Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3158 reacties

Hey @JanSmallegange, bedankt voor het uitvoeren van alle stappen. Dit is natuurlijk niet gemakkelijk tv kijken, ik heb je daarom direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn! Alvast veel kijkplezier. 

 

Dankjewel Tommie,
Hopelijk gaat deze het meteen doen, want het is nu erg armoedig idd.
Jan S.

Reputatie 7
Badge +9

@JanSmallegange daar gaan we wel vanuit! Zo niet, trek dan nog een keer aan de belt. Dan zoeken we dit voor je uit.

Geachte, 

 

Hellaas heeft onze 4,5 jarige bulldog nogmaals een laatste keer de afstandsbediening kunnen pakken voor ik hem heb moeten laten inslapen door ziekte.

Is het mogelijk dat ik hiervoor nogmaals een verzoek ter vervanging mag doen voor een nieuwe afstandsbediening.

 

Mocht er een vergoeding noodzakelijk zijn hoor ik het wel.

 

Ronald

 

@JanSmallegange daar gaan we wel vanuit! Zo niet, trek dan nog een keer aan de belt. Dan zoeken we dit voor je uit.

Hoi Tommie,

Nieuwe bediening vandaag ontvangen en de doet het in eeen keer prima…… bedankt!
Moet ik de oude nog retourneren of is dat niet nodig?

Groet, Jan S.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Ronald Hogerhorst Wat ontzettend rot, gecondoleerd! Ik heb uiteraard meteen een nieuwe afstandsbediening naar je toe gezonden. Deze komt binnen vijf werkdagen bij je binnen via de brievenbus. Een vergoeding is in dit geval zeker niet nodig!

@JanSmallegange Wat fijn om dit te lezen! De oude afstandsbediening hoeven we niet terug. Geniet ervan en een mooie dag toegewenst!

Beste tmobile,

Onze afstandbediening werkt niet meer. Bepaalde knoppen reageren niet meer. Ook niet na reset. Zouden wij een nieuwe mogen ontvangen?

Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wdijs, ik wil dit super graag voor je in orde maken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile! Dan kan ik een nieuwe afstandsbediening versturen! 😄

Beste Tmobile,

Wij hebben nog een Vodafone afstandsbediening ,maar helaas werkt deze al een tijdje niet meer. Heb batterij al vervangen en van alles geprobeerd ,maar niets helpt. Ook de toetsen werken niet. Is het mogelijk dat jullie een nieuwe opsturen zodat wij weer tv kunnen kijken😀

Vriendelijke groet, Mirjam

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Bennie11, ik kom zelf ook uit het Vodafone tijdperk dus ik weet hoelang dat geleden is. Haha! De afstandsbediening zal zeker aan vervanging toe zijn dus ik vervang deze meteen voor jullie. Hij zal binnen vijf werkdagen op de mat liggen! In de tussentijd kunnen jullie eventueel gebruik maken van de TV Anywhere app of de T-Mobile TV app. Zo hoef je niks te missen! 😁

Beste tmobile,

 

Ik heb het klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Het is een gedeeld account ( mobiel plus internet thuis).

Gaat het lukken om op te sturen? Alvast bedankt,

 

Gr Willem 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wdijs, fijn dat je dit toe kon voegen, ik kan het hiermee snel voor je regelen! Ik heb geschakeld met ons distributiecentrum en zij gaan een mooie afstandsbediening voor je inpakken. Je ziet ‘m snel op de mat verschijnen. Ik wens je er alvast veel plezier mee! 

Beste,

Sinds het begin werkt ons knopje voor de tv ontvanger aan en uit te zetten niet optimaal maar nu is deze toch echt gesneuveld. Zouden we daarom een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen? 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @EllaVanO, R.I.P voor de aan/uit knop van jouw afstandsbediening! Geen zorgen, ik heb er meteen voor gezorgd dat er een nieuwe afstandsbediening naar jou toe komt. Deze leveren we via de brievenbus en ligt snel op je mat. De andere afstandsbediening hoeven we niet van je terug. Bedankt voor je geduld!

Afstandsbediening kwijt 

Reputatie 1

Onze afstandsbediening is zojuist gestopt met werken. Lampje brand niet meer, ook niet na het vervangen van de batterijen. Vrij snel na twee maanden moet ik zeggen. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

 

alvast bedankt

Hallo, Mijn afstandsbediening is NIET kapot. Hij werkt prima. Toch zou ik graag een tweede afstandsbediening willen aanschaffen. (Uiteraard tegen betaling). Gewoon omdat het makkelijk is. Bij mijn vorige provider was dat geen probleem. Ik neem aan dat ik bij T-Mobile ook een tweede afstandsbediening kan aanschaffen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Malikoba, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening verstuurd! Je zult het dan ook zo snel mogelijk ontvangen. 

@JOtti, dat is inderdaad wel heel snel. Ik wil daarom ook vragen of je de afstandsbediening al hebt gereset en opnieuw gekoppeld hebt. De instructies vind je in dit topic.Laat je me weten of het is gelukt?

Reputatie 1

Hoi @Malikoba, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening verstuurd! Je zult het dan ook zo snel mogelijk ontvangen. 

@JOtti, dat is inderdaad wel heel snel. Ik wil daarom ook vragen of je de afstandsbediening al hebt gereset en opnieuw gekoppeld hebt. De instructies vind je in dit topic.Laat je me weten of het is gelukt?

Zeker, heb alles wat genoemd is al geprobeerd, maar er brandt op geen enkel moment een lampje. Er gebeurt niets, dus ik vermoed toch dat de afstandsbediening stuk is. 

Hallo, 

Problemen met de ab, Sommige toetsen doen het niet goed. Ik moet de knop soms wel 5 keer ondrukken voor er iets gebeurd 

Heb de tvbox gereset conform de handleiding, maar dit maakt geen verschil.

Ik denk een gevalletje ouderdom/versleten

Graag een nieuwe ab 

Groet GJ

Bedankt we hebben een afstandsbediening gekregen en hij werkt heel goed nogmaals bedankt.

Reputatie 1

Hoi @Malikoba, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening verstuurd! Je zult het dan ook zo snel mogelijk ontvangen. 

@JOtti, dat is inderdaad wel heel snel. Ik wil daarom ook vragen of je de afstandsbediening al hebt gereset en opnieuw gekoppeld hebt. De instructies vind je in dit topic.Laat je me weten of het is gelukt?

Is er voor mijn geval al iets meer duidelijk? Het is inmiddels al meer dan een week dat we geen TV kunnen kijken, omdat de afstandsbediening stuk is. We zouden graag zsm een nieuwe ontvangen...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JOtti, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Reputatie 1

Hey @JOtti, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Super, dankjewel!

Reputatie 1

Vorige maand heb ik een nieuwe afstandsbediening gekregen voor de tv op de slaapkamer; die werkt perfect. Ik vroeg me af of het mogelijk is om ook een vervangend exemplaar voor de huiskamer ontvanger te krijgen. Deze werkt ook niet meer zoals het moet helaas. Stappen doorlopen, maar dat lost het niet op. Ik denk dat het na 5,5 jaar intensief gebruik gewoon op is.

Alvast bedankt voor julllie reactie,

 

Met vriendelijke groet,

Bart

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bartjeking, uiteraard is dat mogelijk. Ik heb dit direct voor je in gang gezet. De nieuwe afstandsbediening komt met de post dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier! 

Reageer