Beantwoord

na update tv app werkt odido tv niet meer goed

  • 20 February 2024
  • 61 reacties
  • 2703 Bekeken

Blijkbaar vandaag een nieuwe update van de tv app doorgevoerd door Odido. Helaas duurt het steeds een tijd voordat het beeld scherp is bij het veranderen van zender. Tevens blijft het beeld ook steeds stilstaan. Het enige wat dan helpt is alles uitzetten en opnieuw opstarten. Vanmorgen al gebeld met Odido. Ze konden me ook niet helpen en wisten ook niet van een update. Onbegrijpelijk! Kan iemand van dit geweldige bedrijf misschien achterhalen wat nu het probleem is? 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 21 February 2024, 12:46

Bekijk origineel

61 reacties

Reputatie 1

Bij mij werkt dat niet Jan2323

Reputatie 6
Badge +2

@sieg.eilbracht De nieuwe update is teruggedraaid op alle modellen, behalve die met een bouwjaar uit 2019 en 2020. Kan het zijn dat jouw TV dit bouwjaar heeft? Mocht dit niet zo zijn dat hoor ik dit ook graag! 

Wil je mij in beide gevallen vertellen welke klachten je exact ervaart? Dan ga ik dit gelijk terugkoppelen aan het TV Team. 

Reputatie 1

@Teresa van Odido 

Samsung Neo QLED 8K 65QN800B (2022)

App start niet op ,zwart scherm.

Is traag .

Reputatie 6
Badge +2

@sieg.eilbracht Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Maakt dit verschil?

Mocht dit niet zo zijn, wil je hier dan een filmpje van delen? Dit kan middels een WeTransfer link. Ik zet het dan gelijk door, zodat het TV Team dit samen met onze technische dienst kan oppakken. 

Reputatie 1

@Teresa van Odido 

Ik heb je een pb gestuurd met een tijdelijke download link

Ook hier is het dram. Samsung 65 inch tv van 2022. Zet a.u.b. voor alle modellen de oude versie terug en rol het uit als het werkt. Het werkt dus nu op geen enkele tv. Niet zo moeilijk toch. 

Reputatie 6
Badge +2

@mrkock Goed dat je dit meldt! 

Wil je mij meer informatie geven? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten:

  • Welk Samsung model heb je?
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV?
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd (ga in de app naar Account > Instellingen > Over)?

 

@mrkock Goed dat je dit meldt! 

Wil je mij meer informatie geven? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten:

  • Welk Samsung model heb je?
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV?
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd (ga in de app naar Account > Instellingen > Over)?

Het is een qe65q70r uit 2019  software versie 1406.4 (meest recent) en het besturingssysteem is tyzen.

Versie Odido app: 2.0.3583

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@sieg.eilbracht @mrkock Super bedankt, ik heb alles doorgezet! 

Reputatie 2

Al enig uitzicht op de nieuwe aangepaste app?

Reputatie 7
Badge +9

Nog niks concreets @Banjer1969. We doen er alles aan om dit zo snel op te lossen. Zodra er meer informatie is zullen jullie op de hoogte gebracht worden. 

Reageer