Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

790 reacties

Reputatie 2
Hai,
Ik wil graag Vast Bellen stopzetten in mijn abonnement. Ik gebruik het niet en het scheelt toch weer €2,50.
Zag dat ik wel iets kan wijzigen, maar het Bellen uitzetten.. Die functie kom ik niet tegen.
Alvast bedankt.
Hallo, ik wilde graag interactieve tv uitzetten. En dan mijn tv kastje terugsturen. Aangezien ik weer terug ben op digitale tv met opneem functie..

Groeten
Ik wil graag mijn TV en telefonie stopzetten want ik gebruik het niet. Kunnen jullie me verder helpen?
Hallo 't. Mobile ik wil graag mijn vast Bellen stopzetten waarom kan ik dit niet zelf aanpassen.. Scheelt 2,50 in de maand..
Hoi,

Is het al mogelijk om vast bellen op te zeggen per eind datum van de actie periode? Ik maak geen gebruik van vaste telefonie. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er bijgenomen. Ik hoor het graag of dit mogelijk is of dat ik aan het eind van de actie periode contact met jullie moet opnemen.

Alvast bedankt!
Hoi hoi,

Ik wil graag mijn T-mobile Thuis alles-in-1 abonnement wijzigen. Kunnen jullie me daarbij helpen?
Ik wil graag geen TV en geen Vaste telefoon meer. Dus alleen internet van de hoogste snelheid.

Alvast bedankt voor de hulp,

groetjes Linda
Hallo,

Ik heb bij jullie TV + Internet.

Willen jullie vast bellen ook aanzetten?

Met vriendelijke groet,

Dennis
Hi,

Ik wil graag per direct mijn t-mobile thuis abonnement opzeggen wegens verhuizen.
Ik ben al bijna twee maanden aan het bellen naar klantenservice en elke keer wordt er niet beantwoord. Ik was net bijna twee uur aan de telefoon met alleen 'een ogenblikje geduld aub'.
Ik ben er wel beetje klaar mee eerlijk gezegd.

Waar kan ik mijn TV pincode wijzigen?
Goede morgen,

ik wil graag mijn vast bellen in mijn abonnement stopzetten.
Jullie kunnen mij vast helpen hiermee.

groet,
Arjan
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Cherish1986, @Steffi1986, @wesleyk12 en @Mauritiob, excuus voor de trage reactie. Ik zie dat het inmiddels al geregeld is. Helemaal top!

Hoi @renyek en @theom4, ik heb per 30 augustus (maand opzegtermijn) vast bellen stopgezet. E-mail ter bevestiging zit in jullie inbox!

Hi @SannyMestreech, ik regel het graag voor je. Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?

Hoi @Berjan1986, per 31-8 heb ik TV uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox. Lees hier alles over het retoursturen van de TV Box: Retourpakket.

Hoi @Edwin A, per 2 september is vast Bellen uit je pakket. De bevestiging zit in je inbox!
Dankje sander had hier ook al even over gebeld, ik wil wel maximaal van de korting van 6 maanden gebruik maken hé... Deze loop ik nu niet. Mis neem ik aan, want je collega had het over stopzetten in november??
Reputatie 2
Badge
Hi @zschuschen! Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je sinds 24 juni 2019 profiteert van de Alles-in-1 korting. Ik raad je aan in november opnieuw contact met ons op te zoeken. We hanteren een maand opzegtermijn. Als ik deze wijziging nu alvast in je abonnement zet, kan je geen andere wijzigingen doorvoeren tot die tijd. Je kunt dan bijvoorbeeld ook geen zenderpakket wijzigen. Je kunt dus het beste een maand vooraf de actie voorbij is weer contact met ons opnemen. Wij zijn er voor je! 😄

Ik wil je graag helpen om Interactieve TV en vast Bellen stop te zetten, @Lvhooijdonk. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Hiermee kan ik de wijziging voor je doorvoeren!

Hey @dennisegb, ik zie dat je inmiddels door één van mijn collega’s geholpen bent. Super! ✌️

Je merkt het vast al, we hebben te maken met een drukke periode. Sorry @nicoles1! Is het inmiddels gelukt met de opzegging? Ik zie je niet graag vertrekken, maar ik help je graag hierbij. Mag ik van jou je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN ontvangen in een privébericht? Let wel op: we hanteren een maand opzegtermijn. Ik kan niet beloven dat ik je opzegging per direct kan doorvoeren. Wel wil ik mijn best doen om voor jou te kijken naar de mogelijkheden. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

Hoi @Ralf1313, de TV pincode kan niet gewijzigd worden. Je kunt de TV pincode terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Instellingen.

Voor jou Arjan (@akrijtenburg , heb ik de wijziging geregeld. Vast Bellen gaat eruit per 13 september 2019. Je ontvangt een bevestiging hiervan per e-mail. Ook kun je de wijziging terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Abonnementen. Wel zo handig! 😊

Hey @Edwin A, ik heb het gecheckt voor je en excuses! Ik heb de wijziging voor je geannuleerd.
Hoi, wij hebben sinds deze week gebruik gemaakt van onze TV pakket. Echter kwamen we er achter de TV box zonder harddiskrecorder is. We hadden vanavond al via My T-mobile thuis ons abonnement aangepast door een TV box met recorder toe te voegen.

Nu willen we de TV box zonder recorder uit ons abonnement halen. Kan dit via My T-Mobile thuis? We zien geen knop hiervoor. Moet de oude TV box teruggestuurd worden of wordt deze opgehaald?

Groetjes
Beste,

Wij hebben een T-mobile thuis abonnement met tv, internet en bellen een jaar geleden afgesloten. Echter gebruiken we het bellen en de interactieve tv (opnemen en pauze zetten) niet en hebben we dus voldoende aan internet en tv. Daarnaast zijn er twee telefoon abonnementen op ons adres!

Aangezien het eerste jaar erop zit kunnen we wellicht een aanbod krijgen waarbij rekening gehouden wordt met onze nieuwe wensen?

Groetjes Marco
Super bedankt!!!
Goedenavond,

Graag zou ik mijn “vast bellen” pakket uit willen laten zetten.

Graag hoor ik van jullie, bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Ralph Koops
Bij deze wil ik mijn vast bellen abonnement stopzetten.
Kunnen jullie voor mij het vast bellen ook aanzetten?
Hey,
Ik heb bij mijn abonnement vast bellen aangevinkt, maar dit is niet goed gegaan.
Ik krijg nu €10 minder korting p/m.
Als ik nu nog vast bellen erbij aanvraag krijg ik dan wel nog de korting?
En ik heb een verkeerde tv box zonder opnemen en net de goede aangevraagd, maar ik kan de verkeerde tv box niet opzeggen. Er staan er nu 3 en ik heb er maar 2 nodig. Kunnen jullie 1 tv box zonder opnemen kunnen opzeggen voor mij?
Alvast bedankt!
Hoi,
Ik wil graag mijn tv en belbundel stopzetten, aangezien wij die niet gebruiken. Kan dit hier geregeld worden?

Groetjes, smail
Hallo ik zou graag mijn thuis abonnement omzetten naar een 4G thuis abonnement is dit mogelijk?
Ik zou graag een vast telefoonnummer willen aanvragen. Hoe doe ik dat?
Reputatie 2
Badge
HI @Serchant, allereerst, sorry dat mijn reactie op zich liet wachten. Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je inmiddels één van mijn collega’s telefonisch gesproken hebt en dat het is opgelost. Superrrr!

Wat spannend dat we voor jou een nieuwe aanbod mogen zoeken @schipperke! Ik kan dit zelf niet, maar gelukkig kunnen mijn collega’s je hierbij helpen. Ze zitten voor je klaar: 0800-0092. Op naar een nieuw jaar samen! ❤️

Voor jullie, @RalphK87 en @Thom12341234 heb ik vast Bellen stopgezet, met een maand opzegtermijn. Jullie krijgen per e-mail een bevestiging hiervan. Ook kun je de wijziging terugvinden in My T-Mobile Thuis > Abonnementen.

Hey @JorisBeun, voor jou kan ik vast Bellen aanzetten! Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat dit al geregeld is. Zodra je modem online is, mag je met iedereen bellen!

Ik zie dat ons ook gemaild hebt @A91. Geen zorgen, ik help je graag! Ik zie dat de ruil met de TV Box al in werking is. Je krijgt de TV Box met opnamefunctie toegestuurd. Je TV Box zonder opnamefunctie mag je retour sturen. Via dit topic over het retour sturen van onze apparatuur kun je alle informatie hierover terugvinden. Ik heb de wijziging voor het aanzetten van vast Bellen voor je doorgevoerd. Let op: omdat de wijziging van je TV Box nog in je abonnement staat, gaat vast Bellen pas van start wanneer de TV Box retour ontvangen is. Je mag vanaf dan genieten van de € 20,00 korting per maand voor de eerste zes maanden van je contract. Per e-mail ontvang je een bevestiging hiervan. Deze wijziging is ook terug te vinden in My T-Mobile Thuis > Abonnementen.
Reputatie 2
Badge
Hey @smail1973! 👋 Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega’s. Super dat het geregeld is! Mocht je alvast willen weten hoe je de TV Box retour moet sturen, bekijk dan snel dit topic over het retourneren van onze apparatuur.

Dat is een goeie vraag, @arlowiersma! Er is niet specifiek een "procedure" om een Thuis abonnement om te zetten naar een 4G voor Thuis abonnement. Het zijn twee compleet verschillende producten. Wel kan dit handmatig geregeld worden. Je kun je Thuis abonnement stopzetten en een 4G voor Thuis abonnement afsluiten. Bij het stopzetten van je Thuis abonnement kan ik je helpen. Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht (klik op mijn foto) naar mij toe! 🙂

Ik ben meteen in je gegevens gedoken, @wbrooseboom! Ik zie dat mijn collega mij voor is en je inmiddels in bezit bent van een vast telefoonnummer. Fijn dat het geregeld is! 😊

Reageer