De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelDe glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelHallo
Hoor het graag van je!
Groeten,
Wessel
Hi
Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks! 🤞
NPO app werkt wel met provider tele 2 op de tv
Dus het ligt echt aan de glasvezel van T mobile
Wat is hier aan te doen ?
gr JP
Hi
Ik heb de fix bij jullie doorgevoerd.
Top npo werkt weer een bedankt voor de snelle service!!
Met de update uit het onderstaande (gelinkte) topic, sluiten we dit topic en alle gerelateerde topics. Bedankt voor jullie geduld! 👍
Dit topic gaat nu op slot.
Hi
Het probleem is nog steeds niet opgelost en zo te zien ben ik niet de enige klant die hier last van heeft. Wij zijn op 9 februari overgestapt naar T-Mobile maar tot op heden gaat dit niet heel lekker. Het is erg vervelend dat ik de apps zoals NPO nog steeds niet kan gebruiken. Kan hier zsm een blijvende oplossing voor komen?
Alvast bedankt!
Nou mensen, prettige vakantie allemaal… 🙄
Het ligt dus blijkbaar ergens anders aan. Enig idee?
Ik heb ook een samsung TV en onlangs overgestapt naar Tmobile. NPO app geeft grijs/zwart beeld en functioneert niet meer. Kunnen jullie het probleem oplossen??
Mijn dank is groot!
Met vriendelijke groet,
Marcel
Beste Sven, zelfde probleem als velen hiervoor: npo plus app werkt niet sinds ik glasvezelverbinding heb. Kun je de fix bij mij ook doorvoeren?
Hoi
Hallo Lisa
Ik heb ook sinds enkele maanden t-mobile glasvezel.
Krijg NPO start ook niet op tv.
Heb samsung QLEDtv QE49Q70R en Zyxel t-54 modem
Zou je voor mij ook de aanpassingen willen toepassen?
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?
Alvast dank!
Alain.
Goedenavond T mobile,
Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.
Gr. Rob
Hi
NPOstart werkt niet direct op mijn Smart TV na de glasvezelovergang. Is tot op heden niet gelukt.
Kijk nu naar NPOstart app op mijn tablet (daar werkt het wel) en speel deze af via SmartView op mijn Smart TV.
Goedenavond T mobile,
Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.
Gr. Rob
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Bij voorbaat dank!
grt,
Frank
Hi Sven,
Hopelijk heb je een goede vakantie gehad! Genoeg te doen nu je weer terug bent als ik hierboven zo lees.
ik dacht zelf aan zwarte magie, bij mij ook een grijs scherm bij de NPO app sinds m’n overstap van Ziggo naar T-mobile eerder deze week. Gelukkig is het een bekend probleem. Zou je mij ook van de fix kunnen voorzien?
Veel dank!
Maikel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.