Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 1

in 3317 nu down en up van rond de 5 a 10 mbit/s. Te doen voor thuiswerken maar houdt niet over.

Hier geen televisieabbo trouwens.

 

Hier zit inmiddels ook weer tempo in. Maar nog niet te vroeg juichen, dit was vaker afgelopen dagen. @T-Mobile kunnen jullie ons beter informeren? Op de algemene storings-website staat niets, in mijn T-Mobile staat dat er geen storing is, telefonisch wisten ze niets. De bot kan alleen maar informeren over WiFi storingen en of ik mijn modem kan herstarten.

Zou fijn zijn als jullie iets concreter kunnen informeren, nu zitten je klanten maar een beetje te gissen op dit forum en op allestoringen.nl. 

 

Reputatie 2

Hier nog steeds ± 90 up en down, hoort boven de 900 te komen. Graag snel oplossen! Dordrecht Stadspolders

Wellicht even je modem van het stroom af halen en opnieuw erin gooien?

Zelf hier al 35min weer gewoon televisie en internet zoals het hoort. Let wel, hoek Aletta Jacobs, Henriette Roland Holst, Johanna Naber erven. Alle drie de straten die voor zover ik weet onder de POP vallen t.h.v. Voetbalveldje aan de Aletta Jacobs-erf 

Oude ITV platform? Maak hier gebruik van Amino box…

Oude en nieuwe platformen herken je aan de indeling van je ontvanger;

 

Dit is het oude platform (Interactieve TV)
Dit is het nieuwe T-Mobile TV Platform


Beide werken op de Amino Aria 610x / Amino Aria 7x, dus de ontvanger doet er in dezen niet toe :)

Hier de Amino 610x zonder toeters en bellen maar nog geen beeld. Box al van het stroom gehaald etc.

Reputatie 2

in 3317 nu down en up van rond de 5 a 10 mbit/s. Te doen voor thuiswerken maar houdt niet over.

Hier geen televisieabbo trouwens.

3317 op de 5Ghz wifi en nee nog geen volle snelheid maar snel zat in elk geval

@Jason 

 

Reputatie 2

Hier in dubbeldam was het eventjes goed, maar nu is het internet weer slecht.

 

Reputatie 4

@Sander internet is weer beter zeg je ?

Zie resultaat speedtest bekabeld internet met laptop.

 

Download is erg langzaam en upload perfect.

https://www.speedtest.net/my-result/d/cc3f4aa9-63ac-47b9-9774-087aa11077a3

 

https://www.speedtest.net/my-result/d/f2eac8c5-0bb6-42fb-a0af-497bca60240a

Reputatie 2

in 3317 nu down en up van rond de 5 a 10 mbit/s. Te doen voor thuiswerken maar houdt niet over.

Hier geen televisieabbo trouwens.

3317 op de 5Ghz wifi en nee nog geen volle snelheid maar snel zat in elk geval

@Jason

 

Oud tv kastje van toen het nog Vodafone was en nog steeds als ik hem zet gaat ie vanzelf gelijk weer uit. Heel vreemd deze….

Same here, half uurtje heeft het gewerkt, nu download weer rond de 0 :(
Come on guys!

Reputatie 2

Helaas te vroeg gejuichd,

Internet ligt er weer uit 3315WD

 

Internet is weer terug. Echter problemen met het laden van sommige websites (zoals boardgamearena.com) blijven bestaan.

Hier hetzelfde, was een minuut of 20 rond de 1GB en nu weer geen internet of onder de 1MB. Komop T-Mobile kom over de brug met een officiële reactie en laat ons radeloos gissen, modems herstarten en speculeren. 

Reputatie 2

Nu weer goed. Het blijft wispelturig dus

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb het doorgegeven en we hebben het weer hersteld. Er ging iets mis met de wijziging, nu zouden de gewenste snelheden weer gehaald moeten kunnen worden. Excuses voor de fout!

Helaas te vroeg gejuichd,

Internet ligt er weer uit 3315WD

Internet is zo instabiel als de pest inderdaad… Zojuist godzijdank nog even een aantal back-ups weggewerkt van en naar enkele servers maar het is overduidelijk dat ze de boel nog altijd niet stabiel gekregen hebben.

Reputatie 4

Bij mij gaat het goede kant op,download kan nog een tandje bij.

 

Zie resultaten

https://www.speedtest.net/my-result/d/75452caa-d9b4-4d17-8f05-6b6df979fcac

https://www.speedtest.net/my-result/d/e69d7534-6cd9-46c4-86eb-f1433e137ef8

 

Reputatie 4

3317 Crabbehof Dordrecht: Internet weer normaal. Tv nog steeds een drama. Hopelijk wordt dat ook snel opgepikt. 

Reputatie 4

Ik heb het doorgegeven en we hebben het weer hersteld. Er ging iets mis met de wijziging, nu zouden de gewenste snelheden weer gehaald moeten kunnen worden. Excuses voor de fout!

Ja, het was even niets. Maar nu weer goed in 3315

Reputatie 2

3315DT , internet en tv weer up!

Alleen werken je links niet (Resultaat niet gevonden) dus valt er weinig te zien ;-)

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, met de wijziging die het internetverkeer herstelde, zouden gebruikers van het nieuwe TV-platform T-Mobile TV ook weer TV moeten kunnen kijken zonder obstructies. Gebruikers die nog TV kijken met Interactieve TV, kunnen nog problemen ervaren. Dit wordt ook zo snel mogelijk hersteld!

Reputatie 7
Badge +16

Het TV-verkeer wordt nu ook omgezet en de resultaten zien er vooralsnog goed uit. Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 4

3317: Tv doet het ook weer. Fingers crossed dat het zo blijft. 

Kennelijk hebben gedurende het weekend de weekendhulpjes mogen hobbyen en zijn vandaag de echte professionals uit hun weekendholen gekropen. Wel heel toevallig dat op maandag alles binnen een halve dag is opgelost.🤔🙄

Maar goed: alsnog blij dat het (voor nu) weer werkt. 

Reputatie 4

3317: Tv doet het ook weer. Fingers crossed dat het zo blijft. 

Kennelijk hebben gedurende het weekend de weekendhulpjes mogen hobbyen en zijn vandaag de echte professionals uit hun weekendholen gekropen. Wel heel toevallig dat op maandag alles binnen een halve dag is opgelost.🤔🙄

Maar goed: alsnog blij dat het (voor nu) weer werkt. 

Edit: ik heb het Interactieve platform met het Entone modem. Dus dat werkt nu bij mij. 

Reputatie 4

Het TV-verkeer wordt nu ook omgezet en de resultaten zien er vooralsnog goed uit. Ik houd jullie op de hoogte!

Interactief platform met Entone tv-kastje werkt hier nu. 

Hier doe alles het weer 3328vg sterrenburg 3

Hou dit vast ... mijn zoon test zo de kabelsnelheid

Even kijken of hij de gig haal 😉