Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv



Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 1

Goedemorgen @Jason,
Bedankt voor je snelle reactie en actie.
Zodra ik de nieuwe Aria 610x TV Boxen heb ontvangen zal ik deze installeren en de oude Entone TV Boxen terug sturen.

Reputatie 7
Badge +16

@BeLu Nog een laatste verzoek: zou je de huidige apparatuur willen retourneren zodra de vervangingen bezorgd zijn, alsjeblieft? Alvast bedankt voor het terugsturen! Ik stuur je meteen een e-mail met uitleg over de retourmethode. Je kunt ook een kijkje nemen in dit speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @BeLu, geen enkel probleem! Ik zorg ervoor dat beide TV Boxen omgeruild worden voor de Aria 610x en zal een verzoek indienen om de Draytek te swappen voor een Zyxel + Media Converter. Zodra alle vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de overgang naar T-Mobile TV starten. Dit proces zal dan nog maximaal twee weken in beslag nemen. Op het moment dat T-Mobile TV geactiveerd is, kun je via My T-Mobile Thuis de functie Cloud Opnemen toevoegen aan het abonnement. Vlak vóór de overgang ontvang je nog een SMS en e-mails met verdere uitleg. Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet alsjeblieft niet om zodra de track & trace-code voor de Zyxel + converter verstuurd is, een afspraak te maken met Guidion zodat die twee netjes geïnstalleerd worden! 😊

Hoi @René Lieke, thanks voor je begrip! Ik houd het goed in de gaten en mocht je nog assistentie kunnen gebruiken bij de installatie van de boxen, laat het alsjeblieft weten! 😄

Hoi @Jason Kan gebeuren hoor, geen probleem. Fijn dat je het uitzoekt en zo nodig corrigeert. Nu wachten op de tv boxen en installeren maar. 😀

Reputatie 7
Badge +1

Ben heel blij dat ik nog op het “oude” platform mag zitten en hoop dat het voorlopig nog zo mag blijven, het werkt perfect zolang ik er gebruik van maak, eerst via Vodafone en sinds medio 2017? TMT.

Nooit problemen gehad, lees ik alle ellende op dit forum met het nieuwe platform zeg ik geef mijn portie maar aan Fikkie

Reputatie 1

Hoi @Jason,

Ik ben ook al vanaf het begin (Vodafone-tijdperk) klant van T-Mobile Thuis en ik maak gebruik van Internet, Vaste Telefoon (2 lijnen) en TV via een glasvezel verbinding.
Ik heb een Draytek router en voor TV heb ik twee Entone decoders waarvan een met opnamefunctie.

Vorig jaar heb ik bericht van T-Mobile ontvangen dat ik zou worden overgezet naar de nieuwe TMTV waarbij ik kan opnemen in de cloud.

Kun je de overgang voor mij ook in werking zetten.

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @René Lieke, mijn oprechte excuses: ik zie dat ik met een ander nummer ingelogd was waardoor de rekeningen niet overeenkwamen. Ik zie in My T-Mobile Thuis trouwens hetzelfde maandbedrag staan als wat je nu betaalt met de huidige setup € 61,05 dus dat zou inderdaad niet moeten kloppen. Ik ga dit onderzoeken en zal indien nodig een losse vergoeding aanmaken voor het komende jaar zodat die € 5,00 te veel gecompenseerd wordt. Dit lijkt weer het probleem te zijn met de kortingstags die niet toepasbaar zijn. Sorry voor de verwarring!

Hoi @Jason, De tweede tv box hebben wij al sinds wij klant zijn bij Vodafone en later T-Mobile.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @René Lieke, je hebt op 25 januari een tweede TV Box aangevraagd waarmee het maandbedrag sindsdien € 5,00 hoger uitkwam. Op de factuur van maart is er echter een verrekening geweest omdat je de Amulet box (harddiskrecordeR) vergoed kreeg voor de maand februari. Daar zit het prijsverschil in! 😉

De TV Boxen kun je nadien zelf aansluiten via de meegeleverde kabels. Als je daar hulp bij kunt gebruiken, laat het alsjeblieft weten, dan pak ik het verder met je op!

Hoi @Renze-lwd Vandaag of uiterlijk morgen worden de Zyxel + Media Converter vanuit de distributie verstuurd. Omdat het nu niet volledig zeker is, wil ik je - in het geval het tweede pakket morgen nog niet bezorgd is - adviseren om de afspraak met Guidion uit te stellen totdat het modem + MC geleverd zijn.

Reputatie 3

Hoi @Jason

Wel voor de tv decoders maar niet voor de router. Decoders ontvangen, maar Router niet. 

Hoop snel een track and trace code te krijgen. Zodat het morgen geleverd wordt. Monteur kom woensdagochtend. 

Goedemorgen @Jason ,

Nee voor het modem had ik een track&Trace, voor de TV boxen nog niet helaas. Aansluiten moet zeker lukken, ik kan niet wachten, haha. Ik zie al wel in My T-Mobile dat mijn huidige boxen zijn opgezegd en de 2 nieuwe zijn aangevraagd. Nu zie ik alleen mijn huidige korting  nog niet verwerkt, wat betekend dat als ik straks cloud opnemen ga activeren ik €5,- p.m. meer ga betalen dan dat ik nu doe terwijl ik min of meer dezelfde diensten blijf afnemen. Ik betaal nu €5,- voor een box met harddiskrecorder en €0,- voor de 2e box. Ik zie nu een nieuwe box voor €5,- en de 2e voor €0,- maar het opnemen staat nog niet aan.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renze-lwd en @René Lieke, hebben jullie voor de nog niet bezorgde apparatuur wel track & trace-codes ontvangen? Ik kan momenteel de distributiesystemen niet inzien door een technisch mankement, ik blijf het om de zoveel minuten proberen uiteraard en hoop zo snel mogelijk met een update te komen zodat jullie weten wat de status is!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @René Lieke ,

 

Het belangrijkste heb je momenteel binnen ,namelijk het nieuwe modem. De monteur kan dan in ieder geval zijn werk doen op woensdag.:wink: . De tv boxen zullen ongetwijfeld volgen(als @Jason dit regelt komt het goed), deze zijn eenvoudig zelf aan te sluiten.

@Jason zojuist het nieuwe modem ontvangen, ruim op tijd dus. Nu nog wachten op de TV boxen. Hier via PostNL nog niets van vernomen. 

Reputatie 3

@Jason vandaag wel de TV decoders ontvangen maar niet de nieuwe router. Woensdag komt de monteur. Ontvang ik voor die tijd de nieuwe router?

Reputatie 3

Dat heb ik ook, woensdag komt de monteur. Zal vast goedkomen toch...? 

@Jason Goedemorgen, Ik heb direct 2 mailtjes ontvangen dat het modem en de tv boxen geleverd gaan worden. Dit zie ik niet terug in de pagina mijn bestellingen in My T-Mobile, klopt dat? Aanstaande woensdag staat namelijk de monteur op de stoep ;).

Reputatie 7
Badge +16

@René Lieke Heel graag gedaan en top dat je al een installatieafspraak hebt kunnen inplannen met de monteur! 

Per saldo blijven de maandkosten precies gelijk inderdaad, goed uitgekiend! 😁👍

@Jason Super bedankt voor je snelle actie. Ik heb zelfs al een installatie afspraak kunnen maken voor volgende week woensdag. Nog 1 vraagje: Wij hebben nu een tv box met harddiskrecorder waarvoor wij €5 p.m. betalen. Deze sturen wij uiteraard terug waardoor deze kosten vervallen, het on demand opnemen etc. kost €5 p.m. dus per saldo blijven onze kosten gelijk?

Reputatie 7
Badge +16

@redniels Heel graag gedaan! Als ik nog iets kan doen, laat het dan weten! 😊

@Jason eeuwige dank en nog veel meer.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@all: de aanvraag voor de versnelde migratie kan pas plaatsvinden op het moment dat de nieuwe apparatuur aangesloten is, houd er alsjeblieft rekening mee dat het daarom nog een weekje kan duren voordat alles bij jullie bezorgd is, eer we de omzetting in gang kunnen zetten. Thanks voor het begrip! 😉

Ik doe ook gelijk een verzoekje aan de users die nieuwe apparatuur ontvangen: laat het alsjeblieft in dit topic weten zodra de apparatuur bezorgd en aangesloten is, dan kunnen wij de migratie direct in werking brengen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @redniels, zo blijven we lekker bezig, dat is nooit verkeerd! 😊 Nee hoor, ik heb meteen gecheckt of ik de versnelde migratie ook bij jou kan aanvragen en dat is gelukt. Binnen maximaal twee weken word jij overzet op T-Mobile TV. Hier ontvang je nog uitleg over per SMS en e-mail - dit is enkele dagen vóór de daadwerkelijke migratie. Verder hoef je niets te doen, behoudens op de dag zelf. Je kunt in dat geval het beste de TV Box herstarten en in sommige gevallen dien je dan opnieuw het TV-klantnummer en de TV-pincode in te voeren: Dashboard My T-Mobile Thuis.

 

Hoi @René Lieke, de Draytek wordt omgeruild voor een Zyxel + Media Converter en de TV Boxen ruil ik ook meteen om. Voor het gemak kopieer ik de uitleg die ik hierboven plaatste (vergeef het me!): 

“zou je de huidige boxen willen terugsturen naar het retouradres zodra de nieuwe boxen binnen zijn, alsjeblieft? Hoe je dit het beste kunt doen, lees je in de e-mail die ik je straks toestuur. Ook kun je een kijkje nemen in dit speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Binnen vier tot zeven dagen ontvang je de vervangende Amino Aria 610x TV Boxen, een paar dagen later zal de Zyxel + converter bezorgd worden. Houd er alsjeblieft rekening mee dat de Zyxel + converter door een installatiemonteur moet worden aangesloten. Hierover krijg je binnen enkele dagen een SMS en e-mail met afspraaktool. Wanneer de installatie namelijk niet door een gecertificeerd monteur gebeurt, verlies je de servicegarantie op de gehele installatie/verbinding. Thanks voor je begrip en laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen!”

Hoi @Jason, we blijven even bezig met vragen van anderen in deze thread. ;)

 

Ook ik ben benieuwd wat ongeveer het schema van uitrol is. volgens mij zit ik nog op het oude TV platform. Ik heb al Amino Aria 610x tv boxen.

Kun jij op de planning enig licht schijnen? (+/- ongeveer, natte vinger)

 

 

 

 

 

@Jason Goedemorgen Jason,

Ook wij zijn sinds jaar en dag (nog uit het Vodafone tijdperk;)) klant bij jullie en zouden heel graag gebruik gaan maken van T-Mobile TV. Ook wij beschikken echter nog over de Draytek router en de Entone TV Boxen.Is het mogelijk dat jij vervanging van deze apparatuur voor ons in gang zet? Zou heel fijn zijn. We horen het graag.

Hartelijke groet,

 

René & Lieke

Reageer