Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame

  • 8 November 2023
  • 162 reacties
  • 3294 Bekeken

Reputatie 2

Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?

Teresa van Odido 5 maanden geleden

@Marvin36, super bedankt voor de aanvullende gegevens! Ik heb de zaak direct doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik begrijp natuurlijk dat je liever gebruik maakt van de TV app, maar ik ben blij dat je in ieder geval niet helemaal zonder TV diensten zit. Weet dat wij hard voor jou aan de slag gaan! 😀

Bekijk origineel

162 reacties

Reputatie 2

@Tommie van Odido aah op die manier dus eigenlijk moet er een firmware fix komen van samsung? Als het aan de chipset ligt?

Reputatie 2

@Tommie van Odido Ik heb inmiddels dit probleem opgelost. Het had te maken met de rechten van de cookies waardoor hij bij mij niet verder ging dan het inlogscherm. 

Zo eens alles doorgelezen n.a.v. contact via X

Tv onderhoud gedaan maar geen resultaat helaas.

in aanmeldscherm moet ik gebruikers nummer invoeren met nummer menu van tv. Bij wachtwoord vervolgens krijg ik van de app een knoppenbalk. Daarmee invoeren of nummer menu tv geeft beiden een scherm van inloggen mislukt en dat ik tot €200 in de shop mag bestellen.

dus cookies, geschiedenis, netwerk of aps verwijderen en opnieuw installeren is toch nog afhankelijk van App programmeurs voor een update.

hopelijk past NPO de app ook nog aan dat die weer gaat werken.

Reputatie 2

Is er al iets meer bekend over een fix van de app en is het probleem al opgelost op de achtergrond? Aangezien alle apps wel werken behalve odido?

Helaas de app nog niet werkend. Zojuist mediabox ontvangen om na 14 dagen toch weer iets meer te kunnen kijken.

afsturen kastjes duurt toch wel een week.😟

Reputatie 7
Badge +9

De beste wensen allemaal! 

Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.

Reputatie 2

Dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het snel fixen.

Ben benieuwd. wacht geduldig af wat de programmeur er mee kan.
Nu de mediabox ontvangen en gebruik die tijdelijk.

deze bedient wel vlot als die binnen bereik staat. Helaas is dat bij ons niet het geval omdat alle apparatuur in een kast staat. Met deur open is het wel net te bedienen. Dus als het kan terug naar de App. En maar 1 afstandsbediening.

Reputatie 2

@Tommie van Odido is het al gelukt het te implementeren? Wanneer word er een nieuwe update voor de app uitgerold?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Marvin36, ik heb voor alsnog geen nieuwe informatie maar ik ga kijken of het TV team deze mogelijk wel heeft. Ik zal dit topic op de hoogte houden!

Reputatie 2

Ja is goed want het duurt wel heel lang zo en alle andere apps werken wel gewoon dat is het gekke eraan.

Reputatie 2

Haastmaker deals. Kan dit probleem ook een keer opgelost worden. Zit elke dag te kijken of er al een update is. Zou graag weer normaal televisie willen kijken via de app. In plaats van zwart beeld. Is er enige vooruitgang? En staat er al een update voor de app klaar voor deze maand? Heeft het tv team al iets laten weten? Als dit probleem is opgelost ben ik weer tevreden klant.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Marvin36, wij willen ook graag dat jij weer een tevreden klant van ons bent! 😊 Mijn collega @Cheyenne van Odido zal het meteen laten weten, als zij meer informatie heeft. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

@Cheyenne van Odido 

Ben heel benieuwd wanneer het weer werkt.

zojuist vloog er een AB door de kamer omdat de mediabox weer eens niet reageert op de AB.

dan maar weer een reset geven met de stekker.

dat is dus ook geen vervangende oplossing voor de niet werkende app.
Mocht de App nog gaan werken kan mediabox retour afzender. En anders maar een andere aanbieder gaan kiezen.

Reputatie 2

@Tommie van Odido is er al iets meer bekend over de fix van samsung? Enig idee wanneer er een update komt. Mocht het nog heel lang duren is er dan een mogelijkheid de tv te annuleren ondanks dat mijn contract nog tot augustus loopt? Aangezien ik er geen gebruik van kan maken. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, er is een update geweest, echter lijkt het niet op alle Samsung Frame tv's te werken. Het is echt per device verschillend. Het onderzoek loopt nog steeds bij onze leverancier en Samsung. Hopelijk wordt dit nu eindelijk opgelost! 

Reputatie 2

Wanneer is deze update uitgerold dan? Ik zie nog staan dat de laatste update van november is.

Reputatie 7
Badge +9

De update is nog niet uitgerold voor de klanten @Marvin36. Samsung brengt als het goed is deze week een nieuwe versie uit en die sturen ze naar onze leverancier om te kijken of dit het probleem oplost. Ik ga er vanuit dat er volgende week meer informatie is.

Reputatie 2

Ooh thanks voor de update! Ik hou het in de gaten. Mocht het zo zijn dat het weer werkt zou ik dan voor de verloren gratis maanden aan tv een compensatie kunnen krijgen dat jullie bijvoorbeeld 2 maanden gratis tv extra erbij doen?

Reputatie 7
Badge +9

Als het eenmaal opgelost is zullen we kijken naar een passende compensatie @Marvin36

Reputatie 2

@Tommie van Odido Update van samsung staat er nog niet op heb samsung ook een bericht gestuurd maar die weten niet wanneer hij komt. Komt hij dan aankomende week? 

Reputatie 7
Badge +9

Dat durf ik niet te zeggen @Marvin36, de update zal eerst nog door ons getest moeten worden voordat we het kunnen uitsturen. Ik zie nog geen nieuwe update hierover. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido ik bedoelde de update van samsung voor de tv komt die deze week op tv?

Reputatie 7
Badge +9

Nee @Marvin36, Samsung heeft een firmware update naar onze leverancier gestuurd om te kijken of dit het oplost of niet. Als dit het gaat oplossen zullen wij een update releasen! 

Reputatie 2

Aah top kun je van de week erop terugkomen of het gelukt is.

Reageer