De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelDe glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelHi
Hi
Wat je hebt ingevuld is helaas geen klantnummer. Klantnummer bestaat op 3 letters en 5 cijfers.
Fix staat erop!
Hoi
Ik heb jou een Prive mail gestuurd hoor graag van je terug
ge Ismail
Hi t-mobile,
Ik heb ook hetzelfde probleem met de NPO app. Zouden jullie dit voor mij ook willen oplossen? Alvast bedankt!
Groet, Kees
Hoi
Hi t-mobile,
Ik heb ook hetzelfde probleem met de NPO app. Zouden jullie dit voor mij ook willen oplossen? Alvast bedankt!
Groet, Kees
Overigens werkt ook de Internet app op mn TV sinds mn overstap van KPN naar T-Mobile veel minder goed. Hij loopt vast op sites waar ik een filmpje af wil spelen of een livestream wil bekijken. Beeld blijft dan laden. Dit was voor de overstap niet het geval.
Wel een beetje verwarrende naam dan..
Hi
Hi guys, goed nieuws! Ik heb dit euvel besproken tijdens de tv-meeting en we gaan dit doorzetten naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Het lijkt erop dat niet enkel de NPO Start App, maar meerdere streamingsdiensten problemen geven in combinatie met de de Zyxel T-54 en Samsung tv's. Kunnen jullie ter aanvulling nog laten weten of jullie inderdaad allemaal een Samsung tv hebben en welke exacte Samsung tv jullie precies hebben? Dan ga ik hiervoor aan de slag en houd ik jullie gedurende het onderzoek hier op de hoogte van alle updates.
Hi
Wat je hebt ingevuld is helaas geen klantnummer. Klantnummer bestaat op 3 letters en 5 cijfers.
Fix staat erop!
Top! Het werkt. Kan je ook je eerste lijns servicedesk informeren? Ik heb gisterochtend een half uur als brugman lopen praten tegen iemand daar. Ondanks dat de app op de Samsung tv eerder bij KPN wel werkte en nu met thetering op mijn mobiel ook nog steeds, bleef die gast maar volhouden dat het geen T-Mobile probleem was, maar een NPO probleem. Zonde van onze wederzijds tijd.
<edit> Wat is de fix nou trouwens ‘ter leering ende vermaeck'? Is dat een bepaalde poort die open moest worden gezet oid?
Hi
Kan je eens proberen om de netwerk instellingen van de Tv te resetten en opnieuw te verbinden met de wifi.
Goedenavond Lisa,
Ik lees heel veel positieve berichten naar aanleiding van de aangekaarte problemen met de npo app. Ook ik ondervind hetzelfde probleem. Beeld blijft grijs bij het opstarten. Opnieuw installeren en geforceerd afsluiten werkt niet. Ik heb een Samsung QLED 55Q74T.
Hopelijk kun je ook iets voor mij betekenen. Bedankt alvast!
Bij mij hetzelfde probleem. NPO app en RTL XL app werken niet sinds ik ben overgestapt naar T-Mobile. Graag ook voor mij fixen
Bij mij hetzelfde probleem. NPO app en RTL XL app werken niet sinds ik ben overgestapt naar T-Mobile. Graag ook voor mij fixen
Ik heb ook een Samsung. Ik hoor het graag als het gefixt is!
Hallo
Groeten,
Wendy
Dank voor de snelle reactie. De smart TV is via een utp kabel verbonden met het modem. Op de Smart tv is het netwerk gereset en ook de Smart hub opnieuw geïnstalleerd. Ook het modem is opnieuw opgestart. Al de apps werken naar behoren behalve NPOstart en Tidal.
De vragen bij de Community zijn mijn laatste optie.
Hi
Hi
Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks! 🤞
hoi Lisa, zouden jullie het ook voor mij kunnen regelen?
ik heb een Samsung
model: QE55Q6FAM
serie: 0DQ43HNJC00277F
hoor het graag van je
Hoi Lisa,
Wij hebben sinds begin januari ook glasvezel van T-Mobile en ondervinden hetzelfde probleem met de NPOstart app. Wij zouden ook graag de firmware-update ontvangen.
Het gaat om een Samsung The Frame 2021 in combinatie met de Zyxel T-54.
Ik hoor graag of jullie mij ook kunnen helpen.
Hi
Ik heb het even nagekeken voor je. Easymesh staat weer aan.
Dat je 2.4G erachter zit staan is omdat de naam van de 2.4 wordt afgenomen voor de 5ghz als Easymesh aanstaat. Het is alleen de naam 😉 Deze kan je natuurlijk zelf aanpassen in My T-Mobile Thuis.
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?
Vriendelijke groet, Hugo
Fix staat erop!
grt,
Frank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.