Ik heb haperend/slecht beeld

Ik heb haperend/slecht beeld

Toon eerste reactie

443 reacties

Reputatie 7
Hoi gabrielle,



Gelukkig is het algemene probleem met het TV-beeld opgelost. Merk jij dit in jouw TV-kijkgemak ook? Zo niet, kun je dan de reset proberen? Ik hoor graag of jij weer fijn TV kunt kijken!
Reputatie 1
Bij mij ook al een aantal dagen haperend beeld. ook met opgenomen programma’s

heel vervelend.

woon in gelderland
Reputatie 7
Bedankt voor de tip, @n.schaart! Fijn dat je met ons en onze klanten meedenkt, topper. 😃
Reputatie 3
Hoi @n.schaart en @Elessar



We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Wij werken hard aan de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.




Hi @Sander,



Bedankt voor het antwoord. Weet ik in ieder geval dat het issue niet aan mijn kant van de kabels zit. 😉

Hoop dat het snel opgelost is.



Misschien een tip voor anderen die er ook last van hebben: ga kijken via begin gemist. Bij mij werkte dat gisteren in ieder geval goed. Geen haperingen en geen blokken in beeld. 😎
Reputatie 7
Hoi @n.schaart en @Elessar



We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Wij werken hard aan de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
@Siddartha en @Paul.C,



Super dat jullie bovenstaande stappen zo precies opgevolgd hebben. Nu zie ik dat er een storing is geweest in Noord Limburg waar er een blokkerige beeld voor TV werd verstuurd. Dt probleem is vannacht gelukkig verholpen!



Kunnen jullie checken of het TV beeld bij jullie ook hersteld is? Zo nee, dan wil ik nog het volgende van jullie vragen:

-Nog eenmaal de TV Box van de stroom halen.

-Kun je met een andere internetkabel (UTP) testen?

-Kun je jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers in een privébericht aan mij sturen?



Ik ben heeeel benieuwd!




In oost Gelderland is het nog steeds ellende met het signaal helaas. De tv werkt slecht en de rest werkt gewoon top.
Reputatie 3
Hallo,



Ik heb sinds gisteren na installatie extreem last van blokkerig beeld bij live TV.

Trouwens als ik begin gemist selecteer, heb ik er geen last van.



Aangezien alles gisteren met nieuwe apparatuur en nieuwe kabels is geïnstalleerd, lijkt het mij geen hardware probleem.
Reputatie 7
Hi, @MissJames



We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: http://t-mobile.nl/thuisstoring.
Ik zit ook met het bovenstaande probleem en heb het afgelopen vrijdag pas laten aansluiten. Welgeteld 2 dagen goed beeld gehad, toen lichtjes aan het haperen en nu half beeld wat wegvalt. Alle stappen zijn doorlopen en er is geen storing.



Dus wat nu?
Reputatie 7
Hi @Soetekouw,



Dan gaan we verder op zoek naar de oplossing! Heb je de fabrieksreset van jouw modem al kunnen uitvoeren?
@Sterre



Jij zegt box gereset maar probleem is nog steeds aanwezig!
Reputatie 7
@Soetekouw Ik heb zojuist jouw TV Box gereset!



@Fabiovv Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kijk ik graag met je mee in jouw abonnement!
@Soetekouw,



Ik help je graag verder. Een reset op jouw modem kun je zelf doen, lees hier hoe. Een reset van jouw TV Box met opnamefunctie kan ik voor jou doen. Is het goed dat ik dit morgenochtend uitvoer? Dan kun je tot die tijd eventueel opgenomen programma's nog terugkijken!



@ Fabiovv



We gaan hier samen alles aan doen om jou een fijne kijkervaring te kunnen bieden! Hoe heb je jouw TV Box aangesloten? Is dat via een apparaatje, via wifi of met een kabel naar het modem? Laat het me weten, dan ga ik verder voor je aan de slag!




Hai Sterre,



Via een kabel naar het modem.
Morgenochtend is goed, apparaat is rechtstreeks op de kabel aangesloten.
Reputatie 7
@Soetekouw,



Ik help je graag verder. Een reset op jouw modem kun je zelf doen, lees hier hoe. Een reset van jouw TV Box met opnamefunctie kan ik voor jou doen. Is het goed dat ik dit morgenochtend uitvoer? Dan kun je tot die tijd eventueel opgenomen programma's nog terugkijken!



@ Fabiovv



We gaan hier samen alles aan doen om jou een fijne kijkervaring te kunnen bieden! Hoe heb je jouw TV Box aangesloten? Is dat via een apparaatje, via wifi of met een kabel naar het modem? Laat het me weten, dan ga ik verder voor je aan de slag!
Goedemorgen,



Ook ik heb alle stappen ondernomen om het beeld niet meer te laten haperen, maar helaas zonder resultaat. Ik heb de tv box en de modem gereset, de modem is met een kabel aangesloten, ik heb het kanaal van het internet veranderd, maar helaas geen resultaat.



Wie oh wie kan mij helpen? Of kan er een monteur langskomen om naar de verbinding te kijken? Mijn beeld is al haperend vanaf het begin van de aansluiting. (Dec 2017)

Door een verbouwing heb ik er nooit echt serieus naar gekeken, maar nu begint het me toch we te irriteren en vooral omdat na het uitvoeren van de stappen de verbinding van de wifi en het beeld van de tv niet verbeterd.
Wij hebben ook al een tijdje last van blokkerig beeld. Alles nagelopen en gedaan maar geen resultaat. Kunnen jullie de modem resetten? We hebben een box met opname functie.



Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hi m13p13, heeft de reset geholpen? Ik heb je verbinding gecontroleerd en deze ziet er gelukkig goed uit! Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 1
Het ging een tijdje goed, maar vanavond is het weer hopeloos met blokkerig beeld. Alles al een keer gereset... en ik ben leek op dit gebied. Laat het altijd een ander doen (net zoals het aansluiten).

Dat resetten kan ik dan nog net, maar verder weet ik het ook niet.
Reputatie 4
Hi @bramwaas,



Allereerst word ik er blij van te lezen dat ook jij weer fijn tv kunt kijken! Wij hebben inderdaad achter de schermen hard ons best gedaan dit zo goed en snel mogelijk voor je op te lossen. Allereerst: heb je wel al in jouw spam-box van je e-mail gekeken, wellicht dat de mail hier terecht is gekomen.



Met betrekking tot het IP-adres, wellicht is er vanaf een afstand een reset uitgevoerd, die er voor heeft gezorgd dat het IP-adres veranderde. Het belangrijkste is natuurlijk: het probleem is opgelost! Laat je het ons weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? Dan staan we weer voor je klaar!
Hi Bram, excuses voor de late reactie! Ik zie dat er inmiddels een afspraak staat met één van onze monteurs. Ik heb er alle vertrouwen in dat we de problemen kunnen verhelpen. Laat zeker even weten of het gelukt is Bram!

De monteur was vorige week woensdag geweest, heeft modem verwisseld en nog van alles geprobeerd ook in overleg met mensen van T-mobile. Toen hij wegging was er nog niets verbeterd, dat heeft hij ook gemeld. T-mobile zou me middels email op de hoogte houden van vervolgacties. Inmiddels lijkt het probleem nu wel opgelost te zijn. Wat T-mobile heeft gedaan weet ik niet hier is niet over gecommuniceerd, wel is mijn ip-adres veranderd (te zien met wat is mijn ip), ik weet niet, of dat er mee te maken heeft.
Hi Bram, excuses voor de late reactie! Ik zie dat er inmiddels een afspraak staat met één van onze monteurs. Ik heb er alle vertrouwen in dat we de problemen kunnen verhelpen. Laat zeker even weten of het gelukt is Bram!

Hi Brian, de monteur heeft flink zijn best gedaan, helaas zonder het gewenste resultaat, dit heeft hij ook aan t-mobile doorgegeven, maar daarna heb ik niets meer gehoord.
Reputatie 7
Hi Bram, excuses voor de late reactie! Ik zie dat er inmiddels een afspraak staat met één van onze monteurs. Ik heb er alle vertrouwen in dat we de problemen kunnen verhelpen. Laat zeker even weten of het gelukt is Bram!
Bij verschillende zenders krijg ik al geruime tijd een blokkerig storend beeld. Op dit moment heel erg bij npo 2.

Ik heb 2 settop boxen en twee verschillende tv's daarop aangesloten, en nu naast elkaar staan. Bij allebei verschijnt tegelijk hetzelfde blokkenpatroon.

Op mijn laptop heb ik een goede internetverbinding > 40Mb volgens okla speedtest (over wifi).

Ik heb alle stappen in de groene boxen uitgevoerd, zonder resultaat.
...gevonden.

Reageer