Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3158 reacties

Hallo!

helaas heeft mijn trouwe afstandsbediening het leven gegeven. Dus ik zou super blij zijn met een nieuwe!

Groet!

Dide

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dide22, welkom op onze Community!

Oef, hopelijk heeft de afstandsbediening niet al te veel geleden. Ik heb je direct een nieuwe toegestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier! 

Afstandbediening is defect. Batterijen gewisseld alleen zonder effect. Lampjes gaan niet branden. Is het mogelijk een nieuwe te krijgen?

Gr Joost
Klantnummer: 7668178961

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jopie_Dopie, ik zag je privébericht ook al voorbij komen.

Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn hiervoor. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Goedenavond, ik heb een chromecast achter de tv op onze slaapkamer en nu staat de tv de hele tijd op HDMI2 terwijl de T-mobile decoder op HDMI1 zit.

Als ik source indruk op de afstandsbediening krijg ik ook wel het menu te zien met de bronnen, maar ik kan niet naar links of rechts of überhaupt iets bevestigen.

Nu kan ik wel via NLZiet of TV Anywhere kijken, maar ik wil gewoon de decoder kunnen gebruiken.

Ik heb de afstandsbediening al gereset en opnieuw gekoppeld, alles doet het, behalve dus de bronnen kiezen..

 

Zou een nieuwe afstandsbediening de oplossing zijn, of is er nog een andere mogelijkheid?

Reputatie 1

Na ruim 5 jaar heeft 1 van mijn afstandsbedieningen het begeven. Zou ik een vervangend exemplaar kunnen krijgen? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +6

@dodojuice Als je meerdere keren op Source drukt, kun je dan scrollen door de lijst of sluit hij dan? Bij sommige merken TV's kun je met de source-knop door de lijst scrollen, maar bij sommige niet. Als dat niet gaat, is er geen andere optie dan de TV-afstandsbediening te gebruiken. De pijltjestoetsen zijn alleen voor de TV-box en daar kun je de TV niet mee bedienen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bartjeking, welkom op onze Community!

Uiteraard, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn om deze te ontvangen. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Onze afstandsbediening is onvindbaar. Zouden wij een vervangend exemplaar kunnen krijgen? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @GJSt, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad niet zo handig. Ik heb meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze zal spoedig in de brievenbus arriveren dus je hoeft niet thuis te zijn hiervoor. Alvast veel kijkplezier! 

Hi, het lampje van mijn afstandsbediening knippert onafgebroken aan en uit en functioneert voor het overige niet zoals het bedoeld is, oftewel, kan geen tv kijken. De batterijen zijn voor de gelegenheid vervangen. En als ik de setupknop 10 seconden lang onafgebroken indruk dan blijft het lampje aan en uit knipperen. Enig idee wat er aan de afstandsbediening schort? Dank en groet, C. Cicek 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Crusher, goed dat je hiervoor aan de bel trekt en het een en ander al zelf geprobeerd hebt!

Dit heb ik nog niet eerder gehoord en ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt zappen. Ik heb daarom besloten om je een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Deze zal door de brievenbus komen dus je hoeft hiervoor niet thuis te zijn. 

Hoi, onze afstandsbediening werkt niet meer. Mogen wij een nieuwe?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @sbor, welkom op onze Community!

Ik heb je een nieuw exemplaar opgestuurd. De afstandsbediening komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn om deze in ontvangst te nemen! Alvast veel kijkplezier. 

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Heb al nieuwe batterijen geprobeerd, geprobeerd om zowel de afstandsbediening als de tv box te resetten maar niets werkt. Gaan ook nergens lampjes knipperen als ik een knop op de afstandsbediening indruk 

Goedemorgen, helaas heeft mijn afstandsbediening het begeven. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen? Dank alvast voor de moeite! Mvg Loes

Reputatie 7
Badge +8

@Suusz95 @ELM81 Geen zorgen! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar jullie toegestuurd. Jullie kunnen deze binnenkort op deurmat of in de brievenbus verwachten. Jullie kunnen straks dus weer onbezorgd genieten van tv! 😁

Onze beide afstandbedieningen doen het niet meer. De ene doet helemaal niets meer (geen rood lampje ook na het wisselen met nieuwe batterijen). De andere geprobeerd te resetten zoals op deze maar we komen niet verder dan de mededeling dat de tv box geüpdatet is en dat we op OK moeten drukken om verder te gaan. Beide tv boxen reageren niet op de OK knop van de afstandsbediening, ook naar resetten. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Eric Kemperman, ik heb je direct een vervangende afstandsbediening gestuurd voor de afstandsbediening die helemaal niets meer doet! Aangezien het probleem is ontstaan nadat de TV Box geüpdatet is, vermoed ik dat het op de andere afstandsbediening hiermee te maken heeft. Heb je de TV Box ook al eens helemaal gereset? Dit kan je doen door de TV Box voor minimaal tien seconden van het stroom te halen en hem vervolgens weer aan te sluiten. Mocht dit ook niet hebben geholpen, laat het dan weten. Ik zorg er dan voor dat jouw tweede afstandsbediening ook vervangen kan worden! 

Hi Nora, ik inmiddels de TV box ruim 10 seconden van het stroom gehaald,  maar hij reageert nog steeds niet op de afstandsbediening. Ook niet naar het opnieuw resetten en koppelen van de afstandsbediening. Graag ook een vervangende tweede afstandsbediening opsturen. 

Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Eric Kemperman, dankjewel voor de moeite! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd. Je ontvangt deze binnen vijf werkdagen via de brievenbus!

Goedemorgen, 

 

ik ben mijn afstandsbediening al 2 weken kwijt, zonder succes het gehele huis meerdere malen uitgekamt, zou ik een nieuwe kunnen bestellen? Wij gebruiken nu al 2 weken de t-mobile tv app. 
 

groetjes, 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Sharmelien, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is natuurlijk niet handig als je lekker tv wilt kijken. Ik heb je daarom ook meteen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Zorg je dat deze niet nog een keer wegloopt? 

Hallo,
Na een moeizame start werkte de afstandbediening voor tv en box al maanden naar tevredenheid.

Tot hij gisteren ineens de tv niet meer herkend. (de box nog wel) Alle procedures om te resetten, te koppelen ed diverse malen uitgevoerd. Afstandbediening lijkt dan de instelling op te slaan, maar helaas….. werkt vervolgens niet……

Groet, Jan S.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JanSmallegange, bedankt voor het uitvoeren van alle stappen. Dit is natuurlijk niet gemakkelijk tv kijken, ik heb je daarom direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn! Alvast veel kijkplezier. 

Reageer