Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv



Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 3

Bedankt @Jason voor je acties.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renze-lwd, dat zou ik graag in orde willen maken voor je, echter maak jij thuis nog gebruik van een Draytek modem. De Draytek is niet compatibel met T-Mobile TV en dient daarom vervangen te worden voor een Zyxel + Media Converter. Ik ga meteen een verzoek indienen om dit te bewerkstelligen, zo heb jij straks alle correcte apparatuur thuis staan en kan de overgang gestart worden.

De TV Boxen ruil ik uiteraard meteen om, zou je de huidige boxen willen terugsturen naar het retouradres zodra de nieuwe boxen binnen zijn, alsjeblieft? Hoe je dit het beste kunt doen, lees je in de e-mail die ik je straks toestuur. Ook kun je een kijkje nemen in dit speciale topic: 

Binnen vier tot zeven dagen ontvang je de vervangende Amino Aria 610x TV Boxen, een paar dagen later zal de Zyxel + converter bezorgd worden. Houd er alsjeblieft rekening mee dat de Zyxel + converter door een installatiemonteur moet worden aangesloten. Hierover krijg je binnen enkele dagen een SMS en e-mail met afspraaktool. Wanneer de installatie namelijk niet door een gecertificeerd monteur gebeurt, verlies je de servicegarantie op de gehele installatie/verbinding. Thanks voor je begrip en laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen!

Reputatie 3

@Jason Kan ik ook mijn Entone kastjes omruilen zodat ik omgezet kan worden naar de nieuwe TV omgeving?

 

Hoi  Boris,

Top. Das fijn om te lezen 

Reputatie 7

Hoi @hscholte ,

Geen zorgen; het gaat hier echt om de TV Box. Het modem kan je gewoon blijven gebruiken en daardoor ook de Internetverbinding. Op die manier kan je gewoon veilig vanuit Thuis werken. Wel zo fijn! 😊

Reputatie 2

Hoi @Jordi99, thanks voor het retourneren, super! Ik heb meteen de versnelde aanvraag gedaan zodat je binnen twee weken wordt overgezet. Excuses voor de trage reactie trouwens!

Dankje @Jason 

Hoi Jason,

 

dankje. 

Ik houd toch wel internet he. ik werk thuis namelijk en ben internet voor mijn werk nodig.

Vrolijk Paasweekend.
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hscholte, bedankt voor je confirmatie: ik heb het meteen in gang gezet. Je zult binnen vier tot zeven dagen de vervangende box ontvangen. Zodra dan de oude box geretourneerd is, maak ik voor jou ook gelijk de versnelde overgang in orde.

Een geweldig, vrolijk Paasweekend toegewenst aan iedereen! 🐰
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jordi99, thanks voor het retourneren, super! Ik heb meteen de versnelde aanvraag gedaan zodat je binnen twee weken wordt overgezet. Excuses voor de trage reactie trouwens!

Hallo Jason, dat is goed.
Vind het allemaal ok zolang ik maar tv kan kijken en internet heb vanwege thusiwerken.

ben je nog informatie van me nodig?

 

groet,

Halald

Reputatie 2

Goedemiddag @hscholte, momenteel zetten we nog iedereen over in verschillende migratierondes. Dit heeft met de beschikbare apparatuur te maken, maar ook met een belasting van het netwerk. We houden zo zoveel mogelijk rekening met de capaciteit en zorgen ervoor dat er geen overschattingen plaatsvinden.

Dat gezegd hebbende, kan ik je natuurlijk wel in een versnelde procedure laten komen: dan ruil ik de Entone Kamai 510 TV Box die je momenteel in gebruik hebt, om voor een Amino Aria 610x box en kan ik zodra de oude box bij ons retour is, de versnelde migratie aanvragen - dit neemt dan maximaal twee weken in beslag nadat de box retour is. Zal ik dit in orde maken voor je? 

 

@Jason  goedemiddag! inmiddels is mijn oude Box al terug bij jullie wat ook is bevestigd. Maar ben nog niet over gezet. (inmiddels langer dan 2 weken) Wanneer kan ik verwachten dat ik wordt overgezet? ik heb dus inmiddels de Animo Box. Oude apparatuur is al meer dan 2 weken in jullie bezig. 

 

Groet,

Jordi 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @hscholte, momenteel zetten we nog iedereen over in verschillende migratierondes. Dit heeft met de beschikbare apparatuur te maken, maar ook met een belasting van het netwerk. We houden zo zoveel mogelijk rekening met de capaciteit en zorgen ervoor dat er geen overschattingen plaatsvinden.

Dat gezegd hebbende, kan ik je natuurlijk wel in een versnelde procedure laten komen: dan ruil ik de Entone Kamai 510 TV Box die je momenteel in gebruik hebt, om voor een Amino Aria 610x box en kan ik zodra de oude box bij ons retour is, de versnelde migratie aanvragen - dit neemt dan maximaal twee weken in beslag nadat de box retour is. Zal ik dit in orde maken voor je? 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @hscholte,

Deze worden vooralsnog niet geüpdate. Wellicht kan een moderator je helpen om een nieuwer type box te krijgen en je gebruik kunt gaan maken van het nieuwe platform. 

Hallo,

Ik heb een Entone decocer, een klein vierkant apparaat. Het is de Entone-26.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @hscholte,

Dat gaat niet per sé per stad of gebied, maar op basis van decoder/abonnement. De nieuwere decoders zijn veelal omgezet, maar bepaalde types, zoals de oude decoder met opnamefunctie, kunnen (nog) niet met het nieuwe platform overweg. Welk type decoder heb je?

Reageer