Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 237 reacties
  • 7764 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

237 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Dag Sven, topper! 
Had de hoop al opgegeven, maar hij doet het. 
Thanks!!

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi Sven,

Ik krijg dezelfde foutmelding als Zii999. Zou je dezelfde wijziging bij mij willen toepassen?

Groet,

Max

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

Bedankt Tommie! Het heeft geholpen!

Ook hier dezelfde storing sinds dat we gisteren glasvezel hebben.. zou hier die update ook kunnen worden doorgevoerd?

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rick groen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Deze zal na het weekend worden bijgewerkt. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dit lost het ook op! 

Tommie wil je mij ook op de lijst zetten?

 

Bij mij werkt dit wel (misschien hebben anderen er wat aan) 

Ik heb sinds ik Odido heb (1 maand) de foutmelding weten te omzeilen door eerst te connecten met Wi-FI, dan COD op te starten (want dan werkt het wel bij mij), vervolgens weer internet instellingen naar LAN kabel overzetten en COD weer opnieuw starten. Dan werkt het wel bij mij. Maar is verder niet echt een duurzame oplossing, maar als je graag wil gamen moet je wat 😆

Hoi Tommie,

 

Ik heb net een nieuwe router van jullie en nu ook dit probleem. Kan je voor mij ook de update pushen?

Zelf ook last gehad van dit, oplossing: inloggen op router

Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen.
 

inloggegevens staan op de achterkant van de router

 

echter nooit last van vertraging gehad bij Caiway net 2 dagen Odido en ellende begint.. beloofd wat

 

 

Sinds ik bij odido zit ook dit probleem! Kan onze modem ook opgelost worden?

 

Door bovenstaande uit te voeren is het bij mij opgelost (de fout code)! Voor de vertraging geen oplossing…

Ik krijg sinds m’n glasvezel aansluiting ook namelijk zelfde failed to connect code (HUENEME-NEGEV) bij t opstarten van call of duty. Hoe kan ik dit oplossen? 

Ik krijg sinds m’n glasvezel aansluiting ook namelijk zelfde failed to connect code (HUENEME-NEGEV) bij t opstarten van call of duty. Hoe kan ik dit oplossen? 

Upnp uitzetten via je modem/router lijkt voor mij te werken. Toegang tot je moden staat wel op de achterkant van het apparaat.

Hi Sven, 

Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb al meermaals telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Hopelijk werkt dit. 

 

Alvast bedankt en Fingers crossed! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi Sven, 

Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb al meermaals telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Hopelijk werkt dit. 

 

Alvast bedankt en Fingers crossed! 

Update is gepushed

Hi, Heb hetzelfde euvel. Zouden jullie de update ook naar mij kunnen pushen?

Hi, Heb hetzelfde euvel. Zouden jullie de update ook naar mij kunnen pushen?

Of zet de update UPnP uit? Heb ik n.l. net zelf gedaan en het werkt inderdaad weer.

Hi Sven, 

Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb al meermaals telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Hopelijk werkt dit. 

 

Alvast bedankt en Fingers crossed! 

Update is gepushed

@Sven-Odido je bent een held, al ruim 2 maanden bezig geweest om het op te lossen. Het is nu gefixt! Hartelijk dank. 

Hi Sven,

 

Zou je de update ook op mijn modem willen uitvoeren? Ik heb ook al meerdere malen contact gehad via jullie helpdesk, alleen zie ik nog geen verschil.

 

Bedankt!!!

@Sven-Odido ik zit met hetzelfde probleem, inmiddels ook al geprobeerd upnp uit te schakelen maar tevergeefs.

@Sven-Odido 

Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug keren!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen.

Alvast bedankt.🙏 

Reputatie 7
Badge +4

@Jorrtt @nsedap Als je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen. 

@GunayT @debeuker14 Update is gepushed :) 

@Sven-Odido klantnummer in profiel gezet👍 alvast bedankt. Moet ik nog nog wat doen na de push?

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-Odido klantnummer in profiel gezet👍 alvast bedankt. Moet ik nog nog wat doen na de push?

Update is gepushed! Nee hoor je hoeft niks te doen. 

Reageer