Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer



Toon eerste reactie

130 reacties

Het probleem doet zich ook bij mij weer voor: error melding op regionale zenders + CNN + bbc world + ARD + nog een aantal zenders. Ook in Vught, 5263

Reputatie 1

Beste @Jason, @Vincenzo26 en alle anderen,

Ik ben blij dat er nu goed gekeken gaat worden naar het onderliggende probleem.
Duimend voor een permanente oplossing wacht ik af…
Overigens zijn de dezelfde zenders afwezig op beide ontvangers, hierbij maak ik
geen gebruik van extra apparatuur, de ontvangers zitten ieder direct bedraad op de 2 poorten van het modem…

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, wat ontzettend fijn om te lezen dat meerdere zenders weer bij je terug zijn gekomen sinds een paar dagen! Al had ik gehoopt dat dit voor alle zenders gold. Ervaar jij nog steeds problemen met MTV of is dit inmiddels verholpen? Ik hoor het graag van je, zodat ik verder actie kan ondernemen. Als ook MTV het weer doet, dan ga ik graag aan de slag met een vergoeding! 😊

Reputatie 2

Goedemorgen @Jason ,

 

Dankjewel voor de updates. 

Wil je dat we nog iets controleren op dit moment?  Of pas nadat de aanpassingen gedaan zijn? 

 

Groet, Chantal 

Reputatie 1

Beste @Lisa ,


Alweer 3 weken zitten wij zonder Omroep Brabant en andere zenders, zouden jullie a.u.b. weer eens kunnen kijken of jullie het systeem een “schopje” kunnen geven zodat wij weer alle zenders kunnen zien?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7
Badge +16

@Vincenzo26, @dovidenja en @jeroen762 Onze technische support desk kan geen obstructies vinden in het netwerk, daarom gaan we het op individueel niveau verder oplossen. Ik zie bij jullie alle drie dat de TV Boxen en het modem beide nog niet voorzien zijn van een herstart sinds de vorige afmelding. Zouden jullie alsjeblieft via onderstaande methode willen proberen of dit ook de benoemde lijst met lokale omroepen weer tevoorschijn tovert?

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ik vermoed dat die herstart de opgeschoonde lijst een zetje in de rug geeft waarmee ook dit overblijfsel hersteld wordt. Mag ik jullie vragen om de resultaten met mij te delen, alsjeblieft? Thanks voor jullie input en bereidwilligheid om mee te denken en helpen, wordt enorm gewaardeerd!

Mochten we elkaar vandaag niet meer spreken: een prachtig weekend toegewenst!

Reputatie 2

Hoi @Lisa ,

Dank voor de terugkoppeling en dat je er nogmaals naar hebt willen kijken. 

Echter was het gistermiddag en vanavond zo dat de tv haperde. Hij stond even stil. Er kwam zo'n ronddraaiende pijl in beeld of een soort van schim met half tot geen beeld. Het duurde maar kort maar ik denk ik meld het maar alvast. Wellicht dat er ergens een korte storing op zit. 

 

Groet Chantal 

Reputatie 7

Hi @dovidenja, super om te horen dat de zenders het weer doen! Wat ontzettend leuk dat jouw dochtertje in de uitzending van Zapp Kids zit. Ik snap dat jij die opname zeker niet kwijt wilt. Ik heb even rondvraag gedaan bij mijn collega’s of hier tips voor zijn. Jammer genoeg heb ik hier niet een heldere oplossing voor. Wel zou jij natuurlijk altijd de aflevering kunnen filmen met een camera en op die manier de opname kunnen blijven behouden. Mocht jij op den duur toch graag over willen, geef dan een (virtuele) gil. Dan help ik jou daar graag bij! 😀

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vincenzo26, bedankt voor de toevoeging van de ontbrekende zenders. Ik geef het door aan de onderzoekers!

Hoi @dovidenja, bedankt voor je update ten aanzien van de TV Boxen. Het zou in principe ook niet zo moeten zijn dat het op de ene box wel werkt en de andere niet, dan is er namelijk iets anders aan de hand dus top dat je dit controleert! 

Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 1

Hi @Lisa,

Ik heb eerder ook al gesproken over compensatie voor de ontbrekende zenders…
Zou jij dit a.u.b. ook voor ons in orde willen maken?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

 

Reputatie 7

Hi @dovidenja, super goed dat je hier gelijk aanklopt! Je bent hier helemaal aan het juiste adres en ik ga hier graag voor jou achteraan. Wat rot dat jullie al enkele weken zonder deze zenders zitten. Kan je aangeven om welke zenders het naast Omroep Brabant nog meer gaat? Dan klop ik hier direct voor aan bij onze technische dienst. Ik wil dat jullie hier zo snel mogelijk weer van kunnen genieten! 

Ik heb sinds gisteren alle zenders weer.

Reputatie 7

Hi @dovidenja, ik wil je graag laten weten dat dit issue inmiddels ook gesignaleerd is als een algemeen probleem waar meerdere klanten last van hebben! Er wordt nog steeds hard gewerkt om dit te verhelpen. Geef je mij hier een seintje zodra je weer alle zenders in kan zien? Dan ga ik daarna gelijk aan de slag met een vergoeding! 

Reputatie 7

Hoi @Vincenzo26 en @dovidenja ,

Ik ben wat dieper naar de materie gaan kijken en zie dat er bij jullie in de buurt problemen zijn met bovengenoemde zenders. Excuses voor het ongemak! Het probleem is bij ons bekend en we zijn hard op zoek naar een permanente oplossing. De zenders zijn ondertussen wel beschikbaar via TV Anywhere. (link is klikbaar)

Reputatie 1

Hoi @Lisa ,

Het gaat dit keer om de meeste lokale zenders, gelukkig zijn dit keer de andere zenders nog wel te ontvangen…

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, dankjewel voor de snelle aanvulling! Ik heb gelijk een verzoek ingediend om dit uit te laten pluizen. Als jij enkel nog zou kunnen aangeven welke lokale zenders dit zijn, dan heeft de technische dienst alles om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Ik ga dit onderzoek weer heel goed voor je in de gaten houden en laat het aan je weten als ik een update terugzie! 💪

Reputatie 1

Hi @dovidenja, merci voor de moeite van het uittypen! Ik heb alle zenders in het onderzoek geplaatst, zodat de technische dienst weet om welke zenders het gaat. Ik houd je op de hoogte! 💪

Hoi Lisa,

Hebben jullie al iets kunnen ontdekken?

Mvg Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, ik hoop dat je van een fijne Pasen hebt genoten! Heel goed dat je dit checkt. De technische dienst heeft gesignaleerd dat dit een algemeen probleem is, maar ik ben nog in afwachting van de permanente oplossing. Er staat dan ook een vraag uit voor een concrete status update, zodat ik die met je kan delen. Zodra ik hier een reactie op heb, dan hoor je dat direct! 💪

Reputatie 1

Sorry @Vincenzo26 dat ik het topic hijack, ik heb sinds dinsdag geen enkele werkende zender meer. Tevens werkt de radio dan ook niet. 

Dezelfde melding als wat TS krijgt.

 

EPG werkt wel en On-Demand heeft wel verbinding (niet getest ivm kosten).

Ik heb de settopbox op vlan640 staan, WBA. Op 30 april ga ik over naar ODF, heeft het hier wellicht iets mee te maken?

De settopbox tijdelijk op het default vlan gezet, daar heeft het apparaat ruim 15 minuten lang updates binnen staan halen, tot ik na diverse reboots een inlogscherm voor TV-Anywhere zag, daar moest ik klantnummer en TV pincode invoeren, daarna werd alles zwart.

Terug op VLAN640 en ik heb weer hetzelfde liedje met alleen een werkende EPG.

 

Ik heb een Entone 68 met firmware versie 14.8.69.

 

@Brian 

Reputatie 2

Hoi,

nog even ter aanvulling. er zit geen switch tussen maar een devolo, omdat bekabeling niet rechtstreeks gerealiseerd kon en kan worden. Er moeten dan allerlei  deuren open blijven staan, want uiteraard niet praktisch is. 

 

Groet Chantal 

ik heb ook dezelfde melding bij dezelfde zenders. Dus nu ook op NPO 1, 2 en 3.

10 dagen geleden hierover gebeld met de klantenservice. Er zou contact met mij opgenomen worden, maar tot op heden niets gehoord. Is T-Mobile bezig met een oplossing

Reputatie 2

Sinds korte tijd dezelfde errors die zich als het corona-virus razendsnel over steeds meer zenders verspreid. 

Ook alle stappen doorlopen mbt reset modem en TV box, niet geholpen.

Hoi, ik krijg dezelfde error berichten wat hier vermeld word op mijn tv...ik heb alle stappen gevolgd via andere topics...reset etc niks hielp

 

 

nog een toevoeging: ook de radiozenders doen het niet via de tv (dezelfde error melding)

Reputatie 2

Hoi @Lisa ,

Dankjewel.

Wat TV Anywhere betreft. We kijken thuis in Nederland via de laptop met Microsoft Edge (versie 93.0.961.47). In eerste instantie kunnen we ca 15  min kijken voordat we de melding  krijgen dat de inlogsessie verloopt. Je ziet dan op de achtergrond het tv programma gewoon verder gaan. Je moet wel op Ok drukken om de melding weg te krijgen. Als je dat dan doet, sluit alles van tv anywhere zich automatisch af en moet  je opnieuw inloggen etc. op tv anywhere.

Na verloop  van tijd wordt de tijd tussen kijken en de melding steeds korter. Bij bijv een voetbalwedstrijd is het dan zelfs binnen  1 uur tijd dat de melding om de 5 minuten in beeld verschijnt. Heel storend.

 

Er staat op dat moment ook  1 TV box aan.  Dat moet niet uitmaken lijkt me. Daar haan we wel vanuit.

Hopelijk heb je een  oplossing hiervoor.

 

Groeten Chantal 

Reageer