Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

220 reacties

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik voorzie je graag van de volgende update! Mijn collega heeft gisteren een aanpassing verricht in jouw instellingen en ik hoor heel graag of jij nu definitief een verbetering merkt. Kan je dit laten weten? Ik hoop het ontzettend. Als jij hierop terug kan komen, dan kan ik deze update doorspelen naar mijn collega! 

Reputatie 1

@Lisa 

 

nou het is vrijdag 17:54 … en NEE weer niks gehoord…

 

ik krijg er onderhand de rambam van van de guidion gezeur …. Wat een KU…. Bedrijf is dat zeg

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik waardeer het echt dat je zo goed alle aanvullingen doorgeeft! Ik kan nog geen update met je delen, want het onderzoek is nog in volle gang. Wel heb ik alle aanvullingen toegevoegd en kan de technische dienst daardoor hopelijk zo snel mogelijk de boosdoener en de oplossing boven tafel krijgen. Ik meld het hier, zodra ik een update terugzie! 

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, ik hoor het heel graag van je zodra je dit hebt kunnen testen! Fingers crossed. Anders ga ik namelijk direct weer aankloppen bij mijn collega's. 

Reputatie 7

Dat waardeer ik enorm @eelloe, dankjewel! Ook na de feestdagen sta ik weer voor je klaar, dus trek gerust weer aan mijn mouw als ik je verder kan helpen. Dat doe ik nog steeds met liefde! ❤

Reputatie 1

Ik irriteer me alleen aan sommige zenders …. Geluid is sneller dan het beeld ..

Ik kijk nu Top Gear op Spike en het geluid komt niet overeen met de mond bewegingen

@Lisa Helaas ben ik weer terug bij af. Vandaag 21:15 loopt mijn tv vast bij het terugkijken van een opname. Ik moet de stroom van het kastje halen en de boel weer opnieuw opstarten om beweging in mijn tv te krijgen. De opname heeft wel beeld maar geen geluid. Het is een oude opnamen, dus het programma is niet bezig. 

Graag zou ik van je willen weten of dit een bekend probleem is. De vorige keren kon ik het nog oplossen met terug gaan in het menu, maar nu loopt alles vast en kan ik alleen nog maar de stekker eruit halen als oplossing. 

Heel eerlijk...de moed zakt mij in de schoenen. Het is iedere keer iets. 

Reputatie 7

Ik kan me de frustratie voorstellen @eelloe! Sorry hiervoor, want deze e-mails worden automatisch uitgestuurd. Ik hoop echt dat Guidion zo snel mogelijk contact met jou opneemt, zoals ze bij mij aangaven. Als jij vandaag einde dag nog niks hebt gehoord, wil je het dan laten weten? Dan ga ik hier nogmaals voor je achteraan. Ik wil echt dat dit snel gefixt wordt bij je! 

Reputatie 1

@Lisa …

 

helaas na reset van de box heden ochtend kijk ik nu National Geographic drain the ocean… geen verbetering ontkent synchronisatie 

 

geluid is nog steeds sneller dan de mond beweging 

@Lisa Enig idee of er al vooruitgang is geboekt op het gebied van synchronisatie? Mijn constatering is dat het probleem op SBS6 is opgelost, maar het zich heeft verplaatst naar RTL 4. De Nederlandse programma's lopen totaal niet synchroon. Heel erg vervelend kijken.
Dus helaas, ik kan nog steeds niet melden dat ik probleemvrij aan het tv kijken ben, wat toch eigenlijk na ruim een half jaar (vanaf aansluiting) best wel zou mogen..

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik kan je momenteel nog geen concrete update geven! Mijn collega heeft onlangs het onderzoek direct weer heropend bij de technische dienst en aangegeven dat de aanpassingen niet hadden geholpen. Echt sorry dat ik nog geen nieuwe oplossing/uitkomst met je kan delen, maar ik houd het goed in de gaten. Er wordt aan gewerkt!

Reputatie 7

Merci voor het testen @BeMu! Wat balen dat de zender nog steeds stilstaat bij je @eelloe. Het is inderdaad zeker niet de bedoeling om op dagelijkse basis de TV Box te resetten / herstarten. Omdat de stappen die ik heb genoemd er niet voor hebben gezorgd dat de zender weer verder is gaan lopen, ga ik intern na vragen of deze zender niet toch thuis hoort op onze zenderlijst. De enige stap om dit issue op te lossen is namelijk een verzoek naar de technische dienst, maar dat gaat alleen als de zender in ons zenderoverzicht staat. Ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug, want ik wil je graag helpen! 💪

Hi @Vandenbroekgo, ik wil je graag laten weten dat mijn collega's nog druk bezig zijn met het issue van de vastlopende Aria 7X . Het TV team heeft een test TV Box en is nog druk aan het monitoren wat er gebeurt met de TV Box bij een crash. Ze hopen hiermee snel op de final fix uit te komen. Zodra de fix gereed is, dan deel ik die hier met je. Ik hoor dan namelijk heel graag of de fix ook bij jou werkt, zodat ik zeker weet dat je dan probleemvrij bent. 

Bedankt voor je update Lisa. Helaas, na een jaar wachten ben ik er echt klaar mee. Een mooie tegemoetkoming zou zeer wenselijk zijn. 

Reputatie 1

@Jason   @Lisa 

 

ik heb mail ontvangen dat jullie € 90,— in rekening gaan brengen voor de apparatuur…

 

en ik moest het maar ff thuis houden tot er een oplossing is ?!

 

ik zie graag dat die rekening van € 90,— te niet gedaan wordt 

 

mvg Eelco

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor jouw terugkoppeling! Wat rot om te horen dat de monteur niks voor je kon betekenen, excuses hiervoor. Dit issue werd voor ons bekend als een algemeen probleem vlak voordat de monteur bij je langskwam, vandaar dat ik hier nog niet van op de hoogte was. Gelukkig kan ik je nu laten weten dat mijn collega's er heel druk mee bezig zijn om dit probleem aan te pakken. Er wordt echt alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Wat betreft jouw tweede punt, ook dit is gesignaleerd door onze technische dienst en hier is de volledige aandacht voor. Ik vind het heel rot dat je momenteel beide issues ervaart. Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen. Lukt het je nog wel om de opnames via TV Anywhere te bekijken? Hier zou je het nog wel moeten kunnen bekijken. 

Hi @eelloe, ook aan jou wil ik laten weten dat jouw issue is gesignaleerd als algemeen probleem! Er zijn dan ook geen extra voorbeelden meer nodig. Ik hoop echt dat jij en @Vandenbroekgo heel snel weer van dit probleem af zijn, zodat jullie weer zonder problemen kunnen genieten. Wanneer dit issue is opgelost, kijk ik uiteraard naar een passende vergoeding! 

Reputatie 1

@Lisa ….

 

ik weet het niet hoor …. Ben heerlijk naar morning vibes op MTV aan het kijken …. Springt de box in ene naar menu … dan naar instellingen en audio instellingen….

daarna gaat de box uit …..

 

waar gaat dit in vredes naam over ???

Reputatie 1

@Jason  @Lisa 

 

altijd leuk als iedereen elkaar tegenspreekt….

klantenservice geeft aan dat de apparatuur terug moet anders krijg ik een boete en jullie geven aan hou het maar even thuis tot het probleem opgelost is …

volgens de klantenservice kan de melding namelijk niet uitgesteld of verwijderd worden en snappen ze niet dat jullie aangeven om met retour te sturen maar ff te wachten..

 

 

om MOEDELOOS van te worden dit

 

mvg eelco

Reputatie 1

En ook Animal Planet heeft dus een synchronisatie probleem 😡😡

Reputatie 7

Hi @eelloe, helemaal super! Merci 💪

Hi @Bas van Bree, ook aan jou wil ik de mededeling geven dat jouw problemen vallen onder het algemene issue dat ik hierboven heb aangestipt. Er wordt hier volop aan gewerkt en ik duim dat de oplossing snel aan het licht komt. Weet dat het echte onze volledige aandacht heeft. Dankjewel voor je geduld!

Reputatie 1

@Lisa  net weer overgeschakeld van zender ( Discovery ) en weer 10 sec geen beeld en daarna pas beeld