Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7902 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frikkies, ik heb je op de lijst gezet! De firmware zal zo snel mogelijk geupgraded op het modem. 

Heb de nieuwe firmware b10 ontvangen, dank! Inloggen op COD werkt weer prima. Ik zie alleen wel dat de twee AP’s (WX5600) niet mee updaten (b8). Heb er al eentje wired aan het modem gehangen voor 24 uur (incl reset en reboot) maar vermoed dat de update voor de WX5600 nog niet gepushed wordt? Heb nu dus geen mesh netwerk meer. Nog even wachten of ook voor de AP’s een handmatige firmware update nodig naar b10? Dank voor je reactie! 

Ik heb hetzelfde probleem sinds dat ik Odido glasvezel heb, zou de update bij mij ook gedaan kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Justin078, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt.

 

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!

Hi Tommie, krijg na (verschillende) factory resets van zowel het modem als de AP’s geen meshnetwerk meer opgebouwd. De twee WX5600’s komen (en gedragen) zich als client in het netwerk en maken geen connectie meer met mijn devices. Zie ook MPro app. Voor de firmware update naar b10 werkte dit wel. 

 

Hoi ik het zelfde probleem kan je mij ook helpen ?

@Sven-Odido ik wacht al een tijdje kan mij ook helpen ? Ik ben al paar maanden klant kan nog steeds niet spelen!!!

Ik ondervind de zelfde problemen, graag ontvang ik ook een firmware update.
Bij voorbaat dank.

Hoi Sven,

Zojuist ben ik verhuisd en overgestapt naar odido en nu zit ik ook met dit probleem.

Zou je me kunnen helpen?

 

Hoi Odido,

Ook hier een gedupeerde die geen cod kan spelen op odido glasvezel. Kan ik ook de update naar me router krijgen. Alvast bedankt. 

Goedenavond, ik heb ook hetzelfde probleem. 
zouden jullie ook willen kijken of het ligt aan de software van mijn modem? 

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi @Sven-Odido,

is het mogelijk om ook een update naar mijn modem te sturen? Ik heb sinds de overstap ook last van dit probleem

 ik heb ook hetzelfde probleem. 
zouden jullie ook willen kijken of het ligt aan de software van mijn modem? 

is het mogelijk om ook een update naar mijn modem te sturen?

ik heb ook hetzelfde probleem. 

Hier ook disconected constant maar op PC

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!

Hi Tommie, krijg na (verschillende) factory resets van zowel het modem als de AP’s geen meshnetwerk meer opgebouwd. De twee WX5600’s komen (en gedragen) zich als client in het netwerk en maken geen connectie meer met mijn devices. Zie ook MPro app. Voor de firmware update naar b10 werkte dit wel. 

 

Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Modem is veel stabieler na de update maar mesh netwerk lijkt die niet meer goed op te willen bouwen. Even als @Jochen007 al verscheidene factory resets gedaan aan mn wifi punt.

 

@Tommie van Odido enig idee?

Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug keren!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen.

Alvast bedankt.

Hallo, 

 

Helaas heb ik ook dit probleem. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? 
 

mvg

Hier heb ik het zelfde probleem. 

Hier heb ik het zelfde probleem. 

Ik kan niet inloggen in de cod servers

Reputatie 7
Badge +9

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992, @LoukaJerome, @Rafieq, @Td20, @royrutjens, @leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992@LoukaJerome@Rafieq@Td20@royrutjens@leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Top, bedankt Tommie. Hoelang duurt dit, dan weet ik wanneer ik moet testen. Is het nodig om modem te resetten? 

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992@LoukaJerome@Rafieq@Td20@royrutjens@leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Top, bedankt Tommie. Hoelang duurt dit, dan weet ik wanneer ik moet testen. Is het nodig om modem te resetten? 

Bij mij werkte hij dinsdag avond gelijk.

thanks @Tommie van Odido 😎

Zojuist contact opgenomen met klantenservice en heeft me doorverwezen naar dit platform. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

@Sven-Odido ik heb hetzelfde probleem, hoop dat het bij mij hiermee ook op te lossen is? Hoor graag van mvg 

Reageer