Ik heb haperend/slecht beeld

Ik heb haperend/slecht beeld

Toon eerste reactie

443 reacties

Beste,

Ook hier in Geldrop al 3 weken uit het niets, last van blokkerig en haperend beeld op alle zenders.

De tv ontvanger ( Entone) is al een keer vervangen wat geen resulataat opleverde.

Ook alle kabels van het modem afhalen, behalve de kabel van tv ontvanger naar modem, en van modem naar media converter leverde niets op.

Ook zijn de kabels van tv ontvanger naar modem en van modem naar media converter vervangen door Cat5e en Cat6 kabels, alsook de kabel op alle poorten aangesloten, wat niets opleverd.

Ook is er overal een harde reset uitgevoerd.

Er is mij beloofd dat de Entone vervangen wordt door een Amino, en krijg dezelfde dag ook een mail binnen daarover, maar meestal duurt dit 2 weken voordat het binnen is.

Graag zie ik een omwisseling van het modem ( Zyxel ) en media converter.

 

MVG

Bob

Reputatie 7

Hoi @Dennisbier33

 

We zijn druk bezig om het permanent te herstellen, maar dit blijkt lastiger dan verwacht. We houden iedereen op de hoogte in dit topic: t-mobile.nl/thuisstoring.  

 

Werkt het overdag wel naar behoren? 

Maar weer is haperend stotterend beeld modem gereset kastje gereset niks helpt en zo gaat het al dagen de ene dag goed en de andere is het weer ruk.jullie zouden het verholpen hebben in Deventer maar in totaal niet eigenlijk.mijn ervaringen met t mobile worden met de maand minder want iedere keer is er wel wat.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @egonnanninga , ik heb het TV signaal gecheckt maar dat is gelukkig in orde. Als ik je goed begrijp, heb je dan alleen problemen met dat het zappen naar het menu erg traag is? Of ook als je naar bijvoorbeeld een andere zender zapt? Dan ligt het wellicht aan de afstandsbediening. In dit topic lees je meer over hoe je jouw afstandsbediening weer goed kan laten werken. Mocht het probleem in de afstandsbediening zitten en helpen de tips uit het topic niet, dan stuur ik graag een nieuwe afstandsbediening naar je op.

Helpt het daarnaast bijvoorbeeld wanneer je een andere UTP kabel gebruikt of wanneer je de TV Box een powerflip geeft? 

Reputatie 2

Hallo,

We hebben de laatste tijd een enorm traag of zelfs een vastlopend menu als we zappen. Wat kunnen we doen? Ik heb een voorbeeldfoto bijgesloten.

Alvast bedankt.

Gr Egon

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @adegunst, fijn dat je een seintje geeft! Ik heb uitgebreid de verbinding uitgelezen, en het signaal van de TV Box lijkt zich te hebben hersteld. Mooi om te zien, en ik wens je nog veel kijkplezier toe!

Zit je net klaar voor GTST, krijg je dit. Niets zo vervelend als haperend beeld. Of misschien heb je wel blokken in beeld. Wat te doen?

Sinds een uur stilstaand beeld op alle zenders.

Alle stappen meerdere malen doorlopen, stroom eraf, kabels vervangen, snelheid gecontroleerd, kastje gereset, maar helaas zonder succes. Het enige wat helpt is pauzeren en weer aanzetten. Kijk dus nu met vertraging en kan niet echt meer zappen…

Hebben jullie een betere oplossing? 

Reputatie 7

Hi @destugge Excuses voor de overlast, het bijkt een hardnekkig probleem op het netwerk waar we inderdaad al sinds begin januari mee bezig zijn. Ik kan je verzekeren dat ons netwerkteam op de achtergrond druk bezig is we hopen de oplossing nu elk moment gevonden te hebben. Bedankt voor je geduld!

Reputatie 2

Vanaf 11 januari geen tv en geen internet,is storing zeggen ze vanaf 7 januari hoe kan.

Geen WAN lichtje op modem ,denk dat die stuk is,maar word pas opgelost als er geen storing meer is.

Ben behoorlijk teleurgesteld 😡🤬🤯omdat er nog niks direct word geregeld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @alennno en @destugge, bedankt voor jullie toelichtingen! 

Zouden jullie de internetkabel willen aansluiten op de TV Box(en) die je binnen vier dagen binnenkrijgt? Onze techneuten vermoeden dat het in jullie specifieke gevallen daaraan kan liggen. Uiteraard blijven zij de situatie doormonitoren zodat volledig in kaart gebracht wordt waar de oorzaak ligt - indien het toch intern lijkt te zijn.

Reputatie 1

Hi @destugge, handig dat je dit aan ons terugkoppelt! Ik heb de verbinding uitgebreid uitgelezen, en ten tijde van jouw bericht, namelijk van 20-22 december, zie ik dat er instabiliteit is geweest. Sindsdien lijkt de verbinding erg goed te zijn geweest. Hopelijk ervaar jij dit ook zo? Als je weer blokbeeld ervaart, zou je mij dan aan kunnen geven welke van de lampjes op de bovenste rij van ons modem branden? Mochten er nog problemen spelen, dan ga ik zeker verdere stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat wij dit oplossen!

 

Hoewel ik er het volste vertrouwen in heb, ben ik ook benieuwd @alennno:wink:


Vandaag de nieuwe router ontvangen van Zyxel met de converter. Volle hoop op beter beeld maar helaas nog steeds geen goed beeld en de ondertiteling die trilt. Ik heb nog mijn Vodafone Entone kastje een fabriek reset gegeven maar dit mocht niet baten. Kan het aan het TV kastje liggen? Zo ja kan ik een nieuw kastje bestellen?

Reputatie 2

Nee deze melding nog nooit gehad,maar er is weer een zender bijgekomen eerst was het RTL 7 en NET 5 en nu ook SBS6.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @destugge, we gaan het definitief oplossen, dat weet ik zeker!

Laatste check aan jouw kant: krijg jij toevallig de volgende melding in beeld? → “Geen verbinding met TV platform.”

 

Reputatie 2

Alles nagelopen maar storing is nog steeds niet opgelost,zou nu toch wel eens een definitieve oplossing willen,misschien nieuwe modem of signaal buiten en/of binnen onderzoeken.

Reputatie 7

Hoi @destugge ,

Ook ik heb geprobeerd verbinding te maken met het modem en daarmee de TV Box, maar merk dat er geen connectie is met het modem. Het kan natuurlijk zijn dat je deze van de stroom hebt afgehaald, maar het kan er ook op wijzen dat je een wegvallende verbinding hebt.

Met onderstaande controle komen we vaak al een heel eind: 

- Brandt de power led constant? 

Een losse aansluiting kan ervoor zorgen dat het modem uitvalt: 
- Controleer of de stroom adapter goed in de wandcontactdoos zit. 
- Check tevens of het andere uiteinde goed in het modem vast zit.  

- Controleer of het modem op het ISRA punt (hoofdaansluitpunt) is aangesloten waarop wij hebben geleverd.  

- Check je aansluiting in de meterkast, of in de woonkamer als die daar geplaatst is. 

- Controleer of het modem met een korte kabel is aangesloten op het aansluitpunt. 

Ik hoor het graag van je!

Reputatie 2

Nog steeds klachten

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @destugge, handig dat je dit aan ons terugkoppelt! Ik heb de verbinding uitgebreid uitgelezen, en ten tijde van jouw bericht, namelijk van 20-22 december, zie ik dat er instabiliteit is geweest. Sindsdien lijkt de verbinding erg goed te zijn geweest. Hopelijk ervaar jij dit ook zo? Als je weer blokbeeld ervaart, zou je mij dan aan kunnen geven welke van de lampjes op de bovenste rij van ons modem branden? Mochten er nog problemen spelen, dan ga ik zeker verdere stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat wij dit oplossen!

 

Hoewel ik er het volste vertrouwen in heb, ben ik ook benieuwd @alennno:wink:

Reputatie 1

Heb zelf ook deze problemen met het beeld. Na contact met T-mobile word nu mijn router van Draytek vervangen voor een Zyxel ben benieuwd of dit het probleem gaat oplossen.

Reputatie 2

Vandaag nieuwe tvbox gekregen maar heeft niets aan de klachten veranderd helaas,zou het modem niet goed functioneren of is het aanleveren van het signaal niet ok.

Ik ben sinds 4 dagen over naar Tmobile.

Had/heb nog altijd mijn Kpn 50Mb lijn liggen waarmee ik jaren mee gewerkt heb zonder problemen.

Eerste 24 uur Tmobile: 

  • Tv decoder starten door monteur koste 4 pogingen, ook na zijn vertrek moeizaam te starten.
  • 2x Modem connectie verloren.
  • Tv signaal is kwalitatief om te huilen, het is daadwerkelijk of ik naar een internetstream zit te kijken (haperend/vertraagd beeld).
  • Getracht (even) klantenservice te bereiken, 3x 30(+) minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg.

Het is echt belabberd, gelukkig zit ik nog in mijn proeftijd.

Tv app is ook echt dramatisch, T mobile heeft echt nog heel veel te leren van de grote jongens.

Ik kan slechts positief zijn over 1 ding en dat is de up/download speed t.o.v de prijs (mits modem niet disconnect).

Heb diverse speedtest’s uitgevoerd deze liggen netjes rond de 950 down & 922Mb up en lijken aardig stabiel.

Ben bang dat Tmobile heeft getracht te besparen op de Tv decoder als ik de vele klachten zo lees.

Ik kan slechts nog hopen dat mijn exemplaar defect is hoewel ik bang ben dat dit niet het geval is, kan een omruiling in gang gezet worden?

Wat een amateurisme zeg echt ongelofelijk.

Na mijn laatste gesprek met de klantenservice is mij toegezegd dat er contact met me opgenomen zou worden omdat er twijfel bestond of de monteur nog wel binnen de herroepingstermijn (14 dagen) zou kunnen langskomen. 
Vervolgens niks/nooit meer iets gehoord.

Toch vandaag zelf maar weer gaan bellen, weer 30+ minuten in de wacht.

Vervolgens krijg ik te horen dat de medewerker mijn opdracht is vergeten en dat Tmobile het bezoek van de monteur zelfs heeft afgewezen.

Sorry maar dit is gewoon lachwekkend, wat een droevige service.

Tmobile weet dus dondersgoed dat het beeld zoals het nu is volgens hun norm is.

Mijn digitenne signaal van 15 jaar geleden zag er echt beter en vloeiender uit, en bovendien was deze tuner normaal te starten.

Ik kreeg na een kort gesprek een mevrouw aan de lijn om de annulering te bespreken… deze had alles al verwerkt nog voor ik een woord heb kunnen zeggen.

Geen excuses, verdediging, oplossing of ander idee om de klant binnenboord proberen te houden.

Letterlijk: Hallo goedenavond, u wenst op te zeggen? mooi geregeld doei.

Blijkt maar dat deze mensen ook totaal geen overtuiging hebben om tot oplossingen te komen, annuleren is de enige weg.

In de afgelopen weken 4 keer met Kpn gebeld, telkens binnen 3 á 4 minuutjes iemand aan de lijn.

Een partij die moeite doet voor haar klanten en een goed werkend product neer zet.

Blij dat het thuis gedeelte nu spoedig achter me ligt en Kpn alles weer in handen krijgt, ook mijn mobiele pakket zeg ik z.s.m op want betalen aan een dergelijke dienstverlener weiger ik.

Potentiele klanten kan ik alleen maar aanraden begin er niet aan, de negatieve berichten op de diverse kanalen zijn echt geen incidenten.

Tmobile doet werkelijk niets, alle problemen worden genegeerd.

 

 

 

Reputatie 7

Hoi @destugge ,

Ik kijk graag met je mee! Ik zie dat er inmiddels een nieuwe TV Box naar je verstuurd is. Ervaar je een verbetering van het beeld? Zo niet, dan gaan we opzoek naar een permanente oplossing! 

 

Reputatie 2

Het is ook jammer dat je negens over geïnformeerd word waaraan men op de achtergrond mee bezig is,zou inderdaad het overstappen ook eens gaan overwegen.Voorheen 25 jaar bij ziggo en voorganger @home klant geweest maar daar nog nooit zoveel klachten gehad als bij tmobile.Dacht dat glasvezel minder storing gevoelig was als kabel maar ga toch twijfelen of mss 500 mb kabel beter is al 1 gb glasvezel.

Beste T-Mobile,

Bij deze wil ik laten weten dat ik totaal niet tevreden ben over jullie internet en TV dienst, alsmede jullie service naar klanten toe. Vandaar dat ik besloten heb om zo snel als mogelijk over te stappen naar Ziggo/Vodafone.

Net als andere mensen hier heb ik al wekenlang problemen met jullie internet en tv. Daar heb ik laatst al een bericht over gepost maar hulp wordt totaal niet geboden van jullie kant. Ik lees nu dat meerdere mensen problemen hebben met hun internet of tv en ook zij krijgen geen reactie terug. Ik vind het schandalig dat je voor een dienst betaald wat totaal niet functioneert. Dat het niet functioneert,  prima, dat kan. Maar zodra je vraagt om hulp krijg ik geen reactie meer. Dit is voor mij de druppel geweest.

Groet,

Wesley

Reputatie 2

Al vanaf augustus blokkering beeld en storing,verschillende keren stappenplan uitgevoerd maar hielp niet.In oktober monteur langs geweest,harde reset gedaan maar ook niet geholpen.2 weken geleden klantenservice gebeld,die zei signaal is maar 83 tot 87 % tot op heden niets gehoord of verbetering gezien.

Ik ben sinds 4 dagen over naar Tmobile.

Had/heb nog altijd mijn Kpn 50Mb lijn liggen waarmee ik jaren mee gewerkt heb zonder problemen.

Eerste 24 uur Tmobile: 

  • Tv decoder starten door monteur koste 4 pogingen, ook na zijn vertrek moeizaam te starten.
  • 2x Modem connectie verloren.
  • Tv signaal is kwalitatief om te huilen, het is daadwerkelijk of ik naar een internetstream zit te kijken (haperend/vertraagd beeld).
  • Getracht (even) klantenservice te bereiken, 3x 30(+) minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg.

Het is echt belabberd, gelukkig zit ik nog in mijn proeftijd.

Tv app is ook echt dramatisch, T mobile heeft echt nog heel veel te leren van de grote jongens.

Ik kan slechts positief zijn over 1 ding en dat is de up/download speed t.o.v de prijs (mits modem niet disconnect).

Heb diverse speedtest’s uitgevoerd deze liggen netjes rond de 950 down & 922Mb up en lijken aardig stabiel.

Ben bang dat Tmobile heeft getracht te besparen op de Tv decoder als ik de vele klachten zo lees.

Ik kan slechts nog hopen dat mijn exemplaar defect is hoewel ik bang ben dat dit niet het geval is, kan een omruiling in gang gezet worden?

Reageer