Beantwoord

Beeld gaat af en toe stil staan.

  • 1 February 2021
  • 42 reacties
  • 1974 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ejteip, wat balen dat het na bezoek van de monteur toch weer na een aantal dagen fout is gegaan! Ik zie inderdaad dat het TV signaal gisteren niet in orde was. De TV Box staat inmiddels 9 dagen onafgebroken aan. Is het haperende beeld opgelost wanneer je de TV Box even van de stroom af haalt en vervolgens weer erop zet? Mocht de kwaliteit niet terugkeren, dan ga ik uiteraard een nieuwe TV Box jouw kant opsturen!

Reputatie 1

Hallo Cal, Nadat de monteur is geweest ging het zoals gewoonlijk een aantal dagen goed. En wat ik al had verwacht begint het nu weer. De monteur heeft gezegd dat als de problemen zich blijven voor doen wij een nieuwe tvbox krijgen. 

Reputatie 7
Badge +4

Zeker niet @ejteip! Wij gaan je absoluut niet laten betalen voor iets dat hoogstwaarschijnlijk aan onze kant ligt. Dat nemen wij zowel letterlijk als figuurlijk voor onze rekening. :innocent:

Reputatie 1

Moet ik dat betalen? Nee toch. 

Reputatie 7
Badge +4

Begrijpelijke zorg @ejteip! Dat gaat helemaal goedkomen. Onze monteur zal sowieso iets vervangen. Ze vinden het namelijk altijd heel gezellig om langs te komen, maar ze weten ook dat het fijn voor jou is als ze niet vaker langs hoeven te komen en wat dat betreft hebben ze wel ervaring met dit soort zaken. :wink:

Reputatie 1

Ok dank je. Ik hoop alleen dan als die monteur komt dat de tv ook op fout gaat. Zoals ik eerder zei het is niet altijd zo. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ejteip, handig dat je ons van deze feedback kan voorzien! Ik heb onze technische dienst op de hoogte gesteld en ik vermoed dat wij snel een monteur jouw kant op sturen. Wij houden in ieder geval contact met je!

Reputatie 1

Gisteravond was het ook. Tussen 1900 uur en 2000. Dit speelt al een aantal maanden. Niet elke dag. De tv box zit rechtstreeks op het modem. 

Reputatie 7

Hi @ejteip ik zie inderdaad wat verstoringen, bijvoorbeeld op 11, 13 en 16 februari, komt dit overeen met wat jij ervaart? Hoe vaak doe het stilstaan zich voor? En even ter controle, je hebt de TV Box rechtstreeks aangesloten op de modem, dus zonder andere apparaten er tussen (inclusief bijvoorbeeld een wandcontactdoos)?

Reputatie 1

Gisteravond was het weer behoorlijk mis. Mijn vrouw is het zat. 

Reputatie 1

De power flip ook al uitgevoerd. 

Reputatie 1

Hallo Boris, Van een van je collega's had ik al een oplossing gehad. Een week of twee weken geleden. Ik heb moest toen een hele procedure doorlopen. Alles resetten, dingen naar de fabrieksinstellingen terug zetten. Kabels er uit en er weer in. Kabels nakijken. Niks helpt. Wij zitten een tijdje tv te kijken en dan begint het. Het beeld staat ongeveer 2 seconden stil. Gaat dan weer verder, en een poosje later begint het weer. Behoorlijk irritant. Ik ben geen deskundige maar ik denk dat het in de tv box zit. Wij zitten vanaf november bij T-Mobile en na een paar weken begon het al. Mijn vrouw zei al was maar bij Ziggo gebleven.

Groeten 

Reputatie 7

Hoi @ejteip,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik vermoed dat een fabrieksreset van de TV Box kan helpen. Hoe je deze precies doet, vind je in dit topic (link is klikbaar). Laat je het ons weten of het heeft geholpen? Zo niet, dan gaan we door tot we de juiste oplossing hebben! 

Reputatie 1

Hallo Cal, Alles uitgevoerd zoals jij het hebt gezegd. Een tijdje goed gegaan, maar nu begint het weer.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ejteip om privacy redenen zijn jouw persoonlijke gegevens verwijderd in het bericht. Je kan bij ons altijd nog inloggen met jouw T-Mobile Thuis e-mailadres. Mocht het niet lukken of wil je een eigen/ander e-mailadres toe willen voegen aan jouw abonnement, dan kan je mij ook een privé bericht sturen. Dan pas ik het voor je aan.

Reputatie 1

Ok bedankt. Het meeste heb ik al geprobeerd. Ga het nog een keer proberen.  Even nog iets anders dit mailadres gebruik ik niet meer . Het word in april afgesloten door Ziggo. Het mailadres wat ik nu gebruik is: [Verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, daar gaan wij zeker iets aan doen! Top dat je ook al een harde reset hebt geprobeerd. Hoe lang geleden was dit ongeveer? 

Wellicht dat je het al eerder hebt geprobeerd, maar ik raad je graag aan om het onderstaande stappenplan te volgen. Ik heb namelijk een aantal kleine aanpassingen gedaan en ik verwacht dat je een hoop kan bereiken door het volgende te proberen:

  1. Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box. 
  2. Haal de stroomkabel van het modem 30 seconden uit het stopcontact. 
  3. Controleer of de Internetkabel in poort 3 of 4 van het modem zit. 
  4. Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten. 
  5. De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Hierna kan je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box. ​ 

Mocht je hierna onverhoopt nog haperingen ervaren, zou je in dat geval kunnen aangeven of de TV Box direct is aangesloten op het modem of via een omweg, zoals een stroomadapter? Daarnaast zou het mooi zijn als je nog een reserve internetkabel hebt liggen die je, bij wijze van test, om kan wisselen met de huidige internetkabel die met de TV Box verbonden is, maar ik weet niet of dit een optie voor je is.

In ieder geval weet ik wel dat wij dit zeker voor je op gaan lossen!

Reageer