De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelDe glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelSuper, dank je wel!!
Ter info: het was enkel de NPO app die het niet deed. De andere streamingdiensten (Netflix, Videoland, Disney+,...) deden het wel al gewoon.
Nu doet de NPO app het dus ook weer! Helemaal fijn, zo voor het weekend!
Ik ben stiekem nog wel benieuwd naar de fix. Je gaf eerder aan dat dit het gevolg is van beveiligingsverbeteringen. Daar kan ik me wat bij voorstellen. De firmware upgrade hielp dus niet. Maar ik ben nog wel nieuwsgierig naar wat de oplossing dan precies inhoudt. Gewoon, uit interesse. 😃
Nogmaals dank in ieder geval voor jullie snelle acties en reacties.
Heel fijn om te merken dat dit zo goed werkt.
grt,
Frank
Goed om te horen dat het gevonden is. Wij hebben inderdaad een Samsung tv met typenummer 55S95B.
Horen graag wanneer een oplossing gevonden is.
Groeten Martin
Moderator edit:
Hi
Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks! 🤞
Beste
Zojuist gecontroleerd en dat werkt inderdaad!
Ik neem aan dat jullie deze aanpassing ook permanent gaan maken, zodat dit later niet per ongeluk verloren gaat als de modem wel een keer herstart moet worden?
Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Groeten Martin
Daar word ik heel blij van
Hi
Hi
Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden.
Beste Sven, zelfde probleem als velen hiervoor: npo plus app werkt niet sinds ik glasvezelverbinding heb. Kun je de fix bij mij ook doorvoeren?
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Hi
Jaaa ook bij mij werkt het nu! Superbedankt voor het oplossen!
Met vriendelijke groet, Mirjam Acda
En het werkt weer, dankjewel!!
Goedendag. Graag ook de NPO fix toepassen op onze router. Zelfde problemen als hierboven beschreven (Samsung TV, NPO app werkt niet meer na overgang naar Tmobile)
Fix staat erop!
Hi allemaal, allereerst nog de beste wensen! 😁 Merci dat iedereen zich hier meldt. Voor de zekerheid heb ik toch de vraag neergelegd bij onze tv-specialisten. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, dan laat ik die meteen aan jullie weten. Zo weten we zeker of het probleem bij NPO zelf ligt of wellicht toch aan onze kant.
Super dankjewel!!
Hi
Bedankt. Snel geregeld
Hi
Hi
Top Lisa,
goed geregeld alles doet het weer op tv
kan van alle apps weer gebruik maken
hoi ik heb ook internet van jullie en bij werkt de npo app ook niet zou je deze ook bij mij kunnen aanpassen.
bvd
Als Je je klantnummer in je profiel zet (degene die er nu in staat klopt helaas niet) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Bij mij (uiteraard) hetzelfde NPOapp probleem.
Meen je het nou, dat je dit voor iedere klant apart gaat fixen??
Is er niet ergens een opfriscursusje voor jullie techstaf om dit defintief te kunnen regelen? Wat een amateurisme!!
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Fix staat erop!
Hey T-mobile,
Bij ons werkt het dus ook niet, kan de fix toegepast worden svp?
Alvast bedankt,
Jesse
Hoi Lisa,
Heb je toevallig al wat gehoord van je collega? Ook bij ons moet de fix uitgevoerd worden.
Hi
Hi
Hallo,
Ik heb thuis precies hetzelfde probleem met een Samsung TV, de NPO app en T-Mobile thuis.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Is of komt er eventueel een handleiding beschikbaar zo dat we dit zelf kunnen oplossen?
Hi
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Fix staat erop!
Hoi
Hi allemaal, allereerst nog de beste wensen! 😁 Merci dat iedereen zich hier meldt. Voor de zekerheid heb ik toch de vraag neergelegd bij onze tv-specialisten. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, dan laat ik die meteen aan jullie weten. Zo weten we zeker of het probleem bij NPO zelf ligt of wellicht toch aan onze kant.
Superfijn dat jullie er toch mee bezig gaan ipv enkel naar NPO te verwijzen. Ik heb hetzelfde probleem na de overstap op jullie glasvezel. De glasvezel van KPN had er geen problemen mee, maar sinds de overstap zwart beeld ondanks herinstallatie enz. Zelfs als de oplossing bij NPO zou liggen passen ze de app wellicht eerder aan als jullie het namens al jullie klanten rapporteren i.p.v. dat iedereen dat individueel doet.
Beste wensen terug en groetjes Mirjam
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.