Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7992 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

goedendag,

ik blijf ook dezelfde foutcode krijgen namelijk: HUENEME-NEGEV. 
graag ontvang ik ook de update. 

Groetjes, Emma 

@Sven-Odido 

 

Beste Sven, zou je voor mij ook deze upgraden kunnen pushen? Heel erg bedankt!

Ik krijg ook deze foutcode!!!

Reputatie 7
Badge +9

Ik gok morgenochtend @darryldonk. In de tussentijd kun je UPnP uitschakelen op het modem, dat werkt ook! Na de update kun je dit weer inschakelen. 

@Tommie van Odido enig idee wanneer dat gaat gebeuren?

kom er namelijk nog steeds niet in

Reputatie 7
Badge +9

Hi @redwanhusein, @JPH97, @Daancodnewnoob, @ErikPeters en @darryldonk, Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

 

Hey @Teymur123, krijg je nog steeds de foutmelding? Ik heb wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem rebooten en kijken of dit geholpen heeft?

 

Hi @chiellie76, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345

@Sven-Odido Ik heb ook deze foutmelding, zou ik eventueel ook de update mogen?

 

Met vriendelijke groet!

Goedenavond, ik heb het zelfde.

 

Zou je me hiermee kunnen helpen?

Hi! 

 

Graag ontvang ik dezelfde update. 

Helaas hetzelfde probleem. 

 

Alvast bedankt! 

Groetjes Daan

Hi Sven,

Ik krijg dezelfde foutmelding als Zii999. Zou je dezelfde wijziging bij mij willen toepassen?

Klantnummer: 1.21872245

Groet,

Michiel 

Kan iemand mij helpen? Ik heb ook dezelfde foutcode bij CoD op de PS5. Graag ontvang ik ook de betreffende update. Alvast bedankt!

 

Hi @hsma10@Jordy19@Teymur123 & @Manduapessy, ik heb jullie op de lijst gezet. Het modem zal spoedig geupgraded worden!   

Hallo Tommie,

 

Tot op heden is het probleem nog steeds niet verholpen, vrijwel alle opties uitgeprobeerd in de modem, UPnP uitschakelen, Firewalls uitschakelen.. van alles geprobeerd maar blijft gewoon niet werken. Snap echt niks van hoe dit alleen bij odido kan en bij letterlijk geen een ander provider. Eerste en laatste keer dat ik bij Odido een abbo heb genomen, ben blij als ik er straks vanaf ben. Iedere avond begint het rond 19:00 dat ik er niet in kom. In de middag werkt hij vaker. Kan nooit in de avond op een zaterdag even potje schieten met vrienden. BAGGER.

Reputatie 7
Badge +14

De B10 software update wordt nu naar iedereen verstuurd! Vanwege de aantallen duurt het ca..14 dagen om dat overal uit te voeren.

Goedeavond,

 

Ik krijg ook steeds dezelfde foutcode HUENEME-NEGEV.

Zouden jullie de update ook naar mijn modem kunnen pushen?

 

Met vriendelijke groet

Toppie @mathijsH1997, je staat op de lijst! 😊

top! bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

Toppie @mathijsH1997, je staat op de lijst! 😊

Hi @scd.42 en @Hylender, jullie heb ik zojuist op de lijst gezet!

@mathijsH1997 Op jouw e-mailadres kan ik alleen een opzegde aanvraag vinden. Als je nog wel een lopend abonnement hebt bij ons, wil je dan het klantnummer (drie letters en vijf cijfers) in je Community profiel plaatsen? Laat het weten als alles goed staat!

@JaimyG94 Jij staat ook op de lijst!

Oh, ja ik heb het nu aangepast, en mocht het nodig zijn heb ik de email adres die aan mijn abonnement gekoppeld is in het text vak van twitter gezet

Reputatie 7
Badge +5

Hi @scd.42 en @Hylender, jullie heb ik zojuist op de lijst gezet!

@mathijsH1997 Op jouw e-mailadres kan ik alleen een opzegde aanvraag vinden. Als je nog wel een lopend abonnement hebt bij ons, wil je dan het klantnummer (drie letters en vijf cijfers) in je Community profiel plaatsen? Laat het weten als alles goed staat!

@JaimyG94 Jij staat ook op de lijst!

@Sven-Odido klantnummer in profiel gezet👍 alvast bedankt. Moet ik nog nog wat doen na de push?

Update is gepushed! Nee hoor je hoeft niks te doen. 

zou je mij ook kunnen helpen sven

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

ik heb hetzelfde zou iemand mij kunnen helpen

 

Hi @Dhc158, de update is naar je modem gepushed door Sven. Deze moet er nu op staan. Je kunt het modem anders voor de zekerheid herstarten. Maakt dit uit?

kun je dit ook voor mij doen? ik heb hetzelfde probleem

Hi @Rick groen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Deze zal na het weekend worden bijgewerkt. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dit lost het ook op! 

Goedenavond, 

kunt u mij ook toevoegen op de lijst? Helaas heb ik hetzelfde probleem…. 
 

 

Klantnummer is toegevoegd aan me profiel
Hoop dat het gaat lukken

Reputatie 6
Badge +2

@scd.42 Tuurlijk! Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Ik zet je dan gelijk op de lijst! 

@TanjavanDam Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@FP55 Ik heb jou ook alvast op de lijst gezet, zodat de update alvast kan worden uitgestuurd. 

@Sven-Odido  recent overgestapt naar de T-50 router ivm 2GB glasvezel. Had daarvoor 1GB glasvezel abonnement sinds de nieuwe modem ervaar ik dit probleem ook kan mijn router ook update worden? 

Ik heb wel eerst verbonden met hotspot en in game gekomen vervolgens de bedrade netwerk overgeschakeld. Nu doet die het en met UpNp aan. 

Reageer