Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 4

Administratie die storingen meld op de site zal dit morgen wel bijwerken, die zitten nu waarschijnlijk lekker te netflixen 😖 oh nee, dat hoeft dan niet meer, weekend is dan voorbij dus werken alle monteurs weer en is het opgelost (waarschijnlijk, misschien, hopelijk enz enz) 

Reputatie 3

Heb 2x contact gehad met de helpdesk van T-Mobile in 2 dagen.

En inderdaad als je al zo lang moesten wachten (20 -40 minuten) krijg je op een gegeven moment te horen van een dame die zeg zoiets van dat als je problemen heb je de boel stroomloos moet zetten en alles weer aan moet zetten en dan is het KLAAR! , nou het is niet KLAAR! :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Meedenkertje26, @jvdh217 en de overgebleven gebruikers met klachten: excuses voor de late reactie: je kunt doorgaans een reactie verwachten binnen 24 tot 48 uur en bij privéberichten tot een max van 72 uur, gezien de enorme drukte qua PM's. Dat is geen excuus hoor, ik kan oprecht met jullie zijn en vind dat ik dat ook verplicht ben ten opzichte van onze klanten: ik ben niemand vergeten en zet alles meteen door, maar ben er nog niet aan toegekomen om overal op te antwoorden.

We pakken de overgebleven cases nog steeds op en ik ben nog steeds in afwachting van de end-2-end testresultaten van de engineer van afgelopen week. Ik zet weer een reminder uit zodat er naar gekeken kan worden.

Ik heb jouw voorbeeld van KPN, @Meedenkertje26, doorgezet in een directe mail aan het aanspreekpunt en hoop hier zo snel mogelijk (waarschijnlijk morgen wegens Koningsdag) een antwoord op te krijgen.

Jullie horen snel weer van me!

Reputatie 2

Lekker snel na 3 dagen nog niets.

Als ik mjn werk zo doet was ik al ontslagen, en mijn bedrijf kapot.

 

Reputatie 4

[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

De informatievoorziening is vanuit T-mobile het hele weekend al waardeloos. Lijkt erop dat alles eerst over het weekend heen is getild en er nu serieus naar wordt gekeken. Kom gewoon met een net en tot iedereen zijn tevredenheid passend voorstel ter compensatie! Lijkt mij in deze tijd van Corona waarbij de nodige mensen thuis moeten werken het minste wat T-mobile kan doen. Dat zou mogelijkerwijs nog enigszins de negatieve stemming richting het oplossend vermogen van jullie kunnen ombuigen. Of is dat soms ook al teveel gevraagd?

Reputatie 4

Ik ben net via Twitter gevraagd of ik wil helpen qua feedback als ze aanpassingen maken.

 

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Één van onze techneuten zou graag wat stappen met jou doorlopen terwijl er veranderingen aan het netwerk worden gedaan. Zo kunnen wij direct zien of bepaalde wijzigingen impact hebben. Als jij in de gelegenheid bent, dan ontvang ik graag jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer en een telefoonnummer waarop jij bereikbaar bent.

 

Heb me aangemeld en kreeg toen deze

Ik heb jouw gegevens doorgestuurd naar onze techneuten, zij hopen te checken of er iets veranderd wanneer zij wijzigingen doorvoeren. Als het nodig is, zullen ze jou telefonisch benaderen. We zijn nu met een aantal klanten aan het testen en hopen daarmee tot een snel resultaat te kunnen komen!

 

Hopelijk levert het iets op...

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag, een mogelijke oorzaak is gevonden. Vannacht zullen er netwerkwerkzaamheden plaatsvinden om het probleem volledig op te lossen. Morgen monitoren beide onderzoeksteams dit en wordt gecontroleerd of dit de daadwerkelijke eindoplossing is. Het is een lastig probleem en vereist checks vanuit beide kanten, daarom vragen we jullie hulp zo vaak. Hiervoor enorm bedankt!

Reputatie 2

Hi all, met de wijziging die het internetverkeer herstelde, zouden gebruikers van het nieuwe TV-platform T-Mobile TV ook weer TV moeten kunnen kijken zonder obstructies. Gebruikers die nog TV kijken met Interactieve TV, kunnen nog problemen ervaren. Dit wordt ook zo snel mogelijk hersteld!

Kan je ook informatie geven omtrend compensatie?

En wat is/was er nou precies aan de hand? Hoe heeft dit kunnen gebeuren en wat wordt eraan gedaan om dit in de toekomst te voorkomen?

Reputatie 7
Badge +16

@all We hebben een netwerkwijziging/ingreep uitgevoerd, maar de hoofdoorzaak (de boosdoener) is nog in onderzoek. Zodra ik hier meer over weet, zal ik dit a la minute delen met jullie.

Reputatie 4

Ben maar  via Tv Anywhere aan het kijken vandaag. Casten naar de tv.

Is pet vandaag de gladvezel. Duurt ook erg lang. Ook geen ipdates, wellicjt zijn ze in slaap gevallen die techneuten.

Reputatie 1

Inmiddels al 24 uur geen bruikbaar tv signaal.

Wanneer wordt dit onderhand opgelost!! Nagenoeg geen communicatie of updates vanuit T - Mobile.....bizar slecht!

Een compensatie is hier zeker wel op zijn plaats!

Reputatie 4

Die techn. dienst is gewoon gaan slapen. Die klanten moeten niet zeuren. Daar heeft T-Mobile schijt aan. Als ze maar blijven betalen.

Echt aso dit!!

Reputatie 4

Gisteren nog radio...dat is nu ook geluid van een 78-toerenplaat geworden. Geen update betreft storing die gisteren al gemeld is...gaat lekker zo T-mobile!

Reputatie 7
Badge +16

@staub3232 Een Wifi-downloadsnelheid van 476 Mbit/s is uitstekend. Dat betekent niet dat je theoretisch niet hoger kunt halen, maar meer dat er niets mis is met de verbinding. De snelheden die wij garanderen, zijn bekabelde snelheden. Op Wifi is een groot aantal factoren van invloed en hierdoor is het lastig een minimummarge te pinpointen. Doorgaans zal je tussen de 20 tot 50 procent van je bekabelde downloadsnelheid binnenhalen. 

Je uploadsnelheid is wel aan de lage kant in verhouding: heb je meer testmomenten uitgevoerd? Kom je zelden boven die 129 uit? 

@all We zijn nog steeds bezig met het onderzoek aangaande gaming-servers en VPN-issues. Ik heb om een update gevraagd en ben in afwachting. Zodra ik meer weet, horen jullie het meteen!

Reputatie 4

Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Reputatie 4

 Er staat een update in HET topic over dit onderwerp. Je ziet hier een bericht als het opgelost is. Omdat je internet nog goed werkt zijn er dus alternatieven met de tv anywhere app!

Ja joh? Werkt mijn internet goed? Kijk even naar die speedtest….

Reputatie 4

Deze pagina is de enigste waar t-mobile updates plaatst.

En nog steeds gaat het volgens T-mobile alleen om een tv probleem. Erken dat er ook internet issues zijn. Schijnbaar is dat heel moeilijk. Het netwerk is zo takketraag dat je niet eens fatsoenlijk kan streamen op Netflix of Prime of de Tv Anywhere app. Beeldkwaliteit is zoveel slechter dan normaal.

Reputatie 4

Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Dan moet je dus zelf nog gaan bellen! Ze weten toch wie er allemaal daar een abonnement heeft.
Aso gewoon, wat een ballenclub zeg!

Reputatie 4

Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Maar niet via je Wi-Fi. Dat is te traag om de stream te bekijken…

 

Reputatie 4

Beetje bizar dit T-Mobile, zelfs de storingen zijn Unlimited!!
Maar daar zaten we nu niet echt op te wachten. Wil vanavond wel weer gewoon tv kijken!!

Reputatie 7

[12-4-2021 Update 19:48] Vannacht vinden er verdere werkzaamheden plaats om de verbinding volledig te herstellen. De eerstevolgende update volgt morgenvroeg na uitvoering van de werkzaamheden.

Reputatie 4

Hier ook nog baggerbeeld...oh nee, laat ik het waardeloos beeld noemen, nog ff en ze geven boskalis hiervan de schuld dat die het niet los krijgt getrokken. 22 uur verder en nog steeds niet opgelost  😠

Reputatie 3

Ik leef met je mee

Reputatie 4

Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

Dus als ik het goed tussen de regels door lees, is er aan de tv ellende nog niets gedaan. 

Reputatie 4

Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

En in welk deel van Dordrecht zit dat specifieke netwerk...centrum, sterrenburg, stadspolders om maar wat delen te noemen. In stadspolders is het op dit moment gewoon nog waardeloos. “Eventueel casten naar je TV”...heb 2 linkerhanden betreft dat soort dingen dus sta ik met twee lege linkerhanden! Los het gewoon op!