[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

Toon eerste reactie

95 reacties

Reputatie 1

Mijn tv box doet het ook niet. Heb sinds vandaag een nieuwe hobby bij. TV box, converter en router resetten.  Box opnieuw gestart en hij blijft zeggen dat de registratie is mislukt of niet toegestaan. 
ik ben sinds paar weken overgestapt naar t-mobile en ik ben geen tevreden nieuwe klant. Ik ben niet tevreden met tv box van T mobile. De tv box is veel te traag en loopt regelmatig de tv box resetten. hoop dat dit probleem niet te lang gaat duur. Dan denk ik over gaat om naar KPN te gaan.

Reputatie 1

TV sprong ineens aan, ben me rotgeschrokken:scream: , alleen helaas nog geen begin gemist om daarmee de programma’s terug te kunnen kijken die er gemist zijn. Mij benieuwen hoelang het goed blijft gaan.

Reputatie 1

Sinds 1 week T-mobile  nog geen dag ongestoord tv gekeken, herstarten, blokjes in beeld, opnieuw inloggen, ga zo maar door.

Nog 51 weken dan zijn we er weer van af, terug naar Ziggo, je wordt iedere keer als je belt in de maling genomen, het enige wat je hoort Sorry,

je kunt via de app tv kijken. Je hebt geen mogelijkheid om het contract te ontbinden, en coulance kennen ze niet.

Alsof ik mezelf lees! 

@tammyboy Goed dat je ernaar vraagt, dit lijkt me echter een ander issue dat niet gerelateerd is aan het registratieprobleem. Ik zie dat je 3 TV Boxen hebt, ervaar je dit bij alle boxen zo? Een fabrieksreset werkt meestal goed. Zou je deze willen uitvoeren? Houd er rekening mee dat je dan wel alles terugzet naar de fabrieksinstellingen. Aangepaste wachtwoorden etc. komen te vervallen. Check dit topic voor de uitleg: Hoe voer ik een factory reset uit?.

@GCT Wat voor foutmelding krijg je te zien? Gelukkig heb je via mijn collega een monteursticket aan laten maken, zo kan Guidion straks jouw beeld weer werkend krijgen. Is alles goed gegaan met het inplannen van de afspraak of kan ik je nog ergens mee helpen?

@Chrisenmiranda Dat is fijn om te horen, werkt het nog steeds naar behoren? :smile:

@Desiree78 Wat frustrerend dat je niet eens een inlogscherm krijgt! Gelukkig heb je dit uitgezet bij de technische dienst en gaan zij ermee aan de slag. Normaliter is de verwerkingstijd maximaal 4 tot 7 werkdagen, dit kan door de enorme drukte en nieuwe veiligheidsprotocollen oplopen tot maximaal 17 dagen. Sorry voor het ongemak! 

@Maple Leaf Zo te zien is jouw beeld weer helemaal in orde, strookt dat met je eigen bevindingen van de afgelopen twee dagen? Ik constateer geen verlies in streamkwaliteit sinds gisterochtend. Als er wel nog problemen zijn, dan verzoek ik je mij via een privebericht te contacteren. Stuur alsjeblieft gelijk het MAC-adres en serienummer van je TV Box mee, dan check ik hoe ik je ga helpen! 

@Jason Tot op heden werkt alles terug normaal. Ook begin gemist doet het, en niet meer de vraag gehad om te registreren of aan te melden.🤞👌👍

Reputatie 1

Helaas blijkt het niet kunnen registreren probleem nog steeds te bestaan, na alle instructies te hebben opgevolgd geen resultaat. T-mobile los dit nu eens een keer op!!!

Reputatie 1

Jammer dat niemand van de moderatoren reageert. Slechte service van Tmobile, nu al spijt van de bestelling Tv kastje. Ik moet het nu doen met tv-anywhere ,wat het wel doet af en toe, vaak alleen geluid en geen beeld.

Reputatie 7
Badge +7

@hagees ,

Wat vervelend dat het niet lukt. Je kan ook even een privé bericht sturen aan een van de moderatoren,bijvoorbeeld naar @Brian of naar @Jason . Zodra ze dan tijd hebben reageren ze vanzelf en dan is de oplossing meestal dichtbij:wink: .

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @hagees,

Het topic dat je hebt geopend met dezelfde vraag heb ik inmiddels beantwoord, namelijk dit topic. Voor de problemen die je ervaart met TV Anywhere: zou je de TV Anywhere App opnieuw kunnen installeren? Is de Wifi of het 4G-signaal sterk genoeg op de plek waar je TV Anywhere probeert te kijken? Met welk toestel ervaar je problemen? Wij lossen het heel graag voor je op!

Tv box opnieuw opstarten heeft helaas niet het gewenste resultaat. andere tips?

Reputatie 2

Purmerend, opnieuw opstarten niet succesvol. Is sinds gisteren nu de 5e keer dat dit gebeurd.

Reputatie 1

Hoi 

Ik heb dit probleem al vanaf zaterdag  2 mei.

Ik ben 1 mei overgestapt naar t mobile thuis.hoop wel dat dit snel goed komt .

Heb al meerdere malen het tv kastje op nieuwe op gestart.

Wordt hier echt niet blij van 

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

 

 

Hoi zo heb ik het ook precies zo als jij het beschrijft

 

Gr tammie     ps  woon in brabant

Reputatie 2

Net weer alles, ook router wederom, opnieuw gestart en nu weer beeld. Aftellen tot het weer zal gebeuren. Als het niet wordt opgelost verwacht ik coulance bij opzeggen. Ben net overgestapt....

19.00u en nog steeds geen tv en internet op ons adres. Speurtocht bij Liander leert dat stroomstoring in andere wijk zit!! 1317 heeft storing niet 1313.

Heb stekkers in/uit gedaan maar niets geeft signaal voor tv noch internet!!

In Almere nog steeds zonder INTERNET EN TV. 

Hoezo TV Anywhere als je geen internet/WiFi hebt Brian?? 

Reputatie 7

Hi all, we werken met hoge prioriteit aan een oplossing voor Gemist, excuses voor het ongemak.

@liscaljet De stroomstoring in Almere is inmiddels verholpen maar de verbinding met de wijkcentrale is niet online gekomen. Ook hier wordt aan gewerkt en er is een engineer onderweg. Op onze storingspagina vind je de actuele meldingen.

Reputatie 1

Mijn tvbox wil niet aan gaan. Stekker eruit en erin, doet hij het weer, maar, opeens valt hij uit en vraagt weer om registratie, nu sinds gisteren al 4 keer gebeurd. Baal hier vreselijk van. Ben overgestapt van KPN naar jullie, maar nu ik dit ervaar, begin ik spijt te krijgen...

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Heb ik ook. Klote gewoon.

Reputatie 1

Nu kom ik er met een reset ook niet meer in. Blijft nu telkens vragen om registratie die steeds mislukt of niet toegestaan is. vind het wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal, bijna vanaf dat ik eind april t-mobile kreeg. 

Hier identiek dezelfde problemen. Niet kunnen inloggen of registreren, en begin gemist doet het ook al enige dagen niet meer

Reputatie 1

Goeden middag gisteren  alles geinstalleerd alles werkte tot dat gister tot 3x toe de tv uitviel kon niet registren was mislukt of niet toegestaan vandaag al 10x geprobeerd word er doodziek van doe er wat aan

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

 

 

Hoi zo heb ik het ook precies zo als jij het beschrijft

 

Gr tammie     ps  woon in brabant

Ik ook, irritant, woon in Dronten

Reputatie 1

Het is trouwens ook zo dat de ontvanger gewoon niet aan wil gaan. Hoe kan dat nou? 

Ik vind dit gewoon echt slecht, en slechte service. Het is toch echt een serieus probleem. 

Maakt het nog verschil of je glasvezel hebt trouwens? 

 

Reputatie 1

Net weer alles, ook router wederom, opnieuw gestart en nu weer beeld. Aftellen tot het weer zal gebeuren. Als het niet wordt opgelost verwacht ik coulance bij opzeggen. Ben net overgestapt....

Ik ben ook net overgestapt en spijt als haren op mijn hoofd

Sinds ik eind april bij Tmobile zit (kom bij Telfort, KPN vandaan) ervaar ik lichte klachten die erger worden met de dag.

Ik ervaar veel problemen met de Animo TV box. Bij het opstarten wordt het lampje blauw en na 1 seconde weer rood.

Al weken heb ik het probleem dat ik in de ochtend de Animo tv box moet hard-resetten door de stroom plug eruit te trekken, vaak werkt de box weer waardoor ik mijn zenders kan zien.

Echter sinds een aantal dagen is komt dit probleem nu 2 keer per dag voor, in de ochtend en vaak in de avond als de TV aan gaat. 

Echter ervaar ik nu ook het probleem dat ik mijn account gegevens moet invoeren. Na het invoeren ontvang ik de melding dat ik mij niet kan registeren, of het is mislukt.

 

Ik schiet hier niks mee op en verneem graag een reactie.

Ik heb helaas precies hetzelfde. Ook onlangs overgestapt (hiervoor klant bij KPN). In het begin werkte het allemaal wel prima, alleen jammer dat het opnemen nog niet mogelijk is. Maar sinds enkele dagen veel problemen. Eerst begin gemist en pauzeren dat niet werkte, en nu het probleem met de registratie wat maar niet wil lukken. Daarnaast inderdaad ook af en toe een harde reset nodig omdat het lampje van de amino blauw wordt, maar meteen weer rood. Ik hoop dat er snel iemand van t-mobile reageert in dit topic met een update.

Reageer