Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 4

zou het dan echt??

Maar TV is en blijft bagger. Dit weekend alleen stagaires op de technische dienst, dit moet toch gewoon snel te verhelpen zijn.

Heb ik vanmiddag ook 2 keer gehad en dan binnen het half uur is het weer knudde. Nu ook maar weer 30 Mbps. Wat zijn jullle in [***] aan het doen…

 

*Moderator edit: let op taalgebruik op dit openbare forum. 

Ik heb nu al twee dagen storing van de tv in Dordrecht  is er al een oplossing ? Duurt te lang

Reputatie 4

Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Reputatie 2

Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Ja al gedaan op zowel vast internet als tv en je kunt ook direct naar Dordrecht:

T-Mobile storing in Dordrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen

Reputatie 4

Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Ja al gedaan op zowel vast internet als tv en je kunt ook direct naar Dordrecht:

T-Mobile storing in Dordrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen

Hier ook al meteen gedaan ✅ 

Reputatie 4

Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

Reputatie 2

Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

En dat pas 2 hele dagen. En geen internet snelheid. Service. Alleen betalen.

Reputatie 4

Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

En dat pas 2 hele dagen. En geen internet snelheid. Service. Alleen betalen.

Updates zijn ook ver te zoeken, ja om 17:00 uur een waar je werkelijk niks mee kan. Klantenservice kan ook alleen maar sorry zeggen en “we zijn ermee bezig” ☹️

Reputatie 2

Kan iemand mij uitleggen waarom via mijn VPN verbinding de download snelheid op 400Mbps ligt en zonder (via IPS) op 15Mbps?? Wat zijn jullie allemaal op de lijn aan het uitspoken?

Hier precies hetzelfde met VPN verbinding gewoon hele nette snelheden. Ik weet niet wat T-Mobile aan het doen is maar volgens mij snappen ze hetzelf ook niet meer. nu twee avonden geen tv en vandaag slecht internet. Ik vrees voor morgen als we gewoon weer moeten teamen en zoomen

Reputatie 4

Dit begint ondertussen wel echt belachelijk te worden... 

Reputatie 4

@Arnoldokus Top! Succes met de afspraak en houd ons alsjeblieft op de hoogte vanavond met betrekking tot de procedure! 

Hoi Jason. Zojuist in de gelegenheid geweest om de procedure uit te voeren en alle tv zenders werken hier nu. 👍

 

UPDATE: Er is inmiddels een monteur geweest die het buitenshuis heeft weten op te lossen, echter is de verbindingssnelheid nu 192/278 Mbps via utp kabel. Zou dat vanzelf nog sneller worden of moet ik daar melding van maken?

Wellicht kan @Jason daar meer over zeggen … ik weet niet in hoeverre het tegenwoordig zit met nieuwe opleveringen. Het kan misschien ook nog te maken hebben met de storing (?).

 

Reputatie 4

3328MV  ook al 2 dagen geen tv. Nadat kort geleden het internet pas na een week werd opgelost, vanwege een los stekkertje in de wijkkast, dat kon pas worden opgelost nadat monteurs van Guidion gezien hadden dat het niet werkte, heeft KPN het verholpen. T-mobile kan zelf niks. Nu weer geen tv! De mensen achter de Telefooncentrale ( klantenservice kun je het niet noemen ) weten niks en kunnen niks. Guidion monteurs zijn ZZP’ers die dit erbij doen als extra.  Hoeveel mag je daarvan verwachten? T komt neer op KPN maar pas nadat Guidion heeft geconstateerd dat iets niet werkt. Hoezo service?   Misschien kan t-mobile de definitie van Service eens opzoeken.…

en compensatie is al helemaal een woord dat ze niet kennen.  

Amen

Reputatie 1

Goedemiddag @vanderend, bedankt voor het delen van je update! In jouw geval betreft het zeer waarschijnlijk ook nog een incident op individueel niveau. ReggeFiber/KPN NetwerkNL (de netbeheerder) heeft als oplostijd 19:00 vanavond doorgegeven en zal waarschijnlijk nog een aanpassing doen op afstand. Hierdoor zou de maximale snelheid wel haalbaar moeten zijn. Ik probeer aan onze kant een zetje te geven aan de verbinding middels een reprovisie, daarmee wordt de verbinding opnieuw naar het modem verstuurd. Kun jij straks bevestigen/ontkrachten of dit geholpen heeft? 

Omdat er momenteel dataverkeerproblemen spelen in Dordrecht is het soms lastig te duiden wat wel en niet kan helpen, maar des te belangrijker om alle mogelijkheden langs te gaan. Indien bovenstaande niet bijgedragen heeft aan een betere snelheid, kun je vanavond een herstel verwachten. 

Ervaar jij overigens ook problemen met VPN en/of gaming servers en het bereiken van websites of is dat op jouw situatie niet van toepassing?

 

Bedankt @Jason, de laatste speedtest kwam op 194/285.

Qua VPN ervaar ik geen problemen, ik log in met de ingebouwde VPN functie van Windows 10 naar mijn werk. Hopelijk gaat de snelheid dan na 19:00 uur omhoog :)
Ik zal het resultaat delen tegen die tijd.

 

Reputatie 3

Administratie die storingen meld op de site zal dit morgen wel bijwerken, die zitten nu waarschijnlijk lekker te netflixen 😖 oh nee, dat hoeft dan niet meer, weekend is dan voorbij dus werken alle monteurs weer en is het opgelost (waarschijnlijk, misschien, hopelijk enz enz) 

Gloof me ik denk mensen die buj tmobile werken allemaal bij ziggo zitten 

Reputatie 4

Down; 0,08 Mbp/s  Up 912 Mbp/s

 

Echt ga je kapot schamen

Reputatie 1

Goedemorgen,

Wakker geworden met goede hoop maar helaas het is alleen nog maar slechter .

Met een download van 1.0 gaat thuiswerken en online vergaderen niet lukken

Dordrecht, stadspolders.

Reputatie 2

Goedemorgen,

Wakker geworden met goede hoop maar helaas het is alleen nog maar slechter .

Met een download van 1.0 gaat thuiswerken en online vergaderen niet lukkeN

Dordrecht, stadspolders.

Ja is er alleen maar slechter op geworden, heb er geen woorden voor. Nu echt de tijd om naar andere opties te gaan zoeken. In een tijd van thuiswerken is dit niet acceptabel.

Reputatie 2

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

 

 

Moderator Edit

[Update 21:23] Vanmiddag is er een wijziging doorgevoerd die tijdelijk voor hogere snelheden heeft gezorgd. Dit bleek slechts van korte duur. We blijven onverminderd hard aan het werk om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen voor zowel Internetsnelheid als TV. 

[Update 17:00] Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Maandag ochtend, aan het (thuis)werk, NOT

Dordrecht oudelandshoek 3315WD. Onmogelijk om te werken. Graag update en waar moet ik dalijk een verplichte verlof dag declareren?

Onacceptabel! Vanaf zaterdag speelt dit al

 

Ik hoop niet dat t-mobile nog steeds zelf 'hard' aan het werk is, maar dat alle hulptroepen, zijn ingeschakeld. Op zijn minst zou hier toch wel wat over gemeld kunnen worden. dag 3 zonder internet en tv gaat in, in Dordrecht.

Reputatie 1

Hier zou ik ook moeten thuiswerken. 3312PH Onwerkbaar! Speedtest pagina opent niet eens net als vele anderen.

Reputatie 4

Allemaal overstappen, inmiddels duurt dit al veels te lang, amper updates niks

Reputatie 2

Kan T-mobile zelf ook met een reactie komen????

Reputatie 4

Tv werkt niet hier.

Internet is op zijn slakkengangetje.

Postcode 3314.

 

Ook ik probeer thuis te werken met een downloadsnelheid rond het vriespunt. 3315GG