Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 237 reacties
  • 7764 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

237 reacties

Toppie @mathijsH1997, je staat op de lijst! 😊

top! bedankt!

Goedeavond,

 

Ik krijg ook steeds dezelfde foutcode HUENEME-NEGEV.

Zouden jullie de update ook naar mijn modem kunnen pushen?

 

Met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +14

De B10 software update wordt nu naar iedereen verstuurd! Vanwege de aantallen duurt het ca..14 dagen om dat overal uit te voeren.

Hi @hsma10@Jordy19@Teymur123 & @Manduapessy, ik heb jullie op de lijst gezet. Het modem zal spoedig geupgraded worden!   

Hallo Tommie,

 

Tot op heden is het probleem nog steeds niet verholpen, vrijwel alle opties uitgeprobeerd in de modem, UPnP uitschakelen, Firewalls uitschakelen.. van alles geprobeerd maar blijft gewoon niet werken. Snap echt niks van hoe dit alleen bij odido kan en bij letterlijk geen een ander provider. Eerste en laatste keer dat ik bij Odido een abbo heb genomen, ben blij als ik er straks vanaf ben. Iedere avond begint het rond 19:00 dat ik er niet in kom. In de middag werkt hij vaker. Kan nooit in de avond op een zaterdag even potje schieten met vrienden. BAGGER.

Kan iemand mij helpen? Ik heb ook dezelfde foutcode bij CoD op de PS5. Graag ontvang ik ook de betreffende update. Alvast bedankt!

 

Hi Sven,

Ik krijg dezelfde foutmelding als Zii999. Zou je dezelfde wijziging bij mij willen toepassen?

Klantnummer: 1.21872245

Groet,

Michiel 

Hi! 

 

Graag ontvang ik dezelfde update. 

Helaas hetzelfde probleem. 

 

Alvast bedankt! 

Groetjes Daan

Goedenavond, ik heb het zelfde.

 

Zou je me hiermee kunnen helpen?

@Sven-Odido Ik heb ook deze foutmelding, zou ik eventueel ook de update mogen?

 

Met vriendelijke groet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @redwanhusein, @JPH97, @Daancodnewnoob, @ErikPeters en @darryldonk, Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

 

Hey @Teymur123, krijg je nog steeds de foutmelding? Ik heb wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem rebooten en kijken of dit geholpen heeft?

 

Hi @chiellie76, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345

@Tommie van Odido enig idee wanneer dat gaat gebeuren?

kom er namelijk nog steeds niet in

Reputatie 7
Badge +9

Ik gok morgenochtend @darryldonk. In de tussentijd kun je UPnP uitschakelen op het modem, dat werkt ook! Na de update kun je dit weer inschakelen. 

Ik krijg ook deze foutcode!!!

@Sven-Odido 

 

Beste Sven, zou je voor mij ook deze upgraden kunnen pushen? Heel erg bedankt!

goedendag,

ik blijf ook dezelfde foutcode krijgen namelijk: HUENEME-NEGEV. 
graag ontvang ik ook de update. 

Groetjes, Emma 

Reputatie 6
Badge +2

@Barry2211 @FrankBaksteen @Emmamirjam Ik heb jullie allemaal gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. 

Goedenmiddag,

Mijn zoons kunnen call of duty niet meer spelen.

We hebben sinds kort Odido glasvezel.

Krijgen heel de tijd een foutmelding "hueneme negev"

Zouden jullie mij kunnen helpen.

Klantnummer is Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet

Bauke van der zwaag

Reputatie 6
Badge +2

@bauke80 Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. Alvast veel game plezier voor je zoons wanneer het weer werkt! 😀

Hi @redwanhusein@JPH97@Daancodnewnoob@ErikPeters en @darryldonk, Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

 

Hey @Teymur123, krijg je nog steeds de foutmelding? Ik heb wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem rebooten en kijken of dit geholpen heeft?

 

Hi @chiellie76, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345

@Sven-Odido ik heb even gekeken in mijn Odido en daar staat bij tabje Internet mijn klantnummer. Groeten chiellie76

Kan je dan nu verder voor mij?

Ik heb hetzelfde probleem @Sven-Odido zou je deze update ook naar mijn modem kunnen pushen? 
bvd. Tom

Reputatie 7
Badge +9

Hi @chiellie76, zou je dat klantnummer in je Community profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement ophalen. Alvast bedankt!

 

Hoi @nijhof90,  ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hi @chiellie76, zou je dat klantnummer in je Community profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement ophalen. Alvast bedankt!

 

Hoi @nijhof90,  ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Goedemiddag @Tommie van Odido ik heb mijn klantnummer Internet + TV in mijn community profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +9

Super bedankt @chiellie76, ik heb je meteen op de lijst gezet! 

Reputatie 1

Hier ook hetzelfde probleem. Maar ook een probleem extra, ik kan niet meer in mijn modem. Vast een paar weken geleden zeg het wachtwoord veranderd ofzo. Kunnen jullie me dus helpen aan de update en me vertellen hoe ik mijn inlog kan veranderen van de modem😁?

Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

@Patricia8043 Tuurlijk, ik help je graag verder! 😊

Je kunt het modem een Factory reset geven, hierdoor wordt deze teruggezet naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Vervolgens kun je weer gebruikmaken van de inloggegevens achter op het modem. 

Wil je toch liever je eigen wachtwoord? Volg dan deze stappen om het opnieuw aan te passen: Je wifiwachtwoord veranderen doe je zo. | Odido Blog

Ik heb je ook gelijk op de lijst gezet voor de update! Je zult deze morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Reageer