Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

2751 reacties

Dit is de boosdoener!!!!

Goedemiddag @EstherBC, een nieuwe hond of een nieuwe afstandsbediening? Nee geintje natuurlijk: we nemen het je trouwe viervoeter zeker niet kwalijk. Het ziet er ook gewoon uit als een lekker hapje met al die knoppen! Ik stuur je meteen een nieuw model toe, deze wordt binnen vier dagen geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Heel erg bedankt voor de snelle reactie! Liever de nieuwe afstandsbediening, hahaha. 

Reputatie 1

** Deze nieuwe topic per abuis in de verkeerde groep geplaatst (televisie), volgens mij ben ik hier wel op het juiste adres.. **

Goedenavond

De afstandsbediening van onze tv box is zo goed als “overleden”. Hij reageert erg slecht op het indrukken van de toetsen. Pas na herhaaldelijk indrukken of extra lang vasthouden gebeurt er eindelijk iets. Resetten en het plaatsen van hagelnieuwe batterijen heeft niet mogen baten. Zou het mogelijk zijn ons een nieuwe afstandsbediening (met de grijze knop) toe te sturen? 

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite!

Mvgr. Richard

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @a.b.boer en @Priscillabeck1991, jullie nieuwe afstandsbedieningen zijn besteld en worden binnen maximaal vijf dagen geleverd - over het algemeen is de levering binnen twee tot vier dagen! 😉

Hoi @Patrick426, graag stuur ik jou ook een nieuw exemplaar toe, maar voordat we zover zijn, wil ik nog zeker weten dat je de tips op pagina één doorlopen hebt - wat is er precies kapot aan de ab?

Hi @VinLu, ik moet zeggen dat het wel een hele originele verstopplek is haha! Gelukkig kan ik de redder in nood zijn, want ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt dit pakketje op de mat. Hopelijk blijft deze uit handen van jouw zoon, enjoy! 😁

Fijn! Bedankt. En ik heb m'n lesje wel geleerd. De AB gaat achter slot en grendel. En ik plak er bovendien een aliexpress GPS ding op. 

Reputatie 1

Hi @nieknellen, heel goed dat je dit aangeeft! Hopelijk is het allemaal gelukt met de verhuizing. Yes, dat kan zeker. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Binnen enkele dagen kan jij hiervan genieten. Veel woonplezier in jouw nieuwe stekje! 🎈

Bedankt voor de snelle hulp. Het is al fijn wonen hier, straks nog beter met een nieuwe afstandsbediening.

ps: jullie afstandsbedieningklantenservice is echt fantastisch.

De afstandsbediening is veilig binnen. Erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Martje0109,

Als ik het goed begrijp, kon je tot voor kort de Sonos Beam bedienen met de afstandsbediening van T-Mobile, maar nu niet meer? Dat zou door een update kunnen komen. Welke TV-box heb je? De Aria 610x of de 7x? Dat staat op een sticker op de onderkant. Die laatste is ruim een week geleden geüpdatet. Misschien heeft dat ervoor gezorgd dat het nu niet meer werkt. Kun je voor de zekerheid ook controleren of je TV en de Sonos up-to-date zijn?

Welk merk TV heb je? De TM-afstandsbediening kun je volgens mij niet direct aan de Sonos koppelen. Mijn vermoeden is dat hij via de TV was gekoppeld en je zo indirect de Sonos kon bedienen. Zou je volgens deze instructies de afstandsbediening opnieuw kunnen koppelen? Ik zou hem voor de zekerheid eerst resetten (zie de laatste pagina) en dan opnieuw koppelen door eerst de methode zonder codes te proberen en als dat niet lukt het met codes te doen.

Ik hoop dat het gaat lukken om alles weer met elkaar te verbinden!

Top dankjewel!

ja de hond komt daar niet meer aan haha

Hallo,
mijn afstandsbediening (met grijze knop) heeft het, na meer dan 12 jaar gebruik, begeven.
Steeds meer knoppen werken niet meer, met name het niet functioneren van de aan- en uitknop is erg vervelend geworden.
Resetten toch ook nog maar geprobeerd. Nul effect.
Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening. Hoe kan ik dit in gang zetten?

Dank & hartelijke groet,

Gijs

Reputatie 1

Hartelijk dank

Hai, 

De hond had z'n bot blijkbaar op en is toen overgestapt op de afstandsbediening, compleet overleden (de afstandsbediening, niet de hond)

We zouden dus graag een nieuwe toegestuurd krijgen :)

Thanks alvast! Groetjes Susan

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Martje0109, super fijn dat je meteen met de tips van @TMTV aan de slag kon gaan! Heb jij hier nog een extra tip voor in petto @TMTV of @TAVL? 😊 Heel erg bedankt voor het meedenken allebei.

Hi @BB92, yes - dat wil ik zeker! 🎈 Ik heb zojuist een gloednieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd die je binnen een paar dagen in huis hebt. Dus nog heel even en dan kun je weer ongestoord in de rondte zappen. 

Hi @2806KR, daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres! 💪 Ik wilde meteen een nieuwe afstandsbediening voor jou bestellen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik op een abonnement uit dat niet meer actief is. Kun je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je regelen! 

Reputatie 7
Badge +15

@Areva Ik snap je kids helemaal hoor, de ab ziet er ook speelgoedachtig uit - weet niet per se of dat nou een goede observatie is van mij, maar ik begrijp het! 😊 

De nieuwe ab is besteld en wordt binnen maximaal vijf dagen geleverd!

@sari2menkveld RIP afstandsbediening, you will be missed :cry: Al zal je eerste afstandsbediening emotioneel nooit te vervangen zijn, er komt een nieuwe naar je toe. :wink:

@jk90 Ook voor jou is er een nieuwe onderweg!

Dankjewel, Brian!

Dankjewel! Top service. Al jaren 🙌👍

@sari2menkveld RIP afstandsbediening, you will be missed :cry: Al zal je eerste afstandsbediening emotioneel nooit te vervangen zijn, er komt een nieuwe naar je toe. :wink:

@jk90 Ook voor jou is er een nieuwe onderweg!

Thanks! 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Ricardodh, die afstandsbedieningen blijven toch lekkere hapjes ongeacht hoe ze eruitzien! 😉

Ik stuur meteen een nieuw exemplaar op. Deze komt binnen vier dagen bij jou binnen. Alvast een prachtig weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +4

Dankjewel voor het meedenken @TMTV, top! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd @Martje0109. Binnen een paar dagen heb je deze binnen!

@Tommie dat heb ik dus net nog gedaan zoals ik zei. De AB trekt de batterijen met een week of 3 leeg.. lijkt me niet de bedoeling. 

Reputatie 7
Badge +8

@AHarberink Hij komt naar je toe! :slight_smile:

@jason je bent een topper!

Reputatie 1

Zekers te weten is dat te regelen @Richard_1966😃 Er komt een tweede jouw kant op. Ook je schoonmoeder wens ik veel kijkplezier toe!

Dank je wel voor de snelle (re) actie !! Mvgr. Fam. Vennegoor + schoonmoeder 😄

Reputatie 1

Hoi @ReneMinheere, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Super !! Dank je wel 😊 

Reputatie 1

Hi @herkehimself, hier gaan we gelijk wat aan doen! Top dat je ook direct aan de bel trekt in dit topic. Ik ben zojuist voor je aan de slag gegaan en binnen enkele dagen ontvang jij een nieuwe afstandsbediening, zodat jij weer zonder problemen alle toetsen kunt gebruiken. Heel veel zap-plezier alvast en maak er een mooie dag van! 🎈@Lisa  hartelijk dank voor de snelle reactie en het regelen...topper..

Hallo, mijn Husky heeft met de afstandsbediening gespeeld en je raadt het al: die werkt nu niet meer en ligt in twee stukken. Zou ik alsjeblieft een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen?

Mvg, 

Patty Lentjes

Reageer