Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Dat was met de oude app ook al.  Het wordt er inderdaad niet beter op. 

Ik ben ook al aan het kijken bij Ziggo en Vodafone

Reputatie 3

nog een ding:

Als je iets terug kijkt en je stopt halverwege, dan moet je de volgende dag weer van voor af aan beginnen. Dit is extra vervelend omdat je bij veel omroepen niet kan doorspoelen.

Dat niet kunnen doorspoelen is een grote ergernis en voor ons een reden om ons op een andere provider te oriënteren.

Ik ervaar momenteel de kleurovergangen op RTL4, apparaat is Macbook pro, met safari browser.

Reputatie 3

Het gaat weer wat vaker fout. Bij het terugkijken .Mijn vrouw keek gisteren op rtl8 naar de "the good doctor” van afgelopen maandag. Er zijn dan 2 afleveringen van Good Doctor. dan zie je 1 blok met de Good doctor, daartussen een ander blokje en dan weer een blok Good Doctor. Door dat blokje er tussen zie je dan het einde van de eerste aflevering niet en ook het begin van de tweede aflevering niet.

Ik ben nu zelf ingelogd op https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/live-tv/guide maar ik kan er niet heen schuiven, dus ik kan er geen voorbeeldplaatje maken. Ik ben wel op de maandag 5 oktober.

Net ff In de trein een stukje van een aflevering zitten kijken. Toen overgestapt.  In de andere trein weer de app geopend en ik kon weer opnieuw beginnen.  Hij wist niet eens dat ik wat gekeken had. 

Bovendien vind ik de tv gids op Android app ZEER ongebruiksvriendelijk. 

 

Reputatie 4

In een ander topic al aangegeven: in de browser verschiet de kleur elke paar seconden van meer groentint naar meer oranjetint. Het probleem lijkt zich niet voor te doen bij NPO1, NPO2 en NPO3.

Hierbij wat meer informatie:

Browser: Safari 14.0 op macOS Catalina 10.15.7 op een iMac 21,5” Late 2013 en op een MacBook Pro Retina 2015. 

Probleem lijkt alleen aanwezig in Safari, niet in Chrome. Net gecheckt: in Chrome kan ik de kwaliteit van de stream kiezen, in Safari niet. Daar is de enige keus: “Auto”

In Safari kun je ook niet de PIN code laten onthouden, in Chrome wel.

Hier een link naar een stukje dat ik net heb opgenomen van SBS6: http://www.xium.nl/IMG_5337.mov

 

Reputatie 2

Met mijn OnePlus 3, Android 8.1.0 met root, TV Anywhere app versie A 2.1.1, krijg ik bij verschillende zenders foutcode 514590. Denk hierbij aan RTL 4, 5, 7 en 8 (Z werkt wel), SBS 6, Veronica en NET 5.

Andere zenders doen het weer wel, zoals NPO 1, 2 en 3, Discovery, TLC, Zender van de Maand, Disney Channel en Xcite.

Als ik in middels Google Chrome 84.0.4147.125 de tv anywhere site bezoek krijg ik de melding dat de telefoon/browser niet wordt ondersteund en de app moet downloaden. Als ik dan Desktopmodus aanvink kan ik wel inloggen en werken de zenders wel (maar dat is natuurlijk niet ideaal gezien de site dan niet geoptimaliseerd is).

Kunnen jullie hier iets mee om tot een fix te komen?

Zo vermoeiend die nieuwe update… continu me pincode moeten invoeren als ik een programma wil kijken.

als ik via de app naar chromecast tv wil streamen, doet ie alleen dat ene programma en ook nog precies op de tijd.dus mis ik de helft van de show. Want niks loopt precies op tijd natuurlijk… pc heeft alleen full screen ineens.  Meest slechte update ooit.

tv gids is niet meer zoals het was.  Ik wil weer terug naar hoe het was voor deze waardeloze update.

Ik heb op 28 september mijn eerste melding gedaan en sindsdien is er nog niet veel veranderd, begin er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee te zijn. Zet dan het oude terug en werk achter de schermen verder. Het is nu net alsof ik in een testomgeving terecht kom. Verbeteren is prima, dit werk is ingewikkeld, maar doe het wel goed.

Eerder heeft het bijna 2 jaar geduurd voordat mijn internetbundel weer de ‘oude’ was nadat deze plots wegviel, heb nu minder geduld.

Reputatie 7

@Brian waarom beantwoord jij mijn vraag met een vraag? Dat is zeer storend. Het is toch simpel.. wanneer werkt de tv anywhere zoals die moet werken??

Hi Alex, ik stel een vraag omdat mij niet duidelijk is welk probleem je precies ervaart. Als ik dit niet weet kan ik ook niet aangeven wat de oplossing is. Specifieke issues staan vermeld in dit topic en houden we zo veel mogelijk up-to-date. Als je een ander specifiek probleem ervaart dan hoor ik dat graag. Opmerkingen als ‘Wanneer werkt de app zoals ik dat wil’ zijn te vaag om concreet antwoord op te kunnen geven, dat zal je  begrijpen.

 

@Bergeend Excuses, er gaat mij nu een lichtje branden. Dit is inderdaad een rechtenkwestie, specifiek met betrekking tot het overal kunnen bekijken van deze zenders. Ik weet dat het voor de Belgische zenders in ieder geval zo is dat ze alleen een licentie voor vaste TV willen geven en niet voor het Anywhere concept. Mogelijk geldt hetzelfde voor de Duitse zenders.

[Verwijderd door moderator]

Reputatie 1

Net Opera geïnstalleerd en zo waar krijg ik meer zenders,  maar dan wel stuk voor stuk allemaal vol met haperingen. 

 

 

Ik had VPN uitgeschakeld. Moet wel bekennen dat ik nog niet langdurig TV heb gekeken met Opera.

Enkel snel geprobeerd of de zenders weer beschikbaar zijn.

 

Net Opera geïnstalleerd en zo waar krijg ik meer zenders,  maar dan wel stuk voor stuk allemaal vol met haperingen. Dat moet nog beter kunnen. Schakelen naar een andere zender duurt veel te kang. Maar dat een klant van T-mobile met een verbetering moet komen zegt genoeg over de prutsers van T-mobile. Neem voorbeeld aan bedrijven als Spotify  Netflix of Videoland. Daar weten ze hoe je zoiets aanpakt, maar bovendien stijgt hun service huizenhoog boven T-Mobile uit. Dat zegt meer dan genoeg.

 

 

Reputatie 1

Web browser. t-mobiletv.nl

versie W2.1.9

 

Via de Microsoft Edge Chromium browser v85.0.564.70 de zelfde beperkte selectie zenders die wel en niet werken.

(Ik zie in deze browser dat er bij de zenders die niet werken een fout is met ExternalDRMLicense.)

 

Maar als ik Google Chrome v86.0.4240.75 of Opera browser v 71.0.3770.228 gebruik, kan ik op dit moment wel alle zenders bekijken op de zelfde laptop.

 

Zojuist TV gekeken via de laptop met Google Chrome browser.

Ik had tijdens een uitzending op NPO1 in nog geen 30 minuten, tot twee maal toe de melding:

“Er is een fout opgetreden

Sessie verlopen. Je moet opnieuw inloggen.

(632122)”

 

Kortom, werk aan de T-Mobile TV thuis winkel, want zo is het geen TV kijken. 

 

Kleine moeite te vertelln waar ik dat menu van de identiteit van T-mobile verifiëren dan vind? Kom op, beetje moeite mag toch wel nsdat je de site volledig naar de knoppen hebt geholpen?

 

 

Reputatie 1

Amino STB's

Ik heb inmiddels meer dan 5 weken geen TV meer via de Amino STB's (is doorgezet) maar dat ter zijde (is hier “off topic”)

 

TV-Anywhere Android app

v2.0.5 oude app

Ik heb als alternatief nog een tijdje TV kunnen kijken met de oude TV-Anywhere app v2.0.5 op mijn Sony tablet en Android box.

v2.2.1 nieuwe app

Op een Samsung S10e werkt de app en zijn alle beschikbare zenders te bekijken.

Op mijn Sony Tablet crashed de app en is tot op heden TV kijken niet meer mogelijk.

Op mijn Android box verbonden met mijn TV start de app wel, maar slechts enkele zenders werken.

NPO1, 2, 3, RTL Z .. wel, maar o.a RTL4 t/m SBS9 niet (fout 414590).

 

Web browser. t-mobiletv.nl

versie W2.1.9

 

Via de Microsoft Edge Chromium browser v85.0.564.70 de zelfde beperkte selectie zenders die wel en niet werken.

(Ik zie in deze browser dat er bij de zenders die niet werken een fout is met ExternalDRMLicense.)

 

Maar als ik Google Chrome v86.0.4240.75 of Opera browser v 71.0.3770.228 gebruik, kan ik op dit moment wel alle zenders bekijken op de zelfde laptop.

 

Bericht verplaatst naar dit topic

Jullie zijn zoals gezegd bezig de boel te herstellen. Daar is hier echter nog helemaal niks van te merken. DE SESSIES EN DE KAN INFORMATIE NIET OPHALEN, EN ER IS EEN FOUT OPGETREDEN, het haperende beeld, het slechts één zender per inlogbeurt ophalen en nog zo wat van die zaken  komen mij de neus uit. Jullie hebben een goed werkende site naar de filistijnen geholpen en door bagger vervangen. Terug naar de oude site zolang de problemen niet zijn verholpen en wel zo snel mogelijk. Prutsers!

Inderdaad, dat heb ik ook meermaals gezegd. Terug naar de oude en dan rustig aan de nieuwe gaan werken zonder je klanten daarbij lastig te vallen. Wij willen maar 1 ding, en dat is tv kijken via de app.

Wij lijken verdorrie wel testpersonen en we krijgen er geen cent voor.. sterker nog WIJ betalen jullie. Kom op zeg. Kom niet aan met die onzin Brian. Ik wil gewoon tv kijken, dit is geen sollicitatie voor troubleshooter. Ik word hier echt niet goed van, wat een nonsense!!

@Brian waarom beantwoord jij mijn vraag met een vraag? Dat is zeer storend. Het is toch simpel.. wanneer werkt de tv anywhere zoals die moet werken??

Op de tv kan ik trouwens niet meer terug spoelen. 
Als ik programma vanaf begin terugkijk en wil terugspoelen omdat ik het niet goed heb gehoord, krijg ik de melding “Wilt u terug naar live televisie {ofzoiets}) en als ik Annuleren klik, blijft deze net zo lang in het scherm terugkomen tot ik Bevestig en dus helemaal niet meer verder kan kijken waar ik was gebleven. 
Is dit een bekende fout? 

Reputatie 3

@Brian ,

Ik heb even gekeken, maar de zenders zitten niet in het TV-Anywhere pakket.

Wat ik wel vreemd vind trouwens, want zeker de Belgische zenders en de Duitse eerste 2 zenders worden veel bekeken. Maar waarschijnlijk rechten kwestie.

Groeten,

Bas

Reputatie 7

@Bergeend Bedoel je dan zenders die wel beschikbaar zouden moeten zijn volgens het zenderoverzicht? Ald dit het geval is dan hoor ik graag om welke zenders het gaat dan maak ik hier een melding van.

@Alex0425 Als je mij aan kan geven welk probleem je precies ervaart dan kan ik hopelijk aangeven hoe lang het nog duurt. :wink: De bekende issues staan vermeld in dit topic dus kijk vooral of dit ook voor jou van toepassing. Dit overzicht werken we continue bij.

 @f.berkholz Het heeft geen zin om meerdere keren per dag je klacht te herhalen, daar gaat het niet sneller door, sterker dat kost alleen maar tijd. Zoals je ziet zijn we er volop mee bezig, veel meer info dan dit kan ik je niet geven.

@k8zmeer Dit is geen issue specifiek met TV Anywhere (maar met de TV Box). Dit wordt vandaag hersteld, excuses voor het ongemak!

Jullie zijn zoals gezegd bezig de boel te herstellen. Daar is hier echter nog helemaal niks van te merken. DE SESSIES EN DE KAN INFORMATIE NIET OPHALEN, EN ER IS EEN FOUT OPGETREDEN, het haperende beeld, het slechts één zender per inlogbeurt ophalen en nog zo wat van die zaken  komen mij de neus uit. Jullie hebben een goed werkende site naar de filistijnen geholpen en door bagger vervangen. Terug naar de oude site zolang de problemen niet zijn verholpen en wel zo snel mogelijk. Prutsers!

Ha T-Mobile, 
Naast alle eerder genoemde klachten ben ik 1) benieuwd of je bij de TV gids weer makkelijk terugkan scrollen wanneer een programma geweest is, zonder dat je de titel van het programma echt moet opzoeken in de zoekbalk. Wanneer ik iets wil terugkijken is het heel onhandig om elke keer het programma te zoeken (wat dan in de gevonden opdrachten ook niet op chronologische volgorde komt) en 2) Wanneer verwachten jullie een update? 

 

Midden in de vietbalwedstrijd. Dank T-Mobile, dank daarvoor. STOP DIE SESSIES!

Reageer