[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

Toon eerste reactie

95 reacties

Ik ben ook sinds een maand overgestapt van ziggo. Het blijft lang op zwart of tijdens tv kijken opeens weer registreren terwijl dat niet kan. meerdere keren kastje aan en uit. Heel frusterend..zeker als je kind even wilt kijken. hopelijk wordt het snel opgelost want elke dag meerdere keren aan en uit helpt niet en is geen passende oplossing.

Ik heb ook problemen met televisie van tmobile. Erg jammer, pas net overgestapt en nu al problemen. Begin gemist pakte hij van de week al niet, pauzeren weigerde die en nu helemaal geen televisie. Inderdaad het registratie scherm blijft maar komen hoevaak ik de router en alles ook opnieuw opstart. Inloggegevens pakt ie niet en vanaf vandaag dus niet lineair tv kunnen kijken. Hopelijk is het probleem snel opgelost. 

Van alle reacties begrijp ik dat er geen TV gekeken kan worden, maar mijn probleem heeft daarbovenop nog GEEN INTERNET EN TELEFOON!! 

Heb ik niet een ander HEEL GROOT PROBLEEM?? Dit nu al 2 dagen. T-mobile dit is ontzettend balen! 

De tip werkt niet. Wanneer wordt dit opgelost/beter gecommuniceerd.

Ik kan al vanaf 12 uur vandaag mijn tv niet meer in doordat de registratie mislukt of niet is toegestaan.

hier in enschede hetzelfde wat een prul nu al 2 dagen die rot stb opstarten ben er een beetje klaar mee net een maand nieuwe abbo

 

Reputatie 2

Hallo prutsers, ik heb nu WEER hetzelfde f.....g probleem

Reputatie 1

Hier ook vanaf 12 uur niets, 2 keer een half uur aan de telefoon gehangen, geen oplossing. Al een week lang s'morgens eerst de box resetten. Daarna meerdere malen op een dag uitgevallen, TV anywhere app werkt slecht, beeld loopt vast en het is niet te streamen naar de tv. Dit samen met de storing “begin gemist” en de tot nu toe loze belofte dat ik “binnenkort” kan opnemen met het “fantastische”nieuwe interactieve tv systeem, doet mij denken dat ik enorm in de maling word genomen. De vorige provider was slecht, maar dit is mogelijk nog erger. Ik verwacht een behoorlijke compensatie wegens deze wanprestatie.

 

Reputatie 2

Deze week modem gestart, vanmiddag tv box geïnstalleerd en dat ging prima . Want morgen stopt mijn oude Ziggo. Zojuist ondervindt ik dus alle problemen met tvbox zoals boven allemaal beschreven is. Ben bang dat ik veel spijt ga krijgen van t- mobile abo thuis. Ik ga maar eens kijken of ik niet terug kan want dan heb ik ook nog mijn HD schijf van Humax aangezien ik met die Cloud ook erg optimistisch geïnformeerd ben dan in werkelijkheid is

Reputatie 1

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb precies hetzelfde, woon in Harmelen vlakbij Utrecht. Net een eigen huisje, nieuwe klant bij t-mobile, deze week eindelijk ingetrokken na 1,5 klussen en dan werkt de tv niet… beetje jammer natuurlijk. Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 

Hier precies hetzelfde 

sinds deze week klant bij t mobile maar elke dag ellende met of tv of WiFi 

 

Hier ook precies het zelfde en zins 4 mei klant voor thuis heb over tmobile mobile abonnement niks te klagen. Maar over tmobile thuis ben ik zeker niet tevreden 

Reputatie 1

hoi 

 

wat hier boven wordt gezegt heb ik ook al allemaal vanaf zaterdag 2 mei.ben 1 mei klant geworden maar als dit nog lang aanhoudt zonder tv  dan ga ik verdere stappen ondernemen want 1 week is erg lang zonder tv  en ik heb het boven en beneden  en nu staat er steeds het inlog veld op maakt niet uit of ik al 20x de stroom en modem heb uitgeschakeld enz.

hoop dat hier iets gedaan wordt  wordt hier zo moe van  verwacht je als je ergens klant wordt dat het naar behoren ook werkt.ga morgen toch maar eens raadplegen over mijn rechten enz enz

Reputatie 1

tv modem kan ik niet meer op in loggen, gemist en terug kijken doen het niet meer. afstandbediening werkt vaak niet goed. nu al spijt voor mijn keuze van t mobile!

Reputatie 1

hoi 

 

wat hier boven wordt gezegt heb ik ook al allemaal vanaf zaterdag 2 mei.ben 1 mei klant geworden maar als dit nog lang aanhoudt zonder tv  dan ga ik verdere stappen ondernemen want 1 week is erg lang zonder tv  en ik heb het boven en beneden  en nu staat er steeds het inlog veld op maakt niet uit of ik al 20x de stroom en modem heb uitgeschakeld enz.

hoop dat hier iets gedaan wordt  wordt hier zo moe van  verwacht je als je ergens klant wordt dat het naar behoren ook werkt.ga morgen toch maar eens raadplegen over mijn rechten enz enz

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, je binnen hengelen met mooie beloftes maar heb weinig zin om een jaar lang in deze ellende te zitten. Ook met de WiFi gaat het niet lekker en wordt de verbinding regelmatig verbroken 

Hier ook het zelfde probleem, is er al een fucking oplossing t mobile???????

Ook hier in Berkel en Rodenrijs kan niet registreren op box, alle stappen doorlopen maar maakt niets uit.

Reputatie 1

Het is trouwens ook zo dat de ontvanger gewoon niet aan wil gaan. Hoe kan dat nou? 

Ik vind dit gewoon echt slecht, en slechte service. Het is toch echt een serieus probleem. 

Maakt het nog verschil of je glasvezel hebt trouwens? 

 

Ik heb glasvezel maar heb ook problemen 

Heb dit probleem nu ook een aantal dagen. Wordt er steeds uit gegooid als het ware en dan maar afwachten of je er weer inkomt… Heb alle stappen doorlopen. Helpt niks. 

Hoe kan ik van deze miskoop afgeraken?

-WiFi uitval

-Veel minder opties (opnemen ed.) dan beloofd

-Tv box resetten als nieuwe hobby.

Jullie tip om de tv box te resetten werkt niet, kan nog steeds niet inloggen.

 

 

 

Reputatie 1

Lijkt het maar zo of hebben alleen de nieuwe klanten hier last van?

 

Reputatie 1

Ik mis een aantal zenders…
Nu kan ik ook al niet meer bellen met jullie en mg ik alles WEER gaan resetten !!

Dit is al weer de 5e keer dat ik de nieuwe tv thuis box heb dat het ding vastloopt en ik twee uur bezig ben om alles weer draaiende te krijgen..

Ben jarenlang klant van T mobile maar ik sta voor lul voor mijn partner die twijfels had over tmobile thuis
En nu krijgt ze weer gelijk.. erg vervelend…

Nog een keer en ik ga een andere pr0vider zoeken..  bah

Reputatie 1

Lijkt het maar zo of hebben alleen de nieuwe klanten hier last van?

 

Helaas.. al jaren klant… 

 

Reputatie 1

hoi,

 

 

inderdaad lijkt wel of het alleen de nieuwe klanten zijn met deze problemen 

hoop dat het snel is opgelost   heb voor de zoveelste keer weer opnieuw  opgestart en krijg weer het scherm van registratie  echt frustrerend dit  bababababaa

Reputatie 1

Lijkt het maar zo of hebben alleen de nieuwe klanten hier last van?

 

Lijkt er wel op of alle oude klanten reageren niet meer omdat van tmobile geen reactie komt of alle oude klanten reageren niet meer omdat ze zijn opgestapt naar een andere provider 🤣🤣🤣

hier het zelfde probleem waarom word er niet gereageerd we schrijven maar en klagen veel maar totaal geen reactie wel ontzettend amaturistisch allemaal ben nu al een week bezig met aan en uitzetten van de modem en tv box nu doet ie het helemaal niet meer ben er helemaal klaar mee na een maand lid te zijn van deze provider , zou graag een compensatie zien voor de ellende die we allemaal hebben en nog krijgen wamt ik denk dat dit probleem niet zo 123 word opgelost

Een fabrieksreset met een paperclip doet mogelijk wonderen..

Reputatie 1

hoi iedereen 

 

ik had vanaf 12 uur geen tv meer  kreeg steeds het inlog scherm  nu is het 20 uur geweest en na vele malen proberen met die stekker  eruit nu weer tv door dat ik de stekker eruit haalde ff en de netwerkabel uit het kastje een paar seconde  en nu opeens heb ik tv kijken hoelang dit duurt.ik hou ook een log bestand bij wanneer ik geen tv heb enz enz  

wordt hier erg moe van hoop dat ze het snel oplossen   want je krijgt van t mobile thuis niet eens een antwoord terug schandalig !!!!!!

Sinds april t-mobile thuis. Tv beeld hapert steeds.

Nu de laatste dagen gaat de tv box niet aan, moet ik opnieuw registreren, wat dan iedere keer niet lukt.

Net meerdere keren de stroom eraf gehaald, internet eraf, modem vd stroom halen. Het begint echt te irriteren, dat je niet normaal tv kan kijken.

 

De klantenservice is trouwens erg slecht bereikbaar!!

Reageer