Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3159 reacties

Reputatie 1

Top. Bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Sanne Kiesenberg, onze trouwe viervoeters zien de afstandsbedieningen klaarblijkelijk nog steeds als appetijtelijke hapjes - wordt toch tijd om het modem aan te passen! 😉 Nee zonder gekkigheid: er komt een nieuwe ab jouw kant op. Houd rekening met maximaal vier dagen levertijd (meestal binnen twee of drie) en gebruik de handige tips in de originele post in de tussentijd. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

Reputatie 1

Goedemorgen @Sanne Kiesenberg, onze trouwe viervoeters zien de afstandsbedieningen klaarblijkelijk nog steeds als appetijtelijke hapjes - wordt toch tijd om het modem aan te passen! 😉 Nee zonder gekkigheid: er komt een nieuwe ab jouw kant op. Houd rekening met maximaal vier dagen levertijd (meestal binnen twee of drie) en gebruik de handige tips in de originele post in de tussentijd. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

Top! Bedankt. Ik ga vast beginnen met de aanpassingen aan de puppy modem. Hopelijk is de update erdoor vóór de nieuwe ab komt

Reputatie 7
Badge +4

Dat is niet handig als je belangrijkste bezit wordt weggegooid @Wendaman. 😜 Ik zorg ervoor dat je snel een nieuwe ziet verschijnen! 😃

Reputatie 7

Hi @robertdem, dit heb ik meteen voor jou geregeld! 🎈 Er komt een gloednieuwe afstandsbediening jouw kant op. Enjoy! 

Dank!

Reputatie 1

Dank je voor je reactie, kan mijn duim ook weer rust krijgen….

Ook een goed weekeinde toegewenst.

Hoi Lisa, 

Top wat fijn en ja ik zal hem voortaan hoog leggen haha het is denk ik idd een lekker hapje. Heel erg bedankt   groetjes irene 

Dit is de boosdoener!!!!

Goedemiddag @EstherBC, een nieuwe hond of een nieuwe afstandsbediening? Nee geintje natuurlijk: we nemen het je trouwe viervoeter zeker niet kwalijk. Het ziet er ook gewoon uit als een lekker hapje met al die knoppen! Ik stuur je meteen een nieuw model toe, deze wordt binnen vier dagen geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Heel erg bedankt voor de snelle reactie! Liever de nieuwe afstandsbediening, hahaha. 

Reputatie 1

** Deze nieuwe topic per abuis in de verkeerde groep geplaatst (televisie), volgens mij ben ik hier wel op het juiste adres.. **

 

Goedenavond

 

De afstandsbediening van onze tv box is zo goed als “overleden”. Hij reageert erg slecht op het indrukken van de toetsen. Pas na herhaaldelijk indrukken of extra lang vasthouden gebeurt er eindelijk iets. Resetten en het plaatsen van hagelnieuwe batterijen heeft niet mogen baten. Zou het mogelijk zijn ons een nieuwe afstandsbediening (met de grijze knop) toe te sturen? 

 

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite!

 

Mvgr. Richard

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @a.b.boer en @Priscillabeck1991, jullie nieuwe afstandsbedieningen zijn besteld en worden binnen maximaal vijf dagen geleverd - over het algemeen is de levering binnen twee tot vier dagen! 😉

Hoi @Patrick426, graag stuur ik jou ook een nieuw exemplaar toe, maar voordat we zover zijn, wil ik nog zeker weten dat je de tips op pagina één doorlopen hebt - wat is er precies kapot aan de ab?

Hi @VinLu, ik moet zeggen dat het wel een hele originele verstopplek is haha! Gelukkig kan ik de redder in nood zijn, want ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt dit pakketje op de mat. Hopelijk blijft deze uit handen van jouw zoon, enjoy! 😁

Fijn! Bedankt. En ik heb m'n lesje wel geleerd. De AB gaat achter slot en grendel. En ik plak er bovendien een aliexpress GPS ding op. 

Reputatie 2

Hi @nieknellen, heel goed dat je dit aangeeft! Hopelijk is het allemaal gelukt met de verhuizing. Yes, dat kan zeker. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Binnen enkele dagen kan jij hiervan genieten. Veel woonplezier in jouw nieuwe stekje! 🎈

Bedankt voor de snelle hulp. Het is al fijn wonen hier, straks nog beter met een nieuwe afstandsbediening.

ps: jullie afstandsbedieningklantenservice is echt fantastisch.


De afstandsbediening is veilig binnen. Erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Martje0109,

Als ik het goed begrijp, kon je tot voor kort de Sonos Beam bedienen met de afstandsbediening van T-Mobile, maar nu niet meer? Dat zou door een update kunnen komen. Welke TV-box heb je? De Aria 610x of de 7x? Dat staat op een sticker op de onderkant. Die laatste is ruim een week geleden geüpdatet. Misschien heeft dat ervoor gezorgd dat het nu niet meer werkt. Kun je voor de zekerheid ook controleren of je TV en de Sonos up-to-date zijn?

Welk merk TV heb je? De TM-afstandsbediening kun je volgens mij niet direct aan de Sonos koppelen. Mijn vermoeden is dat hij via de TV was gekoppeld en je zo indirect de Sonos kon bedienen. Zou je volgens deze instructies de afstandsbediening opnieuw kunnen koppelen? Ik zou hem voor de zekerheid eerst resetten (zie de laatste pagina) en dan opnieuw koppelen door eerst de methode zonder codes te proberen en als dat niet lukt het met codes te doen.

Ik hoop dat het gaat lukken om alles weer met elkaar te verbinden!

Reputatie 1

Hoi @maassie, goed dat je hierop terug komt! Ik heb je drie opeenvolgende berichten verwijderd omdat hier persoonlijke gegevens van je in staan. Omdat dit een openbaar topic is raad ik je af om je persoonsgegevens hier openbaar in dit topic te vermelden. Ook heb ik je drie opeenvolgende berichten verwijderd  vanwege de door Tommie genoemde gewenste overzichtelijkheid.

Wél heb ik met die informatie je abonnement kunnen vinden en komt er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Je kan snel weer als vanouds genieten! 😃

helemaal top man  cheers mate

Top dankjewel!


ja de hond komt daar niet meer aan haha

Hallo,
mijn afstandsbediening (met grijze knop) heeft het, na meer dan 12 jaar gebruik, begeven.
Steeds meer knoppen werken niet meer, met name het niet functioneren van de aan- en uitknop is erg vervelend geworden.
Resetten toch ook nog maar geprobeerd. Nul effect.
Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening. Hoe kan ik dit in gang zetten?

Dank & hartelijke groet,

Gijs

Reputatie 1

Hartelijk dank

Hai, 

De hond had z'n bot blijkbaar op en is toen overgestapt op de afstandsbediening, compleet overleden (de afstandsbediening, niet de hond)

We zouden dus graag een nieuwe toegestuurd krijgen :)

Thanks alvast! Groetjes Susan

Reputatie 7

Hi @Martje0109, super fijn dat je meteen met de tips van @TMTV aan de slag kon gaan! Heb jij hier nog een extra tip voor in petto @TMTV of @TAVL? 😊 Heel erg bedankt voor het meedenken allebei.

Hi @BB92, yes - dat wil ik zeker! 🎈 Ik heb zojuist een gloednieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd die je binnen een paar dagen in huis hebt. Dus nog heel even en dan kun je weer ongestoord in de rondte zappen. 

Hi @2806KR, daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres! 💪 Ik wilde meteen een nieuwe afstandsbediening voor jou bestellen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik op een abonnement uit dat niet meer actief is. Kun je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je regelen! 

Reputatie 7
Badge +16

@Areva Ik snap je kids helemaal hoor, de ab ziet er ook speelgoedachtig uit - weet niet per se of dat nou een goede observatie is van mij, maar ik begrijp het! 😊 

De nieuwe ab is besteld en wordt binnen maximaal vijf dagen geleverd!

Reputatie 7
Badge +8

@Suusz95 @ELM81 Geen zorgen! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar jullie toegestuurd. Jullie kunnen deze binnenkort op deurmat of in de brievenbus verwachten. Jullie kunnen straks dus weer onbezorgd genieten van tv! 😁

@sari2menkveld RIP afstandsbediening, you will be missed :cry: Al zal je eerste afstandsbediening emotioneel nooit te vervangen zijn, er komt een nieuwe naar je toe. :wink:

@jk90 Ook voor jou is er een nieuwe onderweg!

 

Dankjewel, Brian!

Dankjewel! Top service. Al jaren 🙌👍

Reageer