Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 237 reacties
  • 7769 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

237 reacties

Dag,

Hier hetzelfde probleem, kan de update ook hier gepusht worden?

Alvast bedankt

 

Hallo, graag reactie odido.

https://community.odido.nl/members/sven-odido-438037

Sinds maandag zit ik bij Odido helaas krijg ik ook de foutmelding.

Graag ontvang ik z.s.m. de firmware update.

Ik heb ook dezelfde foutmelding. Kan je mijne misschien ook updaten zodat ik weer kan spelen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @geasmith, @MarvinS030 & @Stef Elting, ik zie jullie graag weer genieten van jullie Playstation! Daarom maak ik snel (digitaal) het papierwerk op orde en morgen of overmorgen ontvangen jullie de update. Om ervoor te zorgen dat de nieuwe firmware goed doorkomt zullen wij het modem kort herstarten.

Dit komt helemaal goed, ik ga hier voor jullie achteraan! 😃

Sinds 2 weken  over naar Odido tv en internet en nu ook last van dat we geen COD op de PS5 kunnen spelen.

Graag zou ik ook deze bug hersteld zien. alvast bedankt.

Hopelijk niet nog meer problemen voor de toekomst.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Milltik, ook jij staat op de lijst om de firmware update te ontvangen. Vermoedelijk zal deze morgen aan het einde van de middag worden gepushed. Het is dan opgelost! 😊

Kan iemand me helpen ik kan mijn call of duty niet meer starten en ik krijg een foutcode 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ma.1306, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Zodra de nieuwe firmware op het modem staat kan je weer zorgeloos gamen. 

Zelfde probleem hier. Zouden jullie de update ook bij ons kunnen doorvoeren? Ik werd door de klantenservice naar deze pagina doorverwezen.

 

Bedankt alvast!

@Sven-Odido zou je de update bij mij ook kunnen doorvoeren. Klantnummer staat in mijn profiel als het goed is.

Alvast bedankt!

@Sven-Odido Ik zit met hetzelfde probleem..

zou mijn modem ook de update kunnen krijgen aub

mvg

Reputatie 6
Badge +2

@juliettekl @Jonnsnw @Kjeldv  Ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Goedemiddag,

 

sinds wij glasvezel hebben is onze internetverbinding slechter geworden en kan ik geen cod meer spelen door de zelfde fout codes kan dit gefixt worden ? 
 

grt,

 

Demir

Mijn zoon heeft hier ook last van sinds we glasvezel hebben.

Zojuist via de modem upnp uitgezet.

Hij doet het nu wel.

Moet mijn modem ook een update?

Internet is trouwens ook heel traag en valt soms meerdere keren per dag weg.

@Sven-Odido  recent overgestapt naar de T-50 router ivm 2GB glasvezel. Had daarvoor 1GB glasvezel abonnement sinds de nieuwe modem ervaar ik dit probleem ook kan mijn router ook update worden? 

@Sven-Odido  recent overgestapt naar de T-50 router ivm 2GB glasvezel. Had daarvoor 1GB glasvezel abonnement sinds de nieuwe modem ervaar ik dit probleem ook kan mijn router ook update worden? 

Ik heb wel eerst verbonden met hotspot en in game gekomen vervolgens de bedrade netwerk overgeschakeld. Nu doet die het en met UpNp aan. 

Reputatie 6
Badge +2

@scd.42 Tuurlijk! Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Ik zet je dan gelijk op de lijst! 

@TanjavanDam Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@FP55 Ik heb jou ook alvast op de lijst gezet, zodat de update alvast kan worden uitgestuurd. 

Klantnummer is toegevoegd aan me profiel
Hoop dat het gaat lukken

Hi @Rick groen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Deze zal na het weekend worden bijgewerkt. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dit lost het ook op! 

Goedenavond, 

kunt u mij ook toevoegen op de lijst? Helaas heb ik hetzelfde probleem…. 
 

 

Hi @Dhc158, de update is naar je modem gepushed door Sven. Deze moet er nu op staan. Je kunt het modem anders voor de zekerheid herstarten. Maakt dit uit?

kun je dit ook voor mij doen? ik heb hetzelfde probleem

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

ik heb hetzelfde zou iemand mij kunnen helpen

 

@Sven-Odido klantnummer in profiel gezet👍 alvast bedankt. Moet ik nog nog wat doen na de push?

Update is gepushed! Nee hoor je hoeft niks te doen. 

zou je mij ook kunnen helpen sven

Reputatie 7
Badge +5

Hi @scd.42 en @Hylender, jullie heb ik zojuist op de lijst gezet!

@mathijsH1997 Op jouw e-mailadres kan ik alleen een opzegde aanvraag vinden. Als je nog wel een lopend abonnement hebt bij ons, wil je dan het klantnummer (drie letters en vijf cijfers) in je Community profiel plaatsen? Laat het weten als alles goed staat!

@JaimyG94 Jij staat ook op de lijst!

Hi @scd.42 en @Hylender, jullie heb ik zojuist op de lijst gezet!

@mathijsH1997 Op jouw e-mailadres kan ik alleen een opzegde aanvraag vinden. Als je nog wel een lopend abonnement hebt bij ons, wil je dan het klantnummer (drie letters en vijf cijfers) in je Community profiel plaatsen? Laat het weten als alles goed staat!

@JaimyG94 Jij staat ook op de lijst!

Oh, ja ik heb het nu aangepast, en mocht het nodig zijn heb ik de email adres die aan mijn abonnement gekoppeld is in het text vak van twitter gezet

Reputatie 7
Badge +5

Toppie @mathijsH1997, je staat op de lijst! 😊

Reageer