Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3156 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@inge1220@JISKS@HildeVerschooten en @Paul8k Er komt een nieuwe ab jouw kant op, houd rekening met (normaliter) 3 tot 5 werkdagen levertijd! :wink:

 

@Blm870 Eindelijk is het gelukt. Bedankt voor je ongelofelijke geduld, net als vele anderen in dit topic! Het is niet fijn geweest, maar we hebben het kunnen oplossen. 

 

 

Hallo,

De STB knop van mijn afstand bediening werkt niet goed meer. Moet 10 keer drukken, soms lang ingedrukt houden. Resetten helpt niet. Het contact is waarschijnlijk versleten.

Ik wil een nieuwe.

Het is de ab met een grijze knop.

Reputatie 1

@Werson Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Normaal gesproken ligt deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat. 

 

@Blm870 Heel graag gedaan, het is een tergende en ongemakkelijke situatie maar we kunnen beter eerlijk blijven. Jij op jouw beurt onwijs bedankt voor de grote hoeveelheid geduld! :relaxed:

@Jason vandaag de nieuwe afstandbediening binnen gekregen. Bedankt.

@Piotr 22 dagen geleden had je gereageerd dat er een nieuwe afstandsbediening zou komen. Deze is nog niet aangekomen… Wil jij even nakijken hoe lang het nog wachten is? Alvast bedankt.

Goedendag, mijn afstandsbediening is defect, kan ik hier nieuwe bestellen? 

 

Mvg John 

Reputatie 7
Badge +16

@Werson Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Normaal gesproken ligt deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat. 

 

@Blm870 Heel graag gedaan, het is een tergende en ongemakkelijke situatie maar we kunnen beter eerlijk blijven. Jij op jouw beurt onwijs bedankt voor de grote hoeveelheid geduld! :relaxed:

Reputatie 1

@Jaap59@FNDEKOGEL en @Blm870 We zijn er verder ingedoken en er bleek op de achtergrond wat mis te gaan met het verzenden van hardware. Inmiddels hebben we dit opgelost en de afstandsbedieningen komen er nu écht aan! Het is nu eindelijk opgelost.

 

@ktollenaar Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Ondanks de distributie-issues, zul je deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat krijgen.

 

@inge1220 Wat is er precies mis met je afstandsbediening? Heb je al geprobeerd om andere batterijen erin te doen? Anders ga ik natuurlijk een nieuwe voor je bestellen, geen zorgen. :wink:

 

 

@Jason Bedankt voor het uitzoeken. Binnen 3 tot 5 werkdagen stuur ik een update.

 Goedeavond, afstandbediening stuk vodafone tv box, veel toetsen werken niet meer.

Groet, Jos

Goedenavond,Onze afstandsbediening is al erg oud en door het vele gebruik gewoon op. Meerdere knoppen werken niet meer. 

Reputatie 7
Badge +16

@Jaap59@FNDEKOGEL en @Blm870 We zijn er verder ingedoken en er bleek op de achtergrond wat mis te gaan met het verzenden van hardware. Inmiddels hebben we dit opgelost en de afstandsbedieningen komen er nu écht aan! Het is nu eindelijk opgelost.

 

@ktollenaar Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Ondanks de distributie-issues, zul je deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat krijgen.

 

@inge1220 Wat is er precies mis met je afstandsbediening? Heb je al geprobeerd om andere batterijen erin te doen? Anders ga ik natuurlijk een nieuwe voor je bestellen, geen zorgen. :wink:

 

 

Reputatie 1

Hoi, 

Wij zijn onze afstandsbediening kwijt. Kunnen we een nieuwe ontvangen? Groeten, Kenji 

Reputatie 1

@Blm870 Jeetje dat is niet bedoeling, ik vrees dat de distributie ook bij jou misgelopen is. Sorry, er komt zo snel mogelijk een nieuwe aan. 

 

@swb79 Er komt een nieuwe jouw kant op, binnen 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep.

 

@Maarten7332223 Al in de prullenbak gekeken? Je weet het nooit natuurlijk, nee sorry grapje! Er komt een nieuwe jouw kant op. 

 

@KevinTvdBerg Ook bij jou is het misgegaan, sorry! Je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe. 

 

@DouweZwager Ik vraag me af of dat wat zegt over de kwaliteit van de oude afstandsbediening dat je zoontje die in de prullenbank gooit, kinderen voelen zoiets vaak aan. :wink: Nee gekkigheid, ik stuur een nieuwe op!

@Jason Kan je aangeven wat ik van zo snel mogelijk mag verwachten? Na 13 werkdagen heb ik nog geen afstandsbediening ontvangen en ik lees dat ik niet de enige ben. Wat wordt eraan gedaan om de distributieproblemen te verhelpen?

ik  wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen. hoe doe ik dat

3 Weken geleden is er een nieuwe afstandsbediening naar ons toegestuurd, deze is echter nog steeds niet ontvangen.

Graag nogmaals versturen.

 

Vriendelijke groet,

F.N. de Kogel

 

Hoi Jason,

nog steeds geen afstandsbediening in de bus.

 

Reputatie 1

Dat is heel fijn, dank jullie wel👍

Reputatie 7
Badge +16

Er komt een nieuwe ab jouw kant op @royennathalie! Binnen 3 tot 5 werkdagen, als de distributie-bug voorbij is, ligt deze op de mat. :wink:

Reputatie 1

Ja dat heb ik als eerste gedaan maar zonder succes

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @royennathalie,

 

Dat is niet fijn, heb je andere batterijen geprobeerd? Als ook dit niet werkt, stuur ik je natuurlijk graag een nieuwe ab toe!

Reputatie 1

Hallo, 

Het tv knopje van de AB gaat langzaam kapot denk ik. Het wordt steeds moeilijker om de tv aan en uit te zetten. Het rode lampje brand ook niet zo snel meer als je het knopje indrukt. 

Reputatie 7
Badge +16

@Wessel de Groot Ooh jee! Het is nooit fijn wanneer je afstandsbediening besluit om Hans Klok na te doen. Als je mij jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een PM stuurt, dan komt er een nieuwe jouw kant op en die verdwijnt enkel in de brievenbus.:wink:

 

@HelloA Sorry voor het ongemak, dat is een veel te lange wachttijd. Er is wat misgegaan tijdens de distributie en daar is jouw bestelde ab de dupe van geworden. Ik bestel direct een nieuwe voor je! 

Wij wachten nu al sinds 10 januari op onze afstandsbediening!

Beste Thuis mensen,

Ik zou heel graag een nieuwe afstandbediening willen omdat degene die wij hadden een enorme verdwijn truc heeft gedaan. Ik hoor graag hoe het mogelijk is een nieuwe te krijgen.

Reputatie 1

Goedzo Jason. Mijn vertrouwen in de mensheid hangt af van jou, hè! Weet welke verantwoordelijkheid er nu op je schouders rust.

Reputatie 7
Badge +16

@Philip Meijran Ik ga mijn uiterste best doen! 

Reageer