Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Ik heb sinds vandaag mijn aansluiting bij t mobile maar bij installatie blijkt dat mijn TV Box niet werkt met de afstandsbediening.

Maar hij reageert totaal niet op de afstandsbediening.

Op de tv reageert de afstandsbediening wel, 

Heb overigens 1 box met opname functie, deze werkt niet.

En 1 box zonder opname functie, uitwisselen van de afstandsbediening heeft helaas geen nut.

 

Kan ik op een of andere manier toch zorgen dat de box met opname functie reageert op de afstandsbediening?

Zonder afstandsbediening geen TV. Zo simpel is het. Als je niet meer kunt zappen, dan slaat al snel de paniek toe. Maar relax, de oplossing staat hoogstwaarschijnlijk hieronder! Loop alle stappen door, zo weten we wat er aan de hand is. Want als je met een reset de AB weer werkend krijgt, is dat natuurlijk veel beter dan wachten op de postbode!



Mijn afstandsbediening werkt niet goed meer. Gedeelte doet het na resetten wel weer, maar kan de tv niet meer aan/uit zetten en ook niet schakelen naar een ander ingangskanaal. Dan werkt de ok knop niet.
Druk bezig met instellen van het interactieve tv gedeelte, krijg ik met geen mogelijkheid de afstandsbediening aan de praat met de box...



Tv lukt wel gek genoeg, maar voor de rest alles geprobeerd.
Reputatie 7
@LeenGroen @eline808 Er komt een nieuwe afstandsbediening naar jullie toe!
Oonze afstandbediening gaat het na een aantal jaar (en kinderen die van knipperen houden) het steeds slechter doen. Zouden we een nieuwe kunnen krijgen?
Ik heb een ' oude' afstandsbediening welke kapot is, stuk. Simpelweg gevallen, een ongelukje.

Graag zou ik een nieuwe toegestuurd willen hebben.



Bij voorbaat dank.
@Sander heel erg bedankt!
Reputatie 7
Hoi @JBRKHZN, in principe vervangen we geen afstandsbedieningen als deze gewoon nog werken. Het zou erg kostbaar worden als we ze zomaar zouden uitsturen. Maar voor jou maak ik nu een uitzondering. Er komt dus een nieuwe jouw kant op. De enige tegenprestatie die ik aan jou vraag, is een schitterende foto van je cavia hier te posten!



Hi @SaskiaKelvin, er is een nieuwe AB naar jullie onderweg. Ik heb gemerkt dat het iets langer duurt dan gebruikelijk. Reken op 5-10 werkdagen voordat hij op de deurmat valt.
Dag T-mobile, helaas zijn wij onze afstandsbediening tijdens de verbouwing kwijt geraakt. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?? Alvast bedankt.



Groetjes Saskia
Hoi @Timd98, de nieuwe afstandsbediening is onderweg!



Hoi @JBRKHZN en @Engelbertsje, met de stappen uit dit topic kun je in de meeste gevallen de afstandsbediening weer tot leven wekken. Ik plak ze nog eens hieronder:





Bij de oude afstandsbediening:• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.Heb je een nieuwe afstandsbediening (die met een magenta knop rechtsboven), dan voer je de reset op met de volgende stappen:• Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.

• Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet geluk

Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV. Voor opnieuw koppelen, zie hieronder.
Mocht dit bij jullie niet helpen, wil je mij dan vertellen welke knoppen er niet werken?


Mijn uh.. cavia heeft hem opgegeten.



Eerlijk gezegd zou ik gewoon graag het nieuwe model willen. Die heb ik blijkbaar op een haar na gemist omdat mijn schoonouders, die hun abo vlak na mij afsloten, deze wel al geleverd kregen. Dat ding is een stuk fijner in de bediening.
Reputatie 2
@Sander dan wacht ik nog rustig even af.
Reputatie 7
Hoi @m_hermens,



Wat een pracht! 🙂 De andere afstandsbediening kan iets langer op zich laten wachten (ander proces). Normaal gesproken is een pakketje in 3 tot 5 werkdagen afgeleverd. Op dit moment duurt het ongeveer 5 tot 10 werkdagen. Ik verwacht dus dat je 'm vrij snel in de bus kan vinden.
Reputatie 7
Hoi @Timd98, de nieuwe afstandsbediening is onderweg!



Hoi @JBRKHZN en @Engelbertsje, met de stappen uit dit topic kun je in de meeste gevallen de afstandsbediening weer tot leven wekken. Ik plak ze nog eens hieronder:



Bij de oude afstandsbediening:• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.Heb je een nieuwe afstandsbediening (die met een magenta knop rechtsboven), dan voer je de reset op met de volgende stappen:• Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.

• Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet geluk

Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV. Voor opnieuw koppelen, zie hieronder.




Mocht dit bij jullie niet helpen, wil je mij dan vertellen welke knoppen er niet werken?
Reputatie 2
@Sander dank je voor de tweede afstandsbediening echter heb ik de eerste nog niet gekregen 🤔

Hallo,



Mijn afstandsbediening is stuk.

Hoe kan ik een nieuwe krijgen?



Gr
Hoi Sander, zou je naar mij ook het nieuwe model afstandsbediening willen sturen?
Beste T-mobilethuis,



Sinds een week is mijn afstandsbediening in geen velden of wegen te bekennen. Hierdoor is het niet meer mogelijk om via de tv van kanaal te veranderen. Zouden jullie een nieuwe kunnen toesturen?



Mvg,



Tim
Reputatie 7
Hi @Shalel, voor een trouwe klant stuur ik dat direct op! Reken op een weekje voordat deze per post komt.



Hi @Bruen024, ik begrijp dat een collega al een nieuwe heeft uitgestuurd. Zou ik nog een foto van de boef mogen zien in dit topic? Vinden we altijd erg leuk om te zien! 🐩



Hoi @Calaris, ook voor jou heb ik een nieuwe besteld. Komt binnenkort jouw kant op!
Hallo,

Ook onze afstandsbediening (oud model) is al maanden nauwelijks te gebruiken. Meerdere setjes nieuwe batterijen hebben niet geholpen. Is het mogelijk om een vervangend exemplaar te krijgen?

René
Reputatie 1
Afstandsbediening defect, hond heeft tanden ingezet, hoe krijg ik een nieuwe?
Wij hebben dezelfde box en afstandsbediening als IlseNZ. Ook bij ons is het de Vodafone versie en werkt deze niet meer. Is het mogelijk dat wij ook een nieuwe kunnen ontvangen?
Reputatie 7
Hoi @kajokoolen, ik heb direct een nieuwe uitgestuurd!



Hoi @Andreas Thor, ik ontvang graag je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam), dan stuur ik een nieuwe op. Ook wil ik je vragen om een foto in dit topic te plaatsen van de boef!
Reputatie 7
Hi @Outsidenl,



Zojuist heb ik een nieuwe opgestuurd. Reken op 3-5 werkdagen. In de tussentijd kun je van TV Anywhere gebruikmaken.
Mijn hond zag de afstandbediening aan voor speelgoed dus nu kan ik niet meer tv kijken via mijn box en mis ik de wedstrijden van het grote Ajax 😞 zouden jullie z.s.m. een nieuwe kunnen opsturen?

dankje!
Goedemorgen, mijn afstandsbediening werkt niet meer. Het gaat om het nieuwe type met een magenta knop rechtsboven. De gevonden oplossingen uitgevoerd: reset van de TV-box (10 seconden van de spanning gehaald) en vervolgens gepoogd de afstandsbediening te resetten. Bij de eerste handeling daarvan gaat het al fout, na het tegelijkertijd indrukken van de cijfertoetsen <1> en <6> knippert het magenta knopje vijf keer i.p.v. twee keer. Als ik daarna de vervolgstappen uitvoer leidt dat tot niets.

Reageer