Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 2

Ik heb vandaag een nieuwe tv ontvanger ontvangen, de entone amulet 515 hierbij zit een op het oog nieuwe afstandsbediening met een paarse knop. maar die doet het niet de ontvanger reageert nergens op.  Kunnen jullie een nieuwe toesturen 🙂 ?

Reputatie 1

Dag, ik heb nog geen nieuwe afstandbediening ontvangen. 3 tot 5 dagen toch? Kunnen jullie nakijken of het al verzonden is? Mvg Philip

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Blm870.

 

Er komt een nieuwe ab jouw kant op! Deze zal binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep liggen. :wink:

Reputatie 1

Stappen gevolgd, afstandsbediening werkt niet na reset. Graag een nieuwe toesturen.

Reputatie 7

@RickvdW Hmm heb je ook de 2de methode geprobeerd? Met 1 + 6 kan je de afstandsbediening handmatig koppelen en hij gaat dan 2 keer knipperen. Met 1 + 3 kan je de afstandsbediening automatisch koppelen en hij knippert dan inderdaad 1 keer. Als je de stappen exact zo uitvoert als beschreven dan werkt het echt, beloofd! :wink:

@HananC De afstandsbediening komt naar je toe!

 

ik wil graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen ivm defect.

Dag,

Ik heb onlangs een tweede afstandsbediening mogen ontvangen, aangezien ik de eerste niet kon gebruiken. Echter, met de tweede heb ik precies hetzelfde probleem:

  • Koppelen lukt wel en niet:
  • Wel: ik kan de TV aan/uit zetten, ik kan het volume wijzigen en ik kan de bron-knop gebruiken
  • Niet: de overige functies, zoals zenders wisselen, de menu-knop etc. etc.
  • Het gaat om de nieuwe afstandsbediening
  • Overigens: bij het koppelen, als je de 1 en 3 tegelijkertijd moet indrukken dan knippert de Magenta-knop 1x en daarna blijft hij branden (dus hij knippert niet 2x zoals dat zou moeten)

Ik heb de Samsung Q85R TV. Wat doe ik fout en/of wat kan ik hier aan doen? Tips/adviezen???


Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hey @MCTIJ,

Heel vreemd dat de eerste afstandsbediening niet is aangekomen. Hij had al lang bij je moeten zijn gearriveerd. Ik heb zojuist een nieuwe bestelling geplaatst, laat je ons weten of deze afstandsbediening wel is aangekomen? Sorry voor het ongemak! 

Hoi ​​​​@HildeVerschooten , @FNDEKOGEL@André van de Wetering , @Keesvd & @N.Vorgers,

Gloednieuwe afstandsbedieningen komen jullie kant op! :rocket:

Goedenavond,

Onze afstandbediening is niet langer bruikbaar, steeds meer functies weigeren/haperen, en er is intussen ook al een knopje uit. Ook bij nieuwe batterijen of resetten is er geen verbetering. Bij dezen zouden we graag een nieuwe AB willen aanvragen. Het gaat om het Entone  Vodafone model.

Bedankt alvast!

 

Met vriendelijke groet,

N. Vorgers

Wij zijn onze afstandsbediening al een maandje kwijt. Nu we Netflix en Disney+ hebben uitgespeeld zouden we graag weer eens tv willen kijken. Zouden we een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen?

Alvast bedankt! 

Mijn afstandsbediening is kwijt! Al 2 weken echt helemaal nergens meer te vinden. Ik heb het dan ook maar opgegeven en besloten een nieuwe aan te vragen. Kunnen jullie mij helpen?

Onze afstandsbediening is helaas vakkundig gesloopt door onze hond. Kunnen we een nieuwe ontvangen?

Vast bedankt.

Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen. 

De afstandsbediening werkt wel met de media-box, maar kan hem niet koppelen aan de tv. Als ik knoppen 1+3 tegelijk ingedruk houd, gebeurt er niks -geen lampje dat knippert. Ook niet als ik 1+6 ingedrukt houd.

Ik kan dus niet koppelen. 

Vragen over batterijen die wel goed zijn of dat ik de juiste code wel invoer, zijn niet van toepassing. Zoals aangegeven werkt de afstandsbediening wel met de box (dus batterijen zijn prima) en ik kan niet naar stap twee van het koppelen dus ik kom niet toe aan het invoeren van de code.

In de thread van de Community over dit onderwerp wordt er verder geen oplossing aangereikt.

Graag heb ik een goed werkende afstandsbediening.

Hey @MCTIJ,

Nieuwe afstandsbediening is onderweg! Volgend jaar kun je 'm verwachten! :wink: Hele fijne jaarwisseling gewenst. :tada:

Hoi Poitr,

wanneer dit jaar kan ik hem verwachten? 
Ondertussen zetten we de box maar niet meer op stand-by.…

gr. Conny

Reputatie 7

Hey @Ameli & @HelloA,

Nieuwe afstandsbedieningen zijn besteld en onderweg naar jullie toe! :smile:

Sinds een tijd moeten we heel hard op de volume knop en de aan en uit knop van de afstandsbediening drukken. Deze is echt aan vervanging toe. Mvg

Hoi 

Mijn afstandsbediening is kwijt! Echt helemaal nergens meer te vinden. Ik heb het dan ook maar opgegeven en besloten een nieuwe aan te vragen. Een week niet kunnen zappen is echt veelste lang en niet leuk! Kunnen jullie mij helpen 

Reputatie 7

Hi @Geesteren4 , wat is er gebeurd met de afstandsbediening? :open_mouth:  Als je mij een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer wil sturen dan zorg ik dat er een nieuwe naar je toe komt!

Ik ontvang graag een nieuwe afstandbediening.

Reputatie 7

Hey @vj.taal,

Ik zie dat de afstandsbediening netjes is verzonden. Heb je 'm vandaag ontvangen? Mocht hij morgen niet zijn gearriveerd dan vraag ik je om mij een bericht te sturen. Dan ga ik dit voor je uitzoeken. 

Beste Piotr,

 

is de afstandsbediening al op de post? Mijn vrouw wordt wat ongeduldig 😉

groet, Vincent 

Reputatie 1

Top, dank je!

Reputatie 7

@gkollenstaart Hij is onderweg! :slight_smile:

@Philip Meijran Oei dat ziet er niet best uit haha. Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!

Reputatie 1

De hond heeft de afstandbediening verwisseld met haar bot. Dus hij is kapot. Zou je me een nieuwe willen toesturen? Met vriendelijke groet Philip

 

Reputatie 1

Goedenavond, de 1 toets op onze afstandsbediening werkt niet meer. Kan ik een nieuwe ontvangen?

Groetjes Gerwin

Reageer