[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

[06-05-2020] Problemen registreren TV Box

Toon eerste reactie

95 reacties

Reputatie 1

Goeden middag gisteren  alles geinstalleerd alles werkte tot dat gister tot 3x toe de tv uitviel kon niet registren was mislukt of niet toegestaan vandaag al 10x geprobeerd word er doodziek van doe er wat aan

Reputatie 1

Sinds ik eind april bij Tmobile zit (kom bij Telfort, KPN vandaan) ervaar ik lichte klachten die erger worden met de dag.

Ik ervaar veel problemen met de Animo TV box. Bij het opstarten wordt het lampje blauw en na 1 seconde weer rood.

Al weken heb ik het probleem dat ik in de ochtend de Animo tv box moet hard-resetten door de stroom plug eruit te trekken, vaak werkt de box weer waardoor ik mijn zenders kan zien.

Echter sinds een aantal dagen is komt dit probleem nu 2 keer per dag voor, in de ochtend en vaak in de avond als de TV aan gaat. 

Echter ervaar ik nu ook het probleem dat ik mijn account gegevens moet invoeren. Na het invoeren ontvang ik de melding dat ik mij niet kan registeren, of het is mislukt.

 

Ik schiet hier niks mee op en verneem graag een reactie.

Hier identiek dezelfde problemen. Niet kunnen inloggen of registreren, en begin gemist doet het ook al enige dagen niet meer

Ik heb hetzelfde probleem als eerder genoemd is. Ik ben er ook nu al klaar mee en ik begin ook spijt te krijgen dat ik sinds kort ben overgestapt. Verder zie ik helemaal geen reactie van t-mobile hierop. Neem je verantwoordelijkheid en kom met een oplossing. Graag een oplossing hiervoor. 

Reputatie 1

Nu kom ik er met een reset ook niet meer in. Blijft nu telkens vragen om registratie die steeds mislukt of niet toegestaan is. vind het wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal, bijna vanaf dat ik eind april t-mobile kreeg. 

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Heb ik ook. Klote gewoon.

Reputatie 1

Mijn tvbox wil niet aan gaan. Stekker eruit en erin, doet hij het weer, maar, opeens valt hij uit en vraagt weer om registratie, nu sinds gisteren al 4 keer gebeurd. Baal hier vreselijk van. Ben overgestapt van KPN naar jullie, maar nu ik dit ervaar, begin ik spijt te krijgen...

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Ik heb exact hetzelfde, al dagen inmiddels. Je kunt je voorstellen dat het ellendig wordt om je box meerdere malen per dag van de stroom te moeten halen… Het wordt nu wel tijd voor een oplossing!

Reputatie 1

Ik heb ook al dagen last van het tv probleem. Meestal in de ochtend, dan kan ik de tv box niet aan krijgen. Als ik hem aan wil zetten, dan wordt het lampje 1 seconde blauw en dan weer rood. Alle resets gedaan, ook vanuit t-mobile op afstand gedaan, maar het blijft. Nu komt het 2x per dag voor. 

Ook tussendoor gaat de tv box zomaar op zwart en vraagt het weer om de registratie. Alles toets ik in en dan staat er registratie mislukt of niet toegestaan. Heb al meerdere keren klantenservice gecontacteerd, maar geen oplossing. 

Als ik de tv box reset, dan heb ik weer een halve dag tv en dan gebeurt hetzelfde weer. 

Reputatie 7

Hi all, we werken met hoge prioriteit aan een oplossing voor Gemist, excuses voor het ongemak.

@liscaljet De stroomstoring in Almere is inmiddels verholpen maar de verbinding met de wijkcentrale is niet online gekomen. Ook hier wordt aan gewerkt en er is een engineer onderweg. Op onze storingspagina vind je de actuele meldingen.

In Almere nog steeds zonder INTERNET EN TV. 

Hoezo TV Anywhere als je geen internet/WiFi hebt Brian?? 

Reputatie 2

Vanmorgen weer hetzelfde probleem!!!!! Ik ga terug naar xs4all, ben er klaar mee

@Brian Wat heb ik ongelooflijk veel spijt dat ik van XS4All naar t-mobile thuis ben gegaan!! Je kunt niet normaal een programma op pauze zetten. Zelfs programma’s opnemen word niet ondersteund (en ja ik ken het lul verhaal van jullie cloud oplossing)!! De ontvanger die random opnieuw opstart omdat hij crashed als je de blauwe toets op de AB gebruik. De afgelopen tijd niets als gezeik met internet en tv gehad, en dan nu als klap op de vuurpijl continue gezeik met opnieuw inloggen op die ruk tv ontvangers. Het is dat ik niet op kan zeggen maar anders was ik nu al weg geweest!!! Wat een troep!!!!!!

19.00u en nog steeds geen tv en internet op ons adres. Speurtocht bij Liander leert dat stroomstoring in andere wijk zit!! 1317 heeft storing niet 1313.

Heb stekkers in/uit gedaan maar niets geeft signaal voor tv noch internet!!

Reputatie 2

Net weer alles, ook router wederom, opnieuw gestart en nu weer beeld. Aftellen tot het weer zal gebeuren. Als het niet wordt opgelost verwacht ik coulance bij opzeggen. Ben net overgestapt....

Reputatie 1

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

 

 

Hoi zo heb ik het ook precies zo als jij het beschrijft

 

Gr tammie     ps  woon in brabant

Ik heb ook problemen met het registratiescherm, tijdens het tv kijken schiet dan ineens het registratiescherm naar voren en moet ik opnieuw mijn gegevens invullen.. Dit is afgelopen week een aantal keer gebeurd en vandaag ook weer.. Ook als ik de tv box (amino) in schakel blijft het beeldscherm vaak zwart..  En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten.. Ik ben er een beetje klaar mee.. Ik heb net een maand een abonnement bij jullie voor internet en tv (overgestapt vanaf ziggo) maar ik ben serieus aan het nadenken om weer terug te gaan naar ziggo als dit zo door blijft gaan.. Dan maar wat extra betalen in de maand. Waar ligt dit aan?? Foutje in de firmware? Graag een antwoord.

 

Groet, Jimmy

Reputatie 1

Hoi 

Ik heb dit probleem al vanaf zaterdag  2 mei.

Ik ben 1 mei overgestapt naar t mobile thuis.hoop wel dat dit snel goed komt .

Heb al meerdere malen het tv kastje op nieuwe op gestart.

Wordt hier echt niet blij van 

Reputatie 2

Purmerend, opnieuw opstarten niet succesvol. Is sinds gisteren nu de 5e keer dat dit gebeurd.

Tv box opnieuw opstarten heeft helaas niet het gewenste resultaat. andere tips?

Reageer