Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Hallo 

 

Ik heb nu het probleem met de nieuwe app dat hij niet opstart op me Android box (android 10) 

 

De oude app heeft altijd zonder problemen gewerkt. 

 

Al meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload maar geen verandering. Maar kom niet voorbij het roze tmobile scherm en dan gooit hij me eruit 😒😒 zwaar irritant nieuwe app die niet werkt

 

Iemand een oplossing want de oude app werkt ook niet meer kijk nu via me Browser maar zou graag de app gebruiken. 

 

Ik kijk uit naar de oplossing

 

Thanks in advance 

ls,

sinds vandaag 01-10-2020 werkt de tv anywhere app niet meer op mijn ipad 4 met iOS 10.

de nieuwe app is al enige tijd beschikbaar in de AppStore maar deze kan niet geïnstalleerd worden omdat mijn ipad daarvoor niet geschikt zou zijn. Ik betaal voor deze dienst en mag dus verwachten dat dit net als de oude versie gewoon werkt.

ik wil graag snel een reactie over hoe en wanneer jullie dit gaan oplossen ?

gr 

dik

Ik heb soortgelijke (gemengde) ervaringen als een hoop andere gebruikers. Een aantal problemen (met name het verlies van sessie) is vervelend maar “acceptabel” en ik verwacht dat deze binnenkort worden opgelost in opvolgende versies.

Misschien was het handig geweest om iets meer te testen voordat er wordt uitgerold ... voel me een beetje een proefkonijn …

Ik heb echter een probleem dat ronduit storend is en TV kijken zo goed als onmogelijk maakt:

  • Glasvezel thuis, 1Gbps
  • TV afspelen via topbox werkt prima (sluit internet/glas probleem uit)
  • TV afspelen op Android werkt prima (sluit beschikbaarheid/bandbreedte uit)
  • TV afspelen op de PC (Windows 10, Chrome 85)
    • geeft iedere 2 a 3 seconden een kleine maar zo vervelende hik (niet stilstaan maar overslaan) waardoor je eigenlijk niet meer kan kijken!
    • bijzonder hierbij is dat NL1-2-3 vlekkeloos afspeelt, maar andere zenders (4+)  het hikje vertonen (sluit app probleem uit?)
    • Edge: zelfde
    • Andere PC: zelfde gedrag
    • Gaat ook door na reboot alle internet apparatuur (lag niet voor de hand, maar toch maar gedaan)

Zijn er meer gebruikers die dit probleem kennen/hebben?

Ik kan meer onderzoek doen of zaken aanpassen/testen als dit nodig is/helpt om dit opgelost te krijgen.

Reputatie 3

App beschikbaar maken voor Android TV (en wellicht ook LG / Samsung televisies) zodat je geen tv kastje meer nodig hebt

Reputatie 3

Hallo ik kijk tv via mijn laptop met Chrome. Nu kon ik voorheen de TV aanzetten op mijn laptop en ondertussen switchen naar mail of andere websites. Nu lukt me dat niet want ik kan het scherm niet klein maken en wanneer ik ESC doe dan gaat de TV uit. Hoe kan ik toch 2 dingen tegelijk doen?

Reputatie 1

Volgens de mail die ik had ontvangen die de nieuwe app aankondigde zou deze op 1 oktober worden geactiveerd. Niet dus. Ik wordt al sinds gisteren gedwongen de nieuwe app te gebruiken, maar de favoriete zenders die ik vorige week heb ingesteld zijn wel verdwenen.

Vanaf gisteren (28-9) heb ik problemen met TV anywhere online, betreft de vernieuwde website. (In de app (iPhone) staat inmiddels ook de nieuwe, die doet het perfect)

Inloggen lukt, vaak ook nog wel een beeld kijken, maar dan volgen onderstaande meldingen met daaropvolgende de uitlog en de boodschap om opnieuw in te loggen. Soms blijft de pagina laden, zonder succes.

Mijn online gaat via Lenovo laptop, Windows 10, Chrome versie 85.0.4183.121. Adblocker aan/uit maakt geen verschil, heb ook Edge geprobeerd, maar die geeft dezelfde meldingen. 

Gisteren laptop helemaal leeggehaald, systeemopruiming, browsergeschiedenis, modem refresh en opnieuw opstarten, maar ‘probleem’ blijft.  

Opvallend: na inlog geeft mijn account “Admin”

Nooit eerder problemen gehad met TV anywhere, en ik draai al even mee …

Nieuwigheid? Instelling? 

Ik hoor/zie graag, dank alvast

 

 

Reputatie 1

Helaas bevat de vernieuwde app nog wel wat kinderziekten.

  1. Zo kan je enkel in fullscreen kijken op PC,
  2. niet de TV-gids inzien tijdens het kijken (de overlay is verdwenen en je kan als je fullscreen kijkt geen ander window openen want dan stopt de stream)
  3. en mijn favoriete zenders (die eerst met een hartje bovenin de gids waren gezet zijn plots verdwenen.

Ik vermoed dat dit met de update van de vernieuwde app te maken heeft (die overigens 2 dagen te vroeg is aangezet) De technische dienst is al opgetrommeld, maar als iemand al een idee heeft hoe ik dit kan oplossen, dan houd ik mij aanbevolen.

Reageer