Beantwoord

Ondertiteling BBC 1 en 2 - hoe zet ik die aan?



Toon eerste reactie

107 reacties

Dus ik kan TV ook opzeggen, en internet en telefoon behouden van t-mobile thuis.
Reputatie 2
Wat ik zo in de voorwaarden lees, kun je met 1 maand opzegtermijn TV opzeggen binnen je jaarcontract. Echter wanneer je dit binnen de eerste 6 maanden doet, dan vervalt ook de actiekorting.
Reputatie 1
Wat ik zo in de voorwaarden lees, kun je met 1 maand opzegtermijn TV opzeggen binnen je jaarcontract. Echter wanneer je dit binnen de eerste 6 maanden doet, dan vervalt ook de actiekorting.

Dank je voor het uitzoeken en doorgeven !! Dan moet ik dus nog even wachten met switchen.
Reputatie 2
Hopelijk heeft T-Mobile binnen die tijd de ondertiteling gerepareerd en hoef je helemaal niet over te stappen 😃 Ik heb wel het vertrouwen dat T-Mobile dit gaat oplossen.

En vergeet niet dat alleen TV kijken bij Ziggo best duur is. Het goedkoopste aanbod is 18,70 per maand, maar dan kun je niet terugkijken en opnemen. Programma's opnemen kan pas bij het duurste abonnement van 34,95 per maand (wow!).
Het abonnement van 18,70 euro gaat per 1 april a.s. vervallen, per die datum stopt het analoge signaal bij Ziggo.
Reputatie 7
Dag allen,

Ik zie dat Brian al een mooie update heeft gegeven. Er zal dus eerst een kleine update volgen (voorjaar) en vervolgens de grote update (zomer). Bij die laatste zal de oplossing voor de BBC ondertitels meegenomen worden.

Ik zie dat er wordt vergeleken qua prijs voor TV. Wat een verschil! TV kost bij ons maar € 15,- per maand, € 20,- als je een TV Box met opnamefunctie wilt. Dat analoge TV ging verdwijnen, wisten we al een lange tijd. Goed om te zien dat nu alle providers om zijn. 😉
#hoppiedroppie, vanaf vandaag blijf ik alleen klant met internet & vaste telefonie. Ik stap per vandaag over naar ziggo met televisie. En dat wordt vandaag geleverd, en dat is vrij snel heb het 2 dagen geleden aangevraagd. Dus heb nu meer opties kwa televisie.

Reageer