Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7992 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

Goede avond

 

kan ik aub ook een update op m’n modem krijgen?

geen enkel apparaat in huis kan gamen :-(

Ik heb hetzelfde probleem. Net telefonisch contact gehad met odido maar daar hadden ze geen idee. Zouden jullie mijn modem ook kunnen updaten? Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

@Bobvdh Tuurlijk, ik heb je er op gezet! 

@Bobic01

Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug keren!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen.

Alvast bedankt. 

Reputatie 6
Badge +2

@Bobic01 Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Hier hetzelfde probleem. COD werkt niet meer sinds overstap naar Odido. Graag firmware’s update. 
 

mijn klantnr is XXXXXXX.

ps… moet ik daarnaast nog wat anders doen? ben leek op dit gebied 😟

alvadt bedankt.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.


 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Trimmah, @Atasoyb & @nickdewit, heel fijn dat jullie aansluiten bij dit topic, ik zorg er graag voor dat ook jullie snel de update ontvangen! Wat het doeleinde ook mag zijn: ik ben er zeker van dat jullie apparaten weer springlevend zullen zijn na de update.

Ik ga het papierwerk invullen, jullie zullen binnen 48 uur weer ongeremd kunnen genieten! 

Ik heb hetzelfde probleem. Graag zou ik een update op mijn router ontvangen. Alvast bedankt!

Ik heb het zelfde probleem! Graag hulp :)

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem zoals vele anderen hier voor mij ook hebben. Sinds zaterdag odido en kan niet meer verbinden met cod. Graag de push naar mijn modem, zodat ik ook weer fijn kan gamen.

Alvast bedankt!

Groet Jeroen

@Teresa van Odido Much appreciated!! 
 

Ik kom er zelf namelijk niet uit, en m’n data bundle vindt het ook niet heel leuk ;). 
 

Fijne dag! 

Reputatie 6
Badge +2

@Tomab7 Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Je staat wel op de lijst, maar de update is inderdaad nog niet uitgestuurd. Ik verwacht dat dit later vandaag of uiterlijk morgen zal gebeuren. 

Hi! @Teresa van Odido,

Kan het zijn dat de update nog niet in doorgevoerd gister of vrijdag? 
 

Bij mij is het helaas nog niet opgelost! 
 

Groetjes Tom

Reputatie 6
Badge +2

@Marchi091 @sten78986 @Ibrahim27070 Ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Hi @Sven-Odido,

Ik krijg helaas ook de hueneme-negev foutcode. Zou je ook de update bij mij kunnen uitvoeren?

alvast bedankt!

groet,

Ibrahim 

 

Hier hetzelfde probleem

Hallo, 

Sinds gister heb ik ook glasvezel van Odido, call of duty deed het toen, vanaf vandaag krijg ik de melding: hueneme negev, vanalles geprobeerd zoals resetten en stekker eruit. Wat te doen? 
 

groet Chiara 

Reputatie 6
Badge +2

@Inprosu Ik heb je er op gezet! 😀

@Danny_H Je staat op de lijst! 

@Teresa van Odido Ben blij dat ik dit onderwerp heb gevonden in de community. Sinds overgang naar ODIDO al last van het zelfde. Elke keer modem gereset om connectie te kunnen krijgen. Wilde al gaan vragen om een ander modem. Zie nu dat een Firmware het probleem oplost :-). Zou je deze aub ook naar ons willen pushen? Alvast dank!!

Reputatie 6
Badge +2

@Danny_H Je staat op de lijst! 

@Sven-Odido mag ik ook a.u.b. een update 

Reputatie 6
Badge +2

@Tomab7 @Ferr0 @Lorenavberg @Slotje Ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! 😀 Ik verwacht dat de update later vanmiddag of morgen wordt uitgestuurd. 

Ik ontvang ook graag de update! 

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 


zou ik ook de update kunnen krijgen? Krijg foutmelding 

 

Hi,

 

Mijn modem is vandaag vanzelf herstart en heb het probleem hier ook. Kan iemand de update ook pushen naar mijn modem?

 

@Tommie van Odido @Sven-Odido @Teresa van Odido 

 

ik zal mijn klantnummer vermelden.

Indien het gepusht is let me know ajb.

 

Bij voorbaat dank!

Reageer