Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

220 reacties

Reputatie 1

nou nou …. Streaming probleempjes ….. wazige zwarte vlekken 

Reputatie 7
Badge +1

Zuidwest tv kanaal 792 werkt gewoon zoals het behoort bij een lokale zender,  nu om 16.14 uur een item over scholieren bij een simulator of wat het ook moet voorstellen

Als ik het goed zie is dit een lokale zender omgeving Bergen op Zoom en Roosendaal e.o.

Reputatie 1

@Lisa …. Afspraken nakomen kunnen ze echt niet …. Ze zouden tussen 14:00 en 16:00 komen ….. 

 

en wat denk je ???

 

SMS : Helaas is de expert iets later dan gepland. De verwachte aankomsttijd is ongeveer om 16:40 (over 73 minuten).

 

nou ik ben benieuwd of ze nog wel komen…. 🤬😡

Reputatie 7
Badge +1

https://www.persberichten.com/persbericht/103220/Cellnex-neemt-Media-Gateway-Hilversum-over

Ik meende wel eens gelezen te hebben dat de lokale zenders ook via deze media gateway worden gedistribueerd, dit weet ik niet zeker althans was zo, bij het nieuwe platform kan het dus anders zijn.

Reputatie 7

Hi @eelloe, dankjewel voor de aanvulling! Ik heb dit weer als notitie doorgezet naar mijn collega's, zodat alles mee wordt genomen. Er wordt echt volop gegraven naar de oorzaak en de oplossing van deze issues.

Reputatie 1

Meer dan dit gebeurt er niet … geen geluid en stilstaand beeld

 

dit beeld is al de hele dag onveranderd 

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, excuus - je contract loopt inderdaad over een maand af! Ik wil je sowieso aangeven dat ik een vergoeding in orde maak voor de problemen die je hebt ervaren, voordat je contract definitief is opgezegd. Heel fijn dat je toch nog dit voorbeeld hebt doorgezet, hier hebben we zeker iets aan. Als je deze niet zou willen verwijderen, dan gaat de technische dienst hier meteen mee aan de slag. Ik laat het je weten als ze hebben gereageerd. Zo wil ik ervoor zorgen dat je de laatste maand zonder problemen in gaat. 

Nieuw voorbeeld: Maandag 26 sept. Expeditie Robinson RTL 4 21:15uur en Vandaag Inside meerdere keren vastlopen van beeld. 

 

Reputatie 1

@Lisa 

nog steeds geen oplossing ???

heb nog steeds synchronisatie problemen en beelduitval waarbij alleen de ondertiteling nog zichtbaar is

Reputatie 1

@Lisa 

alle lampjes op het modem branden groen maar geen internet en geen tv

 

Reputatie 7

Hi @eelloe, wat ontzettend rot om te lezen! Ik heb meteen Guidion weer voor je gebeld en er wordt echt contact met je opgenomen. De telefoniste kon mij alleen niet laten weten wanneer dit gaat gebeuren, omdat het nog steeds onwijs druk is op dit moment. De telefoniste heeft net wel op mijn verzoek een pushbericht gestuurd met de vraag of dit zo snel mogelijk kan gebeuren. Ik vroeg ook of ik wellicht zelf een afspraak in kon plannen, maar daar dien jij echt voor gebeld te worden. Hopelijk wordt er snel actie genomen op basis van het pushbericht, maar weet dus dat ze momenteel echt met een grote drukte kampen. Ik had je graag concreet willen laten weten wanneer jouw afspraak eraan gaat komen, maar ik ben zo open en eerlijk mogelijk met je. Fingers crossed dat dit echt snel opgepakt gaat worden, nogmaals excuses hiervoor!

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, dat kan ik mij voorstellen - nogmaals sorry! Zojuist heb ik een vergoeding in orde gemaakt. Hierbij heb ik een deel van de tv-abonnementskosten van de afgelopen maanden vergoed om jou op deze manier tegemoet te komen. Het bedrag kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Reputatie 1

Nou ik heb de TV box een reset gegeven maar er verandert niks… 792 staat nog steeds stil

Reputatie 1

@Lisa 🥲😭😭 er zou vandaag eindelijk een monteur komen tussen 8:00 en 12:00…. Dus ik kom vroeg mijn bed uit …. En dan krijg je om 7:45 een sms’je dat de monteur ziek is …

 

dus geen monteur… vroeg uit bed …. Moet een nieuwe afspraak in gaan plannen maar daar MOET je voor bellen … en dat kan dan ook pas weer na 9:00 ….. de dag begint weer lekker hier ..🤬🤬

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik heb direct jouw verbinding onder de loep genomen! Inmiddels zie ik dat jij weer online bent, klopt dat? Ik zie wel meerdere lease time errors in jouw verbinding en wil je dan ook vragen om een factory reset van het modem uit te voeren. Zou je dat eens willen proberen? Dan check ik daarna graag weer jouw verbinding om te zien of deze errors als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Houd er wel rekening mee dat dat je hiermee alle instellingen terugzet naar de fabrieksinstellingen. Dankjewel voor de moeite! 

Reputatie 7

Hi @eelloe, wat balen om dit te lezen! Excuses hiervoor, want ik kan me voorstellen dat dit geen prettig begin van de dag is. Ik vermoed dat er maar één monteur in jouw regio beschikbaar is of dat andere monteurs vol zitten, waardoor er geen vervanging is geregeld. Gelukkig neemt de monteur in ieder geval niet het risico om ziek naar jouw huis toe te gaan, maar ik snap jouw gevoel volkomen. Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afspraak in te schieten? Ik hoop dat dit heel snel ingehaald kan worden! 

 

Reputatie 1

@Lisa 

 

Nou er is iemand geweest hoor …

nu is het testen omtrent beeld instellingen…

aantal Hz aangepast in de tv box en nu weer afwachten 

Reputatie 1

@Lisa ….

leuk hoor die mailtjes van jullie :

Wat moet ik daar mee ??? Als het beeld bog steeds niet synchroon loopt … nu zelfs zwart wordt m.u.v. dat de ondertiteling wel in beeld blijft …. Soms het halve beeld grijs is en de andere helft de uitzending laat zien ???

 

en tot nu toe nog steeds GEEN bericht van Guidion …

 

stuur ff een wel werkend bedrijf deze kant op .

 

begin me aardig te irriteren hier

Kruip deze feestmaand maar lekker op de bank, want er is genoeg leuks te zien! Geniet samen van het beste gratis entertainment, zoals familiefilms en de zender van de maand. Zo kom je de donkere dagen wel door. Lees hoe T-Mobile – en dus jij – meehelpt om eenzaamheid onder jongeren te verminderen. En kijk komend weekend gratis naar de finale van Formule1!
Reputatie 1

@Lisa 

 

😡😡 monteur komt pas 12 juli ……

echt he ….. had hier echt nooit aan moeten beginnen …

 

op GSM gebied werkt alles van jullie wel maar op glasvezel gebied is het echt een DRAMA….

 

dus voorlopig GEEN TV GEEN RADIO GEEN INTERNET thuis ……

😡😡😡

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo/@wybereen, ik hoop ontzettend dat ik jou kan verblijden zo vlak voor het weekend! Zojuist heb ik de tv-meeting gehad en de tv-specialisten hebben laten weten dat de issues op SBS6 sinds gisteren verholpen zouden moeten zijn. Zou je dit willen testen door een live uitzending te bekijken vandaag en door vandaag een nieuwe opname te maken? Ik hoop onwijs dat dit nu ook bij jou helemaal is gefixt. 

Hi @Vandenbroekgo/@wybereen, ik hoop ontzettend dat ik jou kan verblijden zo vlak voor het weekend! Zojuist heb ik de tv-meeting gehad en de tv-specialisten hebben laten weten dat de issues op SBS6 sinds gisteren verholpen zouden moeten zijn. Zou je dit willen testen door een live uitzending te bekijken vandaag en door vandaag een nieuwe opname te maken? Ik hoop onwijs dat dit nu ook bij jou helemaal is gefixt. 

Ik hoop het ook, want gisteren avond stond mijn beeld weer stil en moest de stekker eruit om beweging in het geheel te krijgen. 

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik heb ze jammer genoeg nog niet weten te bereiken! Ik werk vanavond tot laat, dus ik blijf het voor je proberen. Ik kan me voorstellen dat je het vertrouwen op deze manier een beetje kwijt raakt. Ik meen het als ik zeg dat ik dit nog niet eerder heb vernomen, dat het zo lastig is om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan ik je vanavond toch nog verblijden met goed nieuws. 

Reputatie 7

Hi @eelloe, weet echt dat ik hier net zo van baal als jij! Ik heb voor de zekerheid nog navraag gedaan of wij jou op een andere manier kunnen helpen, maar er is jammer genoeg geen andere partij dan Guidion die wij hiervoor aan kunnen sturen. Ik ben het helemaal met je eens dat dit al te lang duurt en had ontzettend gehoopt dat jij al door Guidion was gebeld. Nogmaals sorry voor deze situatie!

Ik hoor heel graag van je of jij deze week nog door Guidion wordt gebeld om een afspraak in te schieten. Graag wil ik aan je meegeven dat ik uiteraard een vergoeding in orde ga maken voor je, zodra dit issue is opgelost. Dus ik ben het volledig met je eens dat jij enkel betaalt voor goedwerkende diensten. Ik hoop echt niets liever dan dat jij mij deze week voorziet van een update dat er een afspraak met je is gemaakt, want ik zou het onwijs rot vinden als jij jouw abonnement op gaat zeggen. Hier heb ik uiteraard alle respect voor, maar ik hoop dat wij dit nog tijdig kunnen oplossen. Houd jij mij op de hoogte? 

Reputatie 1

@Lisa …. Het is niet een beetje hoor …. Maar volledig…. En met mij zijn ze nog biet klaar ..

1ste keer afspreken dus ik regel vrij … komen ze niet

2de keer afspreken dus ik plan niks …. Komen ze niet

 

nu wachten op de 3de afspraak …. 🤬😡

Reputatie 1

@Lisa 

 

heden avond GTST op RTL4 wederom synchronisatie probleem