Beantwoord

NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

151 reacties

Hallo @Sven-TMT, ik heb hetzelfde probleem met de NPO app sinds ik op 10 feb T-mobile thuis kreeg. Ik heb dezelfde modem als de andere mensen en ook een Samsung TV. Zou ik de fix ook kunnen krijgen.

 

Hoor het graag van je!

 

Groeten,

Wessel

Reputatie 7

Hi @Martin41, heel erg bedankt voor deze snelle aanvulling!

Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks! 🤞

NPO app werkt wel met provider tele 2 op de tv

Dus het ligt echt aan de glasvezel van T mobile 

Wat is hier aan te doen ?

gr JP 

Hi @Wouter67 , @Gteske & @marcello1986 ,

Ik heb de fix bij jullie doorgevoerd. 

Top npo werkt weer een bedankt voor de snelle service!!

Reputatie 7
Badge +16

Met de update uit het onderstaande (gelinkte) topic, sluiten we dit topic en alle gerelateerde topics. Bedankt voor jullie geduld! 👍

Dit topic gaat nu op slot.

Zie Mijn Zyxel T54 blokkeert IPTV | T-Mobile Community

Reputatie 7

Hi @Martin41, helemaal super! 😁 Yes, we zijn ermee bezig om dit zo snel mogelijk als definitieve fix door te voeren. Heel graag gedaan en bedankt voor het melden. 

@Sven-TMT of iemand anders van T-Mobile,

Het probleem is nog steeds niet opgelost en zo te zien ben ik niet de enige klant die hier last van heeft. Wij zijn op 9 februari overgestapt naar T-Mobile maar tot op heden gaat dit niet heel lekker. Het is erg vervelend dat ik de apps zoals NPO nog steeds niet kan gebruiken. Kan hier zsm een blijvende oplossing voor komen?

Alvast bedankt!

@Sven-TMT oeps, verkeerde 😅 nu moet het wel kloppen. Vast bedankt!

@Sven-TMT hier hetzelfde probleem met de NPO app sinds de overstap, kan de fix ook bij ons worden toegepast? Alvast bedankt!

Nou mensen, prettige vakantie allemaal… 🙄 

 

Reputatie 7
Badge +9

@marcello1986, fijn om te horen dat alles weer werkt!

@Sven-TMT Dank je voor je terugkoppeling. Ik heb het Wifi punt weer getest. Weer opnieuw gesynct met het modem (bekabeld) en weer op zijn plek gezet. Het wifi punt doet het helaas nog steeds niet….

Het ligt dus blijkbaar ergens anders aan. Enig idee? 

@Lisa Lisa of andere collega,

Ik heb ook een samsung TV en onlangs overgestapt naar Tmobile. NPO app geeft grijs/zwart beeld en functioneert niet meer. Kunnen jullie het probleem oplossen??

Mijn dank is groot!

Met vriendelijke groet,

Marcel

Beste Sven, zelfde probleem als velen hiervoor: npo plus app werkt niet sinds ik glasvezelverbinding heb. Kun je de fix bij mij ook doorvoeren?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jonkerr, de fix zal morgen toegepast worden op het modem. Heb jij een T54 of een T50? In het geval van een T50: deze heeft geen werkende fix. In dat geval zal er iets anders aan de hand zijn.

@Sven-TMT Kun jij deze morgen toepassen, alsjeblieft - indien mogelijk! 😄

Hallo Lisa

 

Ik heb ook sinds enkele maanden t-mobile glasvezel.

Krijg NPO start ook niet op tv.

Heb samsung QLEDtv QE49Q70R en Zyxel t-54 modem

 

Zou je voor mij ook de aanpassingen willen toepassen?

@Lisa Goedemiddag, bij ons werkt de NPO start app ook niet meer op onze Samsung tv (model UE40MU6470S) sinds de aansluiting op glasvezel. Zou je ons ook kunnen helpen? Thanks!

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?

 

Alvast dank!

 

Alain.

 

Goedenavond T mobile,

Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.

 

Gr. Rob

Reputatie 7

Hi @Cor57, yes - dit hebben we gelijk voor je gefixt! Zojuist is de fix doorgevoerd door mijn collega. Je kunt dus weer zorgeloos van de NPO Start App genieten! 💪

NPOstart werkt niet direct op mijn Smart TV na de glasvezelovergang. Is tot op heden niet gelukt.

Kijk nu naar NPOstart app op mijn tablet (daar werkt het wel) en speel deze af via SmartView op mijn Smart TV.

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond T mobile,

Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.

 

Gr. Rob

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?

Vriendelijke groet,

@Lisa Ik het hetzelfde probleem: sinds de overstap naar glasvezel van T-Mobile met het Zyxel modem werkt de NPO app op mijn Samsung tv niet meer. Kun je dit voor mij ook (laten) oplossen? Ik zal je mijn klantnummer via een privebericht toesturen. 

Bij voorbaat dank! 

grt,

Frank 

Hi Sven,

 

Hopelijk heb je een goede vakantie gehad! Genoeg te doen nu je weer terug bent als ik hierboven zo lees.

 

ik dacht zelf aan zwarte magie, bij mij ook een grijs scherm bij de NPO app sinds m’n overstap van Ziggo naar T-mobile eerder deze week. Gelukkig is het een bekend probleem. Zou je mij ook van de fix kunnen voorzien?

 

Veel dank!

Maikel