,

ik zou graag mijn abonnement willen aanpassen; TV en Bellen uitschakelen aub. Aan internet alleen heb ik genoeg.

Bij voorbaat dank,
Randy
Reputatie 4
Badge +2
Hey @randyio,

Zojuist heb ik je verzoek verwerkt. Je ontvangt zo dadelijk een bevestiging van de wijziging. Daarin staat precies uitgelegd hoe je de TV Box retour kunt sturen. Fijn weekend gewenst! ☺
In februari heb ik een 3 in 1 pakket afgesloten met een mooie korting voor 6 maanden. De korting zit er bijna op en omdat ik weinig of geen gebruikt maak van vaste telefonie of TV wil ik graag mijn abonnement omzetten naar alleen thuisinternet.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Lumines,

Ik heb TV en vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!
Hallo, ik wil graag het vast bellen aanzetten en ik begreep dat ik dat hier kan doen?
Hallo Team!

Ik zou graag het vast bellen uitzetten/verwijderen uit mijn abonnement!

Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Groetjes
Hallo, wij zijn sinds juli 2018 lid van T-mobile thuis met een alles in 1 pakket. We gebruiken het bellen echter nooit en willen dat dus opzeggen. Daarnaast is er inmiddels een jaar voorbij dus zouden we kunnen verlengen. Welk aanbod kunnen jullie ons doen?
Mvg, steffi
Hallo, ik wil graag vast bellen uit zetten omdat we het nooit gebruiken. Hoe regel ik dit? Alvast bedankt!
Goede avond.

Ik wil het vast bellen stopzetten. Ik kan zelf mijn abonnement zelf wijzigen, zeggen ze bij T-Mobile? Maar dit is niet zo. Je kunt niet zelf het vast bellen uitzetten.

Daarom is mijn vraag, ik had graag mijn abonnement stop gezet?

Reageer