Ik heb haperend/slecht beeld

Ik heb haperend/slecht beeld

Toon eerste reactie

443 reacties

Reputatie 7
@Lydaz Onze technische dienst wil vanavond het e.e.a. gaan testen ze willen graag de resultaten met jou controleren. Ik heb je hier zojuist een privebericht over gestuurd met meer informatie! 🙂
Reputatie 7
[Update] Onze netwerkpartner heeft het probleem nog in onderzoek. Ze zijn iets op het spoor maar ze weten nog niet wat de oorzaak is en er is nog geen verwachtte oplostijd. Zodra er meer concrete informatie is zal ik deze post updaten!
Reputatie 7
[Edit] Overigens bedankt voor het uitgebreide zenderoverzicht! Ik heb ozne storingsdienst gevraagd om een update en zodra ik meer weet deel ik dit uiteraard!



Hi @Lydaz, ik geef je graag meer duidelijkheid! Wat de monteur aangeeft klopt in dit geval niet helemaal, het gaat omhet ODF Glasvezel netwerk (dus ons eigen netwerk). Klanten op het WBA Glasvezel of DSL netwerk zullen deze problemen niet hebben (tenminste voor zover wij weten).



Voor TV Anywhere zijn we op dit moment niet specifiek bezig met de ontwikkeling voor TV toestellen maar na de zomer zit er zeker wat moois aan te komen 🙂 Als je huidige TV geen verbinding kan maken met Samsung devices dan zou je in de tussentijd eventueel een Chromecast op de TV aan kunnen sluiten waarnaar je kan streamen.



Wat de vergoeding betreft, je facturatie blijft automatisch doorlopen, dit kunnen we (helaas) niet tijdelijk stopzetten. Maar we kunnen de kosten uiteraard wel achteraf vergoeden zoals Piotr al aangaf!
Reputatie 3
Bedankt voor je reactie @Sander,



Volgens de monteur van Guidion die bij maandag 08-07 langs had moeten komen vertelde mij dat ik op het KPN glasvezel netwerk zit, en dat daar nou juist het probleem zat.

Jij zegt nu "Klanten die bij T-Mobile Thuis in Alphen een TV-abonnement hebben op DSL of het KPN netwerk hebben hier dus geen last van." Dus feitelijk zit of de monteur van Guidion er nu naast, of jij zit er naast, of ik lees 'm verkeerd.



Nou het streamen vanaf mijn telefoon (Samsung Galaxy s9), tablet (Samsung Tab A 2019) of laptop naar mijn LG TV (65c7) lukt niet. ZIe nergens een stream icoontje of wat dan ook wat b.v. YouTube wel heeft.

Via Miracast gaat het ook niet, of is erg omslachtig wat voor de kids en vrouw hier in huis niet te doen is.



Het alternatief wat ik bedoelde is een app die je op de TV installeert dus dat je decoderloos TV kan kijken. Is een Canal Digitaal app voor op de TV zelf voor €9,95 per maand, eerste maand gratis.

Dit is dus ook wat ik maar besteld heb vanaf gister. En moet zeggen werkt erg prettig. Jammer dat T-Mobile zoiets (nog) niet heeft.



Ben voor als nog zeker niet van plan om over te stappen, begrijp me niet verkeerd.

Maar dit TV loze bestaan wat nu al een tijdje duurt en de vakantie voor de deur heb ik mijn verlies maar genomen. Het zal vast wel een keer opgelost gaan worden, maar het duurde mij nu een beetje te lang en krijg helaas niet de indruk dat het op korte termijn opgelost is.



Maar top dat je zo snel een nieuwe voeding hebt weten te bestellen voor me.



Heb alleen nog geen duidelijkheid over de "vergoeding" c.q. maandelijkse kosten waar ik een opmerking over had gemaakt. Gaat om deze opmerking;



"Piotr zegt;

Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Zodra het probleem is opgelost, dienen we graag een vergoeding voor je in voor de periode dat je niet naar wens hebt kunnen TV kijken.



Nou om eerlijk te zijn maak ik me hier dus wel een beetje zorgen om.

Er werd mij telefonisch medegedeeld dat ik niks hoefde te betalen zolang de storing er was. Pas nadat de monteur geweest zou zijn en de storing verholpen was zou ik weer moeten gaan betalen.

Jij hebt het over een vergoeding voor het niet naar wens kunnen TV kijken. Of lees ik het verkeerd en moet ik het lezen als dat ik geen abonnement kosten hoef te betalen en voor de periode dat de storing actief is ik recht heb op een vergoeding voor het ontstane ongemak?"
Reputatie 7
Hoi @Lydaz,



Allereerst wil ik je bedanken voor je geduld en uiterst gedegen uitleg over de geschiedenis. Waar ik nog onduidelijkheid bespeur zal ik proberen dit weg te nemen.



Er is een issue op het glasvezelnetwerk dat wij beheren in Alphen aan den Rijn. Klanten die bij T-Mobile Thuis in Alphen een TV-abonnement hebben op DSL of het KPN netwerk hebben hier dus geen last van. Het kan dus zijn dat er bij een andere klant met vergelijkbare problemen een heel andere oorzaak is. Het beste is als de klant van verderop in de straat contact met ons opneemt.



Fijn zo'n buurman! Ik heb direct een nieuwe voeding voor de Draytek voor je besteld. Reken op 3-5 werkdagen voor de levering. Hierna kun je de geleende voeding weer teruggeven aan de aardige buur!



Bedankt voor de lijst. Het lijkt erop dat het issue zich vergroot heeft. Wij zijn er druk mee bezig, maar het is nog geduld hebben tot de juiste oplossing.



Je spreekt over een alternatief en dat heb ik zeker! Op tv-anywhere.nl kun je onze TV Anywhere app streamen - zonder haperingen. Je kunt dit ook op je tablet, Apple TV of telefoon installeren. Lees er alles over hier: TV Anywhere.



Ik hoop samen met heel Alphen op een snelle oplossing!
Reputatie 3
@Piotr,



Kleine update;

Gister middag vanaf 12:00 ineens geen internet en TV meer, had er in eerste instantie geen aandacht aan gegeven omdat ik dacht dat er wellicht werkzaamheden bezig waren om de storing op te lossen in de wijkcentrale en ik moest toch naar m'n werk. Maar in de middag na vele klachten en appjes van het thuis front toch maar weer eens gebeld naar T-Mobile. Na ruim 20 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn. Was geen storing bekend, dus doorgeschakeld naar de technische dienst. Medewerker van de Technische dienst wist mij te vertellen dat er verbinding was met het glasvezel en dat het er een kabel niet goed zou zitten bij mij thuis. Ik uitgelegd dat ik niet thuis ben maar dat ik aan een buurman ga vragen of hij even wil kijken bij mij thuis of alles goed zit. Duidelijk afgesproken dat de medewerker van de Technische dienst mij terug belt naar 30 minuten om te verifiëren of het probleem is opgelost, telefoonnummer gecontroleerd en klaar. Buurman heeft gekeken en alle kabels zaten goed, alleen mijn modem deed het niet. Blijkt nu, stroom adapter was kapot. Gelukkig had de buurman een passende adapter en kon zodoende mijn modem weer aan, en het internet deed het weer. So far so good. Alleen het verifiërende telefoontje van de medewerker van de Technische dienst die kwam niet. En dat zijn nu net weer van die dingen die de irritatie factor omhoog stuwen. Afspraak is gewoon afspraak en die kom je gewoon na. Want als de medewerker nou gewoon even had gebeld, had ik gelijk kunnen doorgeven wat het probleem was en kunnen vragen of er een nieuwe stroom adapter o.i.d. opgestuurd kon worden zodat deze tijdelijke adapter weer terug kan naar de buurman.



Dan nog even over de zenders die niet goed zijn, ik heb maar even met een bakkie koffie de zenders na gelopen en het zijn er toch veel meer dan dat ik dacht. Namelijk 57!

Kijk de meeste niet, maar misschien voor jullie dat je er wat aan hebt zal ik het lijstje hier even vermelden.







Kwam via de buurman wel in contact met een bewoner paar huizen verder op hier in de straat die ook T-Mobile Thuis heeft en ook al lange tijd problemen heeft met TV en het internet. Maar tegen hem wordt verteld dat het probleem in het modem zit. Het verhaal van de wijkcentrale en de switches waren hem onbekend. Maar een nieuw modem heeft ie nog steeds niet.

Maar dan rijst bij mij toch de vraag "wat is nu specifiek het probleem?"

De monteur van Guidion vertelde mij het verhaal van de switches in de wijkcentrale, de meneer hier verder op in de straat heeft het verhaal van het modem van T-Mobile. Ja er word erkend dat er problemen zijn, maar wat is het probleem dan specifiek?



Misschien toch eens een idee om net als Canal Digitaal een app te ontwikkelen voor Smart TV's zodat er helemaal geen decoder meer nodig is. Snap dat zoiets tijd kost, maar misschien is het wel een idee om voor de tijd dat mensen problemen ondervinden met het TV signaal de mensen de mogelijkheid te geven om via een bepaalde dienst toch normaal TV te kunnen kijken. TV kijken via TV Anywhere is nou niet echt een optie voor vele, tenzij ze deze ook beschikbaar gaan maken voor Smart TV's.
Reputatie 3
Goede morgen @Piotr,



Bedankt voor je reactie.

Dat er een oplossing gaat komen ben ik ook wel van overtuigd, maar ja wanneer.

Zenders die je aangeeft zijn inderdaad wel de meest populaire, Discovery ook trouwens als ik het goed heb, maar ik heb al een paar weken zo goed als geen TV gekeken.



Maar het is ook het internet, de snelheid (gemeten met kabel rechtstreeks in het Draytek modem) verschilt ook erg in snelheid (van 200 Mbps tot een schamele 20 Mbps), hoge ping tijden (onder de 14 kom ik niet), en kinderen klagen vaak over lag tijdens het gamen (Playstation & Xbox zijn beide bekabeld).



Wat ik alleen niet snap, word mij verteld dat het probleem zit in de switches van Huawei in de wijk centrale's van KPN, als ik het fout heb corrigeer aub. Maar mijn buurman heeft Glasvezel van KPN en die heeft helemaal nergens last van, niet met het internet of met de TV. Terwijl het uit dezelfde kast komt. Begrijp me goed, van dit stukje techniek weet ik niet al te veel maar probeer het te begrijpen.



Je zegt;

Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Zodra het probleem is opgelost, dienen we graag een vergoeding voor je in voor de periode dat je niet naar wens hebt kunnen TV kijken.



Nou om eerlijk te zijn maak ik me hier dus wel een beetje zorgen om.

Er werd mij telefonisch medegedeeld dat ik niks hoefde te betalen zolang de storing er was. Pas nadat de monteur geweest zou zijn en de storing verholpen was zou ik weer moeten gaan betalen.

Jij hebt het over een vergoeding voor het niet naar wens kunnen TV kijken. Of lees ik het verkeerd en moet ik het lezen als dat ik geen abonnement kosten hoef te betalen en voor de periode dat de storing actief is ik recht heb op een vergoeding voor het ontstane ongemak?

Begrijp me niet verkeerd, ik hoef er geen slaatje uit te slaan maar heb wel graag duidelijkheid.

Maar het is dus niet alleen het TV kijken, ook het internet is gewoon niet wat het de voorgaande tijd wel altijd is geweest.



Op dit moment hebben we nog geen indicatie gekregen wanneer je weer probleemloos TV kunt kijken. Maar ik kan je verzekeren dat er in ieder geval een oplossing gaat komen!



Tuurlijk gaat het opgelost worden, daar ben ik ook wel van overtuigd. Ben opzich gewoon nog steeds een tevreden gebruiker van de T-Mobile diensten, zowel thuis als mobiel.

Maar het zou T-Mobile wel sieren om de mensen die te maken krijgen met een langdurige storing (daar mag ik toch wel van spreken na 4 weken) pro actief te benaderen en deze mensen te informeren wat de stand van zaken is. Scheelt een hoop frustratie en irritatie.

Ik neem nog de moeite om mijn ongenoegen hier te uiten ook als dit misschien niet het juiste medium hiervoor is, maar ja er word maar geen contact met mij opgenomen na meerdere keren daar wel om gevraagd te hebben. Ik kan me ook zomaar voorstellen dat er meerdere mensen (zullen toch wel meer mensen met T-Mobile thuis hier in de wijk zijn) niet de moeite nemen, of niet weten hoe of wat, er de brui aan gaan geven en door het ongenoegen gaan overstappen. Aanbieders genoeg hier.



Maar nogmaals @Piotr , ik waarder je antwoord en ik hoop echt dat het snel is opgelost. Helemaal met de vakantie die voor de deur staat.
Reputatie 7
Hey @Lydaz,



Laat ik allereerst beginnen dat we er alles aan gaan doen om dit voor je op te lossen! Het klopt dat we enige tijd problemen ervaren in Alphen aan de Rijn met het TV-signaal. Het gaat om voornamelijk om de zenders NPO2, RTL4, RTL5 en Disney XD / Veronica. Dit kan resulteren in blokkerig of geen beeld. Het probleem is bekend bij ons en onze techneuten werken achter de schermen voor een oplossing. Ik ga ervan uit dat de collega die een monteur heeft aangestuurd, niet op de hoogte was van dit probleem. Sorry dat hierdoor enige verwarring is ontstaan!



Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Zodra het probleem is opgelost, dienen we graag een vergoeding voor je in voor de periode dat je niet naar wens hebt kunnen TV kijken.



Op dit moment hebben we nog geen indicatie gekregen wanneer je weer probleemloos TV kunt kijken. Maar ik kan je verzekeren dat er in ieder geval een oplossing gaat komen!
Reputatie 3
Goede morgen,



Ook hier in Alphen aan den Rijn al meerdere weken blokkerig en haperend beeld op meerdere zenders. Niet op alle, maar de meeste populaire (althans hier in huis) wel. Internet snelheid zakt ook regelmatig in naar belabberd niveau.

Toen het ineens begon heb ik het maar even aangekeken, had in het verleden nog nooit problemen gehad en een storing o.i.d. kan voorkomen. Maar na bijna een week heb ik op 20-06 toch maar besloten contact op te nemen met T-Mobile. Monteur van Guidion zou eerst op 28-06 tussen 08:00 - 10:00 komen, maar ik had verkeerd in mijn agenda gekeken en meteen erna Guidion gebeld of het wat later kon, nou dat kon pas 08-07 tussen 12:00 - 14:00. Helaas tis niet anders dacht ik nog. Nou vandaag was de dag......Belt de monteur me 's ochtends op met de mededeling "mijnheer ik wil met alle liefde langs komen, maar ik kan het niet oplossen voor u. Probleem is niet bij u thuis maar in de wijk centrale, iets met de switches van Huawei.T-Mobile is hier al een tijd van op de hoogte en ze zijn er mee bezig". Monteur kon geen antwoord geven op de vraag hoelang dit nog zou gaan duren. Wat op zich ook wel logisch is.

Dus dan maar weer contact opnemen met de klanten service van T-Mobile.....nou daar kon ik niet echt blij van worden eerlijk gezegd. Eerst maar eens netjes uitgelegd aan de mevrouw wat het probleem was, en wat T-Mobile hier aan dacht te gaan doen. Mevrouw bleef eerst stellig dat de monteur gewoon langs moest komen en dat ze pas na de terug koppeling van de monteur actie konden ondernemen. Nogmaals uitgelegd wat volgens de monteur het probleem was en dat hij voor vandaag meerdere mensen op de lijst had staan in dit postcode gebied met allemaal dezelfde klachten. Nou toen ging ze even kijken en welja, het probleem is ineens bekend. Op mijn vraag waarom dit niet eerder terug gekoppeld is met mij krijg je als antwoord "ja de medewerker heeft toen gewoon een call aangemaakt en niet verder gekeken, en als de call eenmaal gemaakt is wordt er ook niet meer naar gekeken". Op mijn vraag hoelang dit nog gaat duren krijg je ook geen antwoord, snap ik tot een bepaalde hoogte ook nog wel, maar als ik dan de vraag stel of er iemand contact met mij kan opnemen die wel wat kan vertellen krijg je gewoon nul op rekest. Er zijn geen medewerkers c.q. teamleiders o.i.d die telefonisch contact gaan opnemen. En dat kan ik gewoon niet begrijpen en ook niet waarderen. Ik betaal elke maand netjes mijn rekeningen, en ja er word gezegd dat ik niet hoef te betalen vanaf het moment dat ik de storing heb gemeld totdat het is opgelost, maar voor als nog is de rekening gewoon weer afgeschreven en kan ik nog steeds geen TV kijken, fluctueert mijn internet verbinding en blijf ik in het ongewis hoelang dit nog gaat duren. Balletje wordt netjes doorgeschoven en de klant is de dupe. Op mijn melding dat ik overweeg om het contract dat ik heb dan maar te laten ontbinden, want T-Mobile levert gewoon niet het afgesproken product waar ik wel voor betaal, krijg je als antwoord "mijnheer dat kunt u pas vanaf oktober". Ik ben normaal echt niet van het klagen, geef naar mijn idee iedereen echt de tijd en ruimte op dingen op te lossen, maar ik verwacht daar dan wel een eerlijke terug koppeling van, een vorm van excuses was ook wel fijn geweest maar ook dit is schijnbaar lastig. Maar helaas zijn nu een 18 dagen verder nadat ik een call aangemaakt heb, en tel daar gerust een week bij op toen de klachten begonnen. Dus probeer het dan maar eens via deze weg, ik zou graag in contact komen met iemand die mij wel iets kan vertellen hoelang dit nog gaat duren of waar ik rekening mee kan houden. Want het geduld begint toch aardig op te houden. Overstappen doe ik liever niet, heb nog nooit eerder problemen gehad met T-Mobile thuis. Maar ik kan nu wel de frustratie van anderen mensen begrijpen. Je loopt gewoon tegen een muur op, komt geen steek verder, en ze laten je achter met een gevoel dat je het kan bekijken. En dat laatste vind ik denk ik nog het ergste!
Reputatie 7
Hey @Tim Hoogendijk,



Jeetje wat een verhaal! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met een collega van mij. Mijn collega heeft vervolgens onze technische dienst aangestuurd. De technische dienst is tot de conclusie gekomen dat er een monteursbezoek noodzakelijk is. Momenteel staat er een ticket open voor dit bezoek.



Nu heb ik begrepen dat je niet meer wenst dat er een monteur bij je langskomt en alsnog wenst op te zeggen.☹️ Hiervoor staat nu een verzoek open, zodra daar een antwoord op is gekomen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Hallo. Ik heb onderhand al 6 maanden haperend tv beeld en alles is al gedaan door tmobile. Zoals modem swap, ander tv kastje (aria 610) alle kabels incl hdmi alles. Daarna is regge fiber 2x geweest en naar de centrale om glasvezel lijn te testen. Alles is perfect vanaf de centrale!!



Nu zijn we hier allemaal vanaf 8 januari mee bezig en ik ben het helemaal zat dat ik niet gewoon tv kan kijken want het haperd erg. Dik 6 maanden al. Nu heb ik een compensatie gehad van 102 euro. Maar zit ik nog steeds met dit probleem.



Ik wil graag kosteloos dit contract opzeggen en een compensatie mee voor alle tijd dat ik geen tv heb kunnen kijken en word gedwongen om naar een andere provider te gaan om normaal tv te kunnen kijken!



Nu heb ik vanmiddag iemand aan de telefoon gehad en die zegt dat de aanvraag afgekeurd is en ik dus bij jullie moet blijven en al helemaal geen compensatie krijg en geen kosteloze opzegging.



Dus nu weet ik het niet meer. Ga morgen met mijn rechtsbijstand bellen want ik ga hier dus echt niet mee akkoord!



Gr een zeer ontevreden klant die verdere stappen gaat ondernemen
Reputatie 7
@NicoW, ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Via jouw account vind ik een Thuis abonnement maar ik zie op dit adres geen TV Box met opnamefunctie staan. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik meteen met je mee!
Ik heb last happerend beeld op de NPO zenders met de normale entone setup box, met name bij het journaal. Het lijkt of de setupbox de beelden niet kan verwerken. Ik heb dit ook kunnen testen met een recorder setupbox (entone 515b?) deze vertoonde deze klachten niet.

Ik heb alles al een keer gereset, maar dat heeft niet mogen baten.
Reputatie 7
Hi @cforker, daar gaan we meteen wat aan doen! Heb je de stappen in dit topic al uitgevoerd? Als dit het blokkerige beeld niet heeft verholpen stuur mij dan een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
Reputatie 3
Ook ik heb weer last van blokkerig beeld. Het is zo maar weer ontstaan. Nou heb ik gelukkig een uitwijk maar ook die doet het niet goed, wat alleen maar aangeeft dat de apparatuur goed is. Jammer dat er zo veel problemen zijn. 😒



Elke keer ook een chat op zoeken en afwachten is ook niet de service waar je op zit te wachten....
Reputatie 7
@Koeno ik zie dat de TV problemen in Uden (en paar andere steden) jammer genoeg nog niet opgelost zijn.😥 Het gaat hier om een hardnekkig probleem waarbij onze technische dienst al een tijdje mee bezig is. Ik kan je wel verzekeren dat ze er alles aan doen om het op te lossen.
@Piotr mijn bericht was van een maand geleden en toen waren er inderdaad problemen. Zie jouw eigen reactie. Helaas is het de laatste paar dagen weer terug en ik heb in de forums nog geen mededeling over problemen gevonden.
Reputatie 7
Hey @Koeno,



Dat klinkt niet best! Heb je beide TV Boxen bekabeld op je modem aangesloten? Verder raad ik je ook aan om een fabrieksreset op je modem uit te voeren. Hier zie je hoe je dit kunt doen. Mocht dat niet hebben geholpen, laat het ons weten. Dan moeten we grondiger op zoek gaan naar de oplossing.



@mauziej86 es tut mir leid! Ervaar je nog steeds deze problemen? Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Hoi!

We hebben altijd blokken in beeld alleen bij de Duitse zenders.
Om details 5 minuten wel weer blokkerig beeld. Dit geldt voor beide tv ontvangers en bijna alle zenders. Internet snelheid is wel prima. Modem en beide stb van stroom halen helpt niet. Met kpn op glasvezel nooit last van gehad. Niet erg blij 😞
Reputatie 7
Hi @Davecaenen, daar gaan we naar kijken! Gaat je beeld helemaal op zwart (zie je ook geen menu) of zie je wel een menu en hoor je geluid maar zie je alleen geen beeld? Maak je toevallig gebruik van Powerline adapters/Devolo's?



Ik heb je TV verbinding op afstand bekeken en ik zie nagenoeg geen storing. Als je ook geen menu en geluid hebt zou je dan eens een andere HDMI-kabel willen testen? Als je wel een menu en geluid hebt zou je dan onderstaande stappen eens uit willen voeren en een andere netwerkpoort willen testen?



1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.

2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).

3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.

4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.



Ik hoor graag wat het resultaat is!
ik heb sinds de laatste updates last van beeld wat op zwart gaat. Meestal voor een paar seconden en dan gaat het weer gewoon verder. Alle stappen al meerdere keren doorlopen, maar het probleem blijft. Verder geen foutcodes of iets dergelijks.
Weer zo,n antwoord



Probleem heb ik ook maar even de netwerk beheerder gemaild en dit was hun antwoord

Hartelijk dank voor uw e-mail.



Ik heb het voor u nagekeken, maar in heel Denekamp hebben wij op dit moment geen enkele openstaande storing.



Mocht deze storing in het glasvezel netwerk zitten is hier bij ons dus tot op heden nog geen melding van binnen gekomen van geen enkele provider.



Mij vertellen ze steeds dat ze er mee bezig zijn, wie verteld nu de waarheid!!!!
Reputatie 7
Hoi @gvanderpol



We ontvangen momenteel meerdere meldingen rondom TV. We hebben het in onderzoek en houden iedereen in dit topic op de hoogte: Problemen TV Thuis. Excuus voor het ongemak.
Heb steeds problemen met tv beeld en geluid dit is als ik het lees al bij meerdere het geval

heb alles geprobeerd maar niks helpt als dit zo blijft stap ik over naar een andere provijder

ben het zat dat ik tijdens een film of dart wedstrijd alles moet missen

mvg gerrit

Reageer