Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv



Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @peterdevos01 ,

Zie dat je hier ook je vraag stelt. Je hebt eerder ook al dit topic: Overstappen naar opnemen cloud geopend. Wil jet het voortaan bij één topic houden? Dit is voor de moderators ook makkelijker. Het helpt echt niet om meerdere topics te openen het wordt er alleen onoverzichtelijker van.

Reputatie 2

Hoi @Jason. Kan je ons ook versneld laten overzetten ?

Beste @Cal, ik heb de Aria 610x TV Box inmiddels aangesloten. Zou je de overgang naar het nieuwe platform in gang willen zetten?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, ook namens mijn collega's! @BeLu en @Patrickvr1980

Mochten we nog iets voor jullie kunnen doen, neem dan zeker weer contact op! 😄

Reputatie 1

Hoi @BeLu, fijn dat alles werkt, dat is goed om te horen! 

Je kunt de tweede telefoonlijn (nog) niet via My T-Mobile Thuis uitschakelen, dat kan nu alleen nog op afstand door een T-Mobile medewerker worden gedaan. Ik heb de tweede vaste lijn met ingang van 10 juni 2021 stopgezet - met inachtneming van één maand opzegtermijn.

Hoi @Jason, bedankt voor je snelle reactie!

Reputatie 1

Top @Jason ,

Jij, en je collega's, bedankt voor de hulp!

Fijne avond vast.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeLu, fijn dat alles werkt, dat is goed om te horen! 

Je kunt de tweede telefoonlijn (nog) niet via My T-Mobile Thuis uitschakelen, dat kan nu alleen nog op afstand door een T-Mobile medewerker worden gedaan. Ik heb de tweede vaste lijn met ingang van 10 juni 2021 stopgezet - met inachtneming van één maand opzegtermijn.

 

Hoi @Patrickvr1980, wat jammer dat niet alles meteen werkt zoals het hoort - sorry daarvoor. Gelukkig kan de technische dienst het spoedig herstellen! Ik zet de overgang meteen in gang. Je ontvangt binnen enkele dagen een e-mail met uitleg en vlak vóór de overgang een SMS en e-mail! Veel kijkplezier straks! 

Reputatie 1

Hoi @BeLu, helemaal super, bedankt voor je update! Ik heb de versnelde procedure aangevraagd. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Hoi @Jason, vandaag ben ik overgezet naar TMTV en volgens mij werkt alles.

Ik heb meteen mijn abonnement aangepast en Cloud Opnemen toegevoegd.
Hierbij wilde ik nog een wijziging aan mijn abonnement uitvoeren nl. het opzeggen van mijn tweede vaste telefoonlijn, maar dat lukte niet: ik kan alleen Vast Bellen helemaal uitzetten maar dan ben ik ook mijn eerste telefoonlijn kwijt en dat is niet de bedoeling.
Kun jij aangeven hoe ik de tweede vaste telefoonlijn met het telefoonnummer dat eindigt op ***0211 kan opzeggen?

Alvast bedankt voor je reactie!

Reputatie 1

Goedemiddag @Jason ,

Monteur is weg en heeft alles gecontroleerd. Er is nog een probleem met één van de twee tv boxen. Die blijft aangeven ‘Registratie mislukt of niet toegestaan. De monteur maakt daar een ticket voor aan.

Als het goed is ben ik verder klaar om overgezet te worden naar het nieuwe platform.

Nogmaals dank voor de service.

Fijne dag.

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal super! @Roderick85 Thanks, geniet van een mooie dag! 🌞

Hi @Jason, dank voor je snelle reactie.
Zoiets kan natuurlijk gebeuren ;)

Zodra ik de box heb ontvangen en aangesloten, laat ik het hier weten.

Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roderick85, ook bij jou is sprake geweest van een verzendprobleem - gelukkig is dit inmiddels hersteld, sorry voor de extra wachttijd! 

De box zal uiterlijk vrijdag of zaterdag geleverd worden. Zodra de box aangesloten is, kan ik de overgang voor je aanvragen en in gang zetten. Nogmaals sorry voor het ongemak!

Hoi @Roderick85om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu nog gebruikmaakt van een Amulet 515 (harddiskrecorder), zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie. 

De box die je nu hebt kost € 5,00 per maand omdat je € 5,00 per maand korting krijgt op de standaardprijs van € 10,00. De Aria 610 kost standaard € 5,00 per maand, maar daar gaat weer € 5,00 van af omdat het je enige TV Box hebt. Je zult voor Cloud Opnemen straks precies hetzelfde betalen als je nu voor de harddiskrecorder doet: € 5,00 per maand. Prijstechnisch kom je op precies hetzelfde uit, maar dan met T-Mobile TV en Cloud Opnemen.

Zodra de Aria (vervangende) box straks aangesloten is, wil ik je vragen om een berichtje achter te laten in dit topic, dan kan ik de overgang naar TMT voor je in gang zetten! 😉

 

Houd er wel nog rekening mee dat wij de apparatuur graag geretourneerd zien op het retour adres - hierover ontvang je dadelijk een e-mail met uitleg en retournummer.

Voor het gemak plaats ik de retour uitleg hieronder zodat meelezers ook meteen zien hoe dit in zijn werking gaat (je kunt de inhoud uitklappen):

 

Beste @Jason, kan het kloppen dat ik nog geen e-mail en nieuwe TV box heb ontvangen?

Reputatie 1

Goedenavond @Cal ,

Dank voor je uitgebreide reactie.

Net het Zyxel modem aangesloten op de mediaconverter en hierop de tweede tv box aangesloten.

Melding blijft hetzelfde.

Ik wacht de monteur wel even af dinsdag, hopelijk weet jij nog een truc.

De andere tv box doet het helemaal goed dus kan ik nog wel een paar dagen afwachten.

Ik laat jullie weten wanneer de monteur weg is.

Fijne avond.

Reputatie 7
Badge +4

Leuk om te horen dat je een eigen set-up hebt @Patrickvr1980! In principe komt de monteur langs om de Media Converter en ons Zyxel modem te installeren. Tof dat dit je zelf al is gelukt, hierdoor hoeft de monteur alleen de aansluiting te controleren.

Aangezien de ‘in service’ melding van een dergelijke modemwissel verbonden is aan de komst van de monteur, kan ik de overgang naar het nieuwe platform nog niet aanvragen omdat hiervoor het Zyxel modem aangemeld dient te zijn. Hoewel het in jouw geval onhandig is dat ik hierdoor niet eerder de overgang kan regelen, bespaart het aanmelden van het modem door de komst van de monteur ons doorgaans wel heel veel tijd.

Zou je kunnen proberen om de TV Box direct op het Zyxel modem aan te melden? Als dit inderdaad de oplossing is kan je vervolgens de TV Box gewoon op jouw set-up aansluiten aangezien de TV Box de aanmelding zal onthouden. Zodra je over bent gezet op het nieuwe platform zal het inderdaad makkelijker te regelen zijn om het TV signaal door te geven via jouw eigen set-up.

Hopelijk heb ik hiermee alles kunnen verhelderen!

Reputatie 1

Hoi @Cal ,

Dank je wel voor je reactie. Inderdaad komt a.s. dinsdag een monteur.

De mediaconvertor zit er al tussen, ik heb mijn eigen er al tussen uit gehaald. Jullie Draytek router gebruik ik al een poos niet meer. Via jullie forum 

Nu werken de TV boxen via een VLAN, als het goed is hoeft dat straks niet meer.

Weet jij misschien wat de monteur dan komt doen dinsdag? 

Hij kan me in ieder geval helpen met één van de tv boxen die geeft na invoeren klantnummer en pincode: registratie mislukt of niet toegestaan. Jullie collega van de helpdesk kon niets vinden in jullie systeem.

We hebben woensdag wel contact.

Ook een fijne moederdag gewenst. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Patrickvr1980,

Fijn dat alle apparatuur inmiddels binnen is! Voordat wij je over kunnen zetten naar het nieuwe TV platform, dient eerst nog de monteur langs te komen om het modem en de Media Converter te installeren. Aangezien de monteur dinsdagavond langs komt, zal ik woensdag contact met je leggen om te bevestigen dat ik jouw overzetting heb aangevraagd. We spreken elkaar snel!

Reputatie 1

Goedenavond @Jason ,

 

Inmiddels alles binnengekregen en de Aria boxen zijn geïnstalleerd. Kan je mij overzetten?

 

Alvast bedankt!

 

Groeten Patrick

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roderick85om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu nog gebruikmaakt van een Amulet 515 (harddiskrecorder), zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie. 

De box die je nu hebt kost € 5,00 per maand omdat je € 5,00 per maand korting krijgt op de standaardprijs van € 10,00. De Aria 610 kost standaard € 5,00 per maand, maar daar gaat weer € 5,00 van af omdat het je enige TV Box hebt. Je zult voor Cloud Opnemen straks precies hetzelfde betalen als je nu voor de harddiskrecorder doet: € 5,00 per maand. Prijstechnisch kom je op precies hetzelfde uit, maar dan met T-Mobile TV en Cloud Opnemen.

Zodra de Aria (vervangende) box straks aangesloten is, wil ik je vragen om een berichtje achter te laten in dit topic, dan kan ik de overgang naar TMT voor je in gang zetten! 😉

 

Houd er wel nog rekening mee dat wij de apparatuur graag geretourneerd zien op het retour adres - hierover ontvang je dadelijk een e-mail met uitleg en retournummer.

Voor het gemak plaats ik de retour uitleg hieronder zodat meelezers ook meteen zien hoe dit in zijn werking gaat (je kunt de inhoud uitklappen):

Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

[Geen mobiele telefoons]

Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.

 

Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!

 

Beste @Jason,
kan ik ook overgezet worden naar het vernieuwde T-Mobile TV platform?
Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Donnyvb, dat is geen enkel probleem, leuk dat je straks overgaat op T-Mobile TV! Ik heb de versnelde migratieprocedure in gang gezet, je zult binnen maximaal twee weken overgezet worden. Kort voor de overstap ontvang je een SMS en e-mail met uitleg. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het dan alsjeblieft weten! 😉

Hoi Jason,

Ik zou ook heel graag de overstap maken naar T-Mobile TV.
ik heb een Aria 610x en het Huawei Modem, kan je voor mij de overstap naar T-Mobile TV aanvragen?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Meneertje van der Meertje, welkom op de Community en bij Thuis! 

Je ontvangt straks de Amino Aria 7x TV Box; zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat en aangeboden wordt bij PostNL, ontvang je van PostNL per e-mail een track&trace-code waarmee je altijd de bezorgstatus kunt checken.

Veel plezier straks met jouw abonnement, als ik je ergens bij kan helpen, let me know! 😄

Hoi @Dannyvl.x, bedoel je daarmee de TV Box of het modem? Je maakt momenteel gebruik van een Aria 610x en die is compatibel met T-Mobile TV. Echter, omdat je nog een Draytek modem gebruikt, kan ik de vervroegde overzetting op het nieuwe platform nog niet aanvragen. Ik zal een verzoek voor je indienen om de Draytek te swappen naar een Zyxel + Media Converter zodat jij ook gebruik kunt maken van het nieuwe TV-platform. Zodra de Zyxel en converter worden opgestuurd, kun je een afspraak inplannen met Guidion om deze aan te laten sluiten. Dat doen we omdat de glasvezelapparatuur zeer fragiel is en anders de servicegarantie op losse onderdelen vervalt.

Laat me weten of je hiermee akkoord gaat, dan regel ik de overschakeling op de Zyxel. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het migratieproces maximaal twee weken duurt en pas start op het moment dat de Zyxel + converter aangesloten zijn.

@Jason kan je mijn box overzetten?

Wat voor decoder ga ik krijgen als nieuwe klant?

Reageer