Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

1200 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Sansol88, welcome to the Community!

If you were to change the internet speed, that wouldn't extend the contract term per say. Unless you were to renew the contract as a whole, but that's up to you, of course. You're free to change the subscription each month; this entails down- and upgrading the speed, adding or deleting products (TV, landline etc.) and adding or deleting TV channel packages (Ziggo Sport for instance). 

Merely changing the internet speed doesn't affect the € 5.00 discount. Changing the subscription as a whole (renewal of the yearly term) does however affect certain discounts and should always be cautiously dealt with by reading the new terms and conditions on your personal My T-Mobile Thuis account. 

Hope this answers your questions. If there's anything else I can help clear up or help you with in general, feel free to ask. Stay safe and enjoy your subcription!

Reputatie 2
Badge

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Dear @Cal. Can you also keep me updated on the possibility to switch. I just discussed with Customer Service and they told me that in order to switch to 1000 Mbps I need to terminate my old contract, ask for new contract (and pay new installation costs) and I will have no internet for approximately 3 weeks. A bit customer unfriendly attitude. Is it really that complicated to switch?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 

@Jason 

Hallo ik heb een Internet 1000 abo. (Segbroek wijk Den Haag) maar zie in mijn account gegevens dat voor de klantvoordeel ik moet overstappen naar nieuw prijsplan abo. Internet premium.

Wat is het verschil tussen beide?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kbyte, wanneer je het prijsplan aanpast en overgaat op Internet Premium, zal je in plaats van € 41,73 per maand voor 1000 Mbit/s, € 35,00 per maand betalen. Je gaat daarmee (inclusief de Klantvoordeelkorting) omlaag qua maandprijs. Voor de rest verandert er niets, behoudens het feit dat je die extra korting op het maandbedrag voor Internet krijgt. Het wijzigen van het prijsplan zal in dit geval geen invloed hebben op jouw jaarcontract.

Je kunt het prijsplan wijzigen door in te loggen op My T-Mobile Thuis: Wijzigen abonnement.

Indien ik je met meer vragen kan helpen, let me know. Ik zit altijd voor je klaar! 😄

@Jason

bedankt voor de info.:thumbsup:

 

 

Hallo,

 

ik heb vorige week zondag t-mobile tv besteld en vandaag kunnen aansluiten. Maar op myt-mobile.nl staat nog steeds dat het in behandeling is waardoor ik geen " cloud opnemen" kan kiezen.

Zouden jullie dit nog kunnen regelen?

 

Groeten

Berjan

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Berjan1986, wat leuk dat je overgegaan bent op T-Mobile TV, zo kun je straks gelijk plezier hebben van extra's als Cloud Opnemen.

Ik heb met je meegekeken en zie op My T-Mobile Thuis dat de aanvraag volledig doorgelopen is, je kunt vanaf nu Cloud Opnemen toevoegen voor € 5,00 per maand - ongeacht het aantal TV Boxen thuis: Cloud Opnemen toevoegen.

Veel kijkplezier en als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan zeker weten! 😉

Hallo,

Ik zou graag mijn TV willen uitschakelen in het Thuis Abonnement.

Dit wordt er namelijk gezegd als ik het zelf probeert te wijzigen.

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je TV-abonnement uitzetten. (Idk wat voor bestelling maar laat me weten, ik heb alles binnen)

Alvast bedankt voor je antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

Damian

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @ItsDamian626, ik heb het TV-abonnement voor je uitgezet per 26 maart - dit is met in achtneming van de één maand opzegtermijn én de datum waarop je dit verzocht. Indien je in de toekomst toch weer gebruik wilt maken van TV, kun je dit makkelijk toevoegen via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen

Mocht ik je nog met iets anders kunnen helpen, weet dan dat ik altijd voor je klaar zit. Stay safe!

Goedemiddag,

 

Net als Damian ontvang ik ook dezelfde melding wanneer ik mijn Televisie abonnement probeer op te zeggen (kan niet opzeggen vanwege lopende bestelling). Komt waarschijnlijk omdat ik ESPN ook heb uitgezet, maar zou liever niet nog een hele maand willen wachten voordat ik het TV abonnement kan opzeggen. Is het mogelijk om deze beide tegelijkertijd te beëindigen?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Akiranon, dat maak ik graag meteen in orde voor je! Kan ik er van uitgaan dat jij dan zo snel mogelijk het TV-abonnement wilt laten stopzetten - met inachtneming van één maand opzegtermijn? Dat zou betekenen dat je per 2 april aanstaande geen TV meer kunt kijken, is dat goed? Dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. Thanks voor je antwoord alvast!

Hoi @Akiranon, dat maak ik graag meteen in orde voor je! Kan ik er van uitgaan dat jij dan zo snel mogelijk het TV-abonnement wilt laten stopzetten - met inachtneming van één maand opzegtermijn? Dat zou betekenen dat je per 2 april aanstaande geen TV meer kunt kijken, is dat goed? Dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. Thanks voor je antwoord alvast!

Yes, klopt helemaal. 2 april is prima wat mij betreft. Bij voorbaat dank!

Ik heb recentelijk (paar dagen geleden) mijn internet thuis pakket van basic naar fast verhoogd (100 mbps download). Ik was in de veronderstelling dat de wijziging direct zou plaatsvinden?

Mijn internetsnelheid is namelijk nog steeds maar max 50 mbps download, is er iets fout gegaan? 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Akiranon, bedankt voor je antwoord! Het is geregeld: vanaf 2 april aanstaande maakt TV geen onderdeel meer uit van jouw abonnement. Mocht je het later toch weer willen toevoegen, dan is dat geen probleem natuurlijk. Log in op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account en voeg producten naar eigen keuze toe: Abonnement wijzigen

Mag ik je nog verzoeken om de TV Box en afstandsbediening aan ons te retourneren, alsjeblieft? Je kunt dit vanaf 2 april doen door de stappen te volgen die je in de mail ontvangt die ik je zojuist gestuurd heb. Ook kun je een kijkje nemen in ons speciale retourtopic zodat je precies op de hoogte bent van de terugstuurmogelijkheden: Hoe stuur je de apparatuur terug?

Thanks alvast en veel plezier met jouw abonnement! 😄

Reputatie 2
Badge

Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 

HI Jason. Any news on this matter? Any time indication? Is it true that otherwise you need to be 2 weeks without internet to switch to new technology?

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Mpiotrek, unfortunately I can't give you a solid answer yet, because I don't know. Development is currently advancing on the tool, but just how far along they are, I have no insights on - sorry!

On average you'll be without Internet for about two to four weeks, but that really depends on when the Fiber-connection can be delivered at your address.

Reputatie 2

Hi T-Mobile,

ik heb sinds vandaag T-mobile thuis, en het viel me op dat mijn ziggo sport totaal pakket nog niet is geactiveerd. (deze blijft in behandeling staan) Kan deze geactiveerd worden?

 

Met vriendelijke groet,

Feike

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fiekert123, op de één of andere manier bleef Ziggo Sport hangen op inactief - excuses voor dit ongemak!

Ik heb het meteen hersteld voor je: binnen maximaal twee uur kun je ook van dit zenderpakket genieten. Alvast veel kijkplezier toegewenst en mocht je nog eens hulp kunnen gebruiken, let me know! 😄

Wij hebben alleen los internet van T-mobile. We willen nu ook tv erbij nemen.
Maar dan wel uiteraard met een korting de eerste 6 maanden. Moet ik dan gewoon een nieuw abonnement afsluiten en vervangt dat dan ons huidige internet? Als ik gewoon tv toevoeg dan heb ik die 6 maanden korting niet. We gaan ook van 100mb naar 1000mb omdat ik per 22 april mijn telefoon abonnement verleng met unlimited.
 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.

Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.

Daar was ik al een beetje bang voor. Ivm werk kunnen we echt niet zonder internet zitten. Vind het zonde dat we geen gebruik kunnen maken van een korting terwijl we nooit van een bundel korting gebruik hebben gemaakt. Al las ik hierboven ergens dat zelfs iemand die verlengt weer opnieuw een goede korting kreeg, dus ik ga binnenkort wel even bellen en kijken wat er mogelijk is. Anders zijn er misschien ergens anders goedkopere opties. 
Opzeggen en een nieuw abonnement nemen is ook wel een beetje omslachtig.
​​​​​​​Ook dan ben je geen echt nieuwe klant natuurlijk ;-) 

Bedankt voor de antwoord.  

Ik heb de afgelopen jaren overal en nergens gewoond,  nu heb ik een eigen woning gekregen,  en ben ik mijn interactieve mediabox kwijt.

 

Ik wil er graag nog 1 bestellen maar dat kan niet omdat er niet meer dan 3 boxen op mijn adres kunnen staan. Hoe moet ik dat nu doen. Want wil graag wel gebruik maken van de interactieve tv.

 

 

Met vriendelijke groet, 

 

M van der velden 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Manou42, welkom op de Community en supertof dat je een eigen woning hebt: van harte gefeliciteerd! 😄🏡

Je hebt op dit moment één actieve TV Box, maar ik zie inderdaad dat de andere twee (een harddiskrecorder en box zonder recorder) nog geretourneerd dienen te worden. 

Begrijp ik uit jouw bericht dat ook de derde box nu weg is, of snap ik het dan niet helemaal? Graag zet ik dit voor je recht, maar dan moet ik wel zeker weten of het plaatje klopt. 

We gaan dit samen oplossen, geen zorgen! 😉

Beste @Jason,

 

Ik wil heel graag overstappen naar T-Mobile TV. Ik heb nu een Entone box, en begrijp dat ik die dan moet omruilen voor een nieuwe Aria. Ik wil dit graag zo snel mogelijk. Wat moet ik hier (nog meer) voor doen?

 

Dank,

Arnaud

Reageer