Hallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelHallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelHi
Hallo Cal, Nadat de monteur is geweest ging het zoals gewoonlijk een aantal dagen goed. En wat ik al had verwacht begint het nu weer. De monteur heeft gezegd dat als de problemen zich blijven voor doen wij een nieuwe tvbox krijgen.
Zeker niet
Moet ik dat betalen? Nee toch.
Begrijpelijke zorg
Ok dank je. Ik hoop alleen dan als die monteur komt dat de tv ook op fout gaat. Zoals ik eerder zei het is niet altijd zo.
Hoi
Gisteravond was het ook. Tussen 1900 uur en 2000. Dit speelt al een aantal maanden. Niet elke dag. De tv box zit rechtstreeks op het modem.
Hi
Gisteravond was het weer behoorlijk mis. Mijn vrouw is het zat.
De power flip ook al uitgevoerd.
Hallo Boris, Van een van je collega's had ik al een oplossing gehad. Een week of twee weken geleden. Ik heb moest toen een hele procedure doorlopen. Alles resetten, dingen naar de fabrieksinstellingen terug zetten. Kabels er uit en er weer in. Kabels nakijken. Niks helpt. Wij zitten een tijdje tv te kijken en dan begint het. Het beeld staat ongeveer 2 seconden stil. Gaat dan weer verder, en een poosje later begint het weer. Behoorlijk irritant. Ik ben geen deskundige maar ik denk dat het in de tv box zit. Wij zitten vanaf november bij T-Mobile en na een paar weken begon het al. Mijn vrouw zei al was maar bij Ziggo gebleven.
Groeten
Hoi
Goed dat je het bij ons aankaart! Ik vermoed dat een fabrieksreset van de TV Box kan helpen. Hoe je deze precies doet, vind je in dit topic (link is klikbaar). Laat je het ons weten of het heeft geholpen? Zo niet, dan gaan we door tot we de juiste oplossing hebben!
Hallo Cal, Alles uitgevoerd zoals jij het hebt gezegd. Een tijdje goed gegaan, maar nu begint het weer.
Hi
Ok bedankt. Het meeste heb ik al geprobeerd. Ga het nog een keer proberen. Even nog iets anders dit mailadres gebruik ik niet meer . Het word in april afgesloten door Ziggo. Het mailadres wat ik nu gebruik is: [Verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
Hi
Wellicht dat je het al eerder hebt geprobeerd, maar ik raad je graag aan om het onderstaande stappenplan te volgen. Ik heb namelijk een aantal kleine aanpassingen gedaan en ik verwacht dat je een hoop kan bereiken door het volgende te proberen:
Mocht je hierna onverhoopt nog haperingen ervaren, zou je in dat geval kunnen aangeven of de TV Box direct is aangesloten op het modem of via een omweg, zoals een stroomadapter? Daarnaast zou het mooi zijn als je nog een reserve internetkabel hebt liggen die je, bij wijze van test, om kan wisselen met de huidige internetkabel die met de TV Box verbonden is, maar ik weet niet of dit een optie voor je is.
In ieder geval weet ik wel dat wij dit zeker voor je op gaan lossen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.