Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3157 reacties

Fijn om te horen @Julian van Neerbos!
 

@BasA Ik heb jou gelijk één hele afstandsbediening toegestuurd. Je kunt deze over 4-5 werkdagen verwachten. Ook jij kunt jouw nieuwe afstandsbediening tegen die tijd in huis verwachten @piet van herwijnen:smile:


Och och, wat een doerak! @Jacky4U Zou je ons een foto kunnen sturen van de dader? Wij sparen ze bij T-Mobile! Ik heb je in ieder geval een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Veel kijkplezier gewenst! 

 

@Challie1996 Jouw klantnummer wordt bij T-Mobile niet herkent. Wellicht neem je je tv diensten bij een andere provider af. Controleer in dat geval even wat er op de afstandsbediening of TV Box staat. Vaak staat hier de naam van jouw provider wel vermeld. Mocht het toch om T-Mobile gaan, dan hoor ik graag om wat voor abonnement het gaat. Ik help je natuurlijk graag! 

 

 

 

@Melissa, excuus, klantnummer is HKC65958. 

Reputatie 4

Fijn om te horen @Julian van Neerbos!
 

@BasA Ik heb jou gelijk één hele afstandsbediening toegestuurd. Je kunt deze over 4-5 werkdagen verwachten. Ook jij kunt jouw nieuwe afstandsbediening tegen die tijd in huis verwachten @piet van herwijnen:smile:


Och och, wat een doerak! @Jacky4U Zou je ons een foto kunnen sturen van de dader? Wij sparen ze bij T-Mobile! Ik heb je in ieder geval een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Veel kijkplezier gewenst! 

 

@Challie1996 Jouw klantnummer wordt bij T-Mobile niet herkent. Wellicht neem je je tv diensten bij een andere provider af. Controleer in dat geval even wat er op de afstandsbediening of TV Box staat. Vaak staat hier de naam van jouw provider wel vermeld. Mocht het toch om T-Mobile gaan, dan hoor ik graag om wat voor abonnement het gaat. Ik help je natuurlijk graag! 

 

 

 

Onze afstandsbediening is defect. Is het mogelijk een nieuwe toe te sturen? Klantnummer 0959059636. 

goede dag,   klantnummer ELD30166

 

de afstandsbediening is defect(zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?)

 

 

groetjes

 

piet

Reputatie 1

Mijn pup heeft de afstandsbediening gedeeltelijk opgegeten, zouden jullie aub een nieuwe kunnen opsturen? #ellendigeindevaneenfantastischavondjeuit

hallo ik wil graag een nieuwe afstandsbedieng die van ons ligt in drie delen als vast bedankt 

Reputatie 1

Hoi @Schilder51@PK Tamminga en @Julian van Neerbos, er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op. Reken op 3-5 werkdagen. 

 

 

Dank de nieuwe afstandsbediening is een verademing. 

Hoi @Manon1900er is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Deze is met Magenta knop.:wink: Verwacht deze tussen 4 tot 5 werkdagen.

@Lilahker is een monster onderweg wat je prinsesjes zal helpen met het laten zien van hun favoriete tekenfilms. Dit monster zal binnen 5 werkdagen de TV alles laten doen wat je prinsesjes willen :)

@Hansenireneniet getreurd, Een nieuwe afstandsbedieng komt je kant op. Het zal tussen 4 en 5 werkdagen duren tot deze op de deurmat ligt.

Hallo,

 

onze afstandsbediening reageert niet meer. De batterijen al vervangen en de reset uitgevoerd. Helaas geen resultaat.Kunt u een nieuwe toesturen?

Dank

Hoi @Lilahk, mag ik vragen waarom je een nieuwe afstandsbediening wilt? Mogelijk kunnen we het probleem veel sneller oplossen, waardoor je direct weer kunt zappen. Probeer bijvoorbeeld de reset en opnieuw koppelen zoals besproken in de allereerste post van dit topic. Houd je mij op de hoogte?

Hallo Sander, de afstandsbediening lijkt tot stof zijn opgegaan, Als ik niet voor het nieuwe jaar de favoriete tekenfilms van m'n drie prinsesjes kan laten zien veranderen ze in drie kleine monsters.

 

HELP ME!!!

 

goede avond, ik ben de afstandsbediening kwijt geraakt en zou graag een nieuwe ontvangen. Het gaat om een afstandsbediening met de grijze knop. Ik hoor graag van u.

Bedankt Sander!

Reputatie 7

Hoi @Schilder51, @PK Tamminga en @Julian van Neerbos, er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op. Reken op 3-5 werkdagen. 

 

 

Reputatie 7

Hoi @Lilahk, mag ik vragen waarom je een nieuwe afstandsbediening wilt? Mogelijk kunnen we het probleem veel sneller oplossen, waardoor je direct weer kunt zappen. Probeer bijvoorbeeld de reset en opnieuw koppelen zoals besproken in de allereerste post van dit topic. Houd je mij op de hoogte?

 

Hi @tenhout, er zijn drie manieren waarop je de afstandsbediening kunt koppelen aan je TV. Ik som ze op:

  1. Druk op SETUP tot het rode LED lampje 2 keer knippert. Druk 1 keer op de MUTE knop. Druk 1 keer op de TV knop. 
  2. Gebruik de codes en uitleg die ik je zojuist per e-mail hebt verstuurd. 
  3.  

Lukt het hiermee?

Reputatie 1

Hoi,

 

mijn afstandsbediening werkt sinds kort ook niet meer naar behoren. Aan uit knop van de setup box reageert bijna nooit. Als de box eenmaal werkt doen de overige knoppen het verder prima. Reset en nieuwe batterijen helpen niet. Box en afstandsbediening komen nog uit het Vodafone tijdperk. 
 

Daarnaast als de box op radio staat gaat het geluid na 1,5 uur stotteren. Even kortstondig een andere zender opzetten verhelpt dit issue tijdelijk.

 

Groet,

Julian

Goedemiddag, 

Onze afstandbediening werkt niet meer. Resetten, nieuwe batterijen, alles al geprobeerd. het rode lampje brand ook niet meer, ik denk dat het einde verhaal is. Kan ik een nieuwe bestellen?

 

Groet, Annemieke

Goedemiddag T-Mobile,

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening.

Pijltje naar rechts doet het niet meer.

Hoor graag

Beste T-Mobile, afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe tv ontvangen. Die dag nog heb ik met succes de (oude) T-Mobile afstabdsbediening gekoppeld aan de tv. Alles werkte: tv en ontvanger met 1 afstabdsbediening aan en uitzetten, volume. De volgende dag werkte het ineens niet meer. Ik kon de tv niet meer met de afstandsbwdiening can T-Mobile aanzetten en zelfs het geluid van de T-Mobile tv-box kon ik niet meer regelen. Op het forum vond ik terug dat ik de afstandsbediening kon ontkoppelen. Dat is gelukt. Echter, ik kan nu de T-mobile afstandsbediening niet meer koppelen aan mijn tv, ook niet met de code die vrijdag nog wel werkte. Ik heb alle codes geprobeerd, niets werkt. Mijn tv is blijkbaar compatible, want vrijdag werkte het nog wel.  Hebben jullie nog een oplossing?

Nu lees ik dat T-Mobile nieuwe afstandsbedieningen heeft. Wellicht dat dat wel werkt. Hoe kom ik daar aan?

Hoi,

Kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Alvast bedankt,

Onze afstandsbediening reageert niet meer. Batterijen vervangen en reset geprobeerd, helaas geen resultaat. 

Reputatie 7

Hey @MartijnVerhaar,

Ik zie dat mijn collega inmiddels een nieuwe afstandsbediening heeft besteld voor je. Binnen een paar dagen kun je 'm met de post verwachten! :relaxed:

Hoi @kevinman,

Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening besteld voor je! :smile:

Kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Goedemiddag,

Onze afstandsbediening reageert helemaal nergens meer op. Het lichtje blijft continu knipperen. Ik kan er geen oplossing voor vinden. Moet ik dan een nieuwe bestellen? Groeten, Martijn

Reputatie 7

Hi @Neske, ik maak het graag voor je in orde! Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Nog twee tips: om ervoor te zorgen dat de TV knop op de AB weer werkt, kun je 'm koppelen (zie uitleg in het eerste bericht). Tip twee: wellicht dat je met TV Anywhere een betere, tijdelijke oplossing hebt. 

Hallo, onze afstandsbediening doet niet meer wat ie moet doen. Sommige knoppen werken niet meer en sommigen moet je erg lang induwen en dichtbij de box houden voor er wat gebeurt. 
Na de bovengenoemde reset opties is het alleen nog maar verergerd. Nu kan ik de tv niet meer aan of uit zetten met de afstandsbediening en/ of het volume hoger of lager zetten. Hij reageert gewoon niet meer. Batterijen zijn vervangen dus daar kan het ook niet aan liggen. M.i. Is ie gewoon op!

Hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening komen?

Reageer