Beantwoord

Beeld en geluid niet synchroon in TV app (alle zenders)



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

128 reacties

Reputatie 7

Hi @Dennislittle, ik klop graag bij je aan met een vraag die ik doorkreeg vanuit de technische dienst! Kun je aangeven of op het filmpje de Sonos Beam soundbar was aangesloten of was deze tijdens het filmpje losgekoppeld? Merci alvast! 

 

 

Wij ervaren dit probleem ook sinds we een nieuwe Sony TV hebben. Is er al zicht op een oplossing. We hebben een Sony 55A84K met Sonos Beam soundbar maar ook als ik de soundbar niet aansluit treed dit probleem op. 

Reputatie 7
Badge +16

@Devz Bedankt voor het delen van deze melding! Kun je een lijstje maken met een paar voorbeelden van programma's en programmatijden, alsjeblieft? Op basis van één voorbeeld kunnen we het niet doorzetten, sorry. Sta je geregistreerd als contactpersoon in het contract van je ouders? Anders kun je dit per telefoon regelen door samen met de contractant te bellen naar 0800-0092. Dan kun je vanaf dat moment ook alle zaken regelen voor je ouders - een eventuele beëindiging is daarvan uitgesloten.