Beantwoord

Opname speelt begin maar springt naar einde bij doorspoelen



Toon eerste reactie

126 reacties

Reputatie 7

Hi @Roos90,

Ik had je graag een duidelijke tijdsindicatie kunnen geven, maar kan dit niet. Momenteel is er voor ons nog niet duidelijk wanneer het probleem is opgelost. Misschien niet het meest praktische antwoord, maar wel het meest eerlijke. Mijn excuses voor het ongemak.

@Jason we zijn nu bijna een maand verder maar nog steeds geen oplossing. Hoe staat het hier mee. Gisteren nog liep de box volledig vast bij een opname kijken. Ook krijgen we weer zwart beeld als de box wordt aangezet dan moeten we op de zenderknop omhoog of omlaag drukken. Dit is zo irritant. 

Bert

Reputatie 1

Ja, af n to valt ook het geluid weg bij een opname. Maar de opnames staan nu wel veel minder stil. Alleen af en toe nog. En bij sommige opnames valt het geluid soms weg.

Reputatie 1

Hoi Lisa, weet je ook wanneer dit probleem wordt opgelost, want iedere keer naar opnames kijken die telkens vastlopen irriteert erg, en bovendien loopt het beeld nu ook al vast bij terug Kijken. In het begin heb ik nooit geen problemen met de opnames gehad, en ook nooit zo slecht internet en wifi als de laatste weken. Is een nieuwe en betere modem een optie voor deze problemen?

Hoi Lisa ook wij hebben al weken last van opnames die niet te vinden zijn, vast lopen of niet af te spelen zijn. Ik hoor graag iets over de oplossing

Reputatie 6

Hoi @Samui1950, dat hopen wij uiteraard ook! Zodra er een update is, zal dit direct gedeeld worden. Zoals Lisa aangaf, zullen we naar de compensatie kijken zodra de problemen zijn opgelost. Zo hebben we een start- en einddatum en kunnen wij ervoor zorgen dat jij de juiste compensatie krijgt!

Hoi @Lisa 

Zoals verwacht na het lezen van eerdere reacties heeft de powerflip niet geholpen. De oudere opnames willen nog steeds niet opstarten of lopen direct vast.

Zoals ik al aangaf gebeurt dit ook bij het bekijken van deze specifieke opnames op mijn tv via de app en ik zie nu ook op mijn mobiele telefoon via de T-mobile TV app. Dit heeft dus niets te maken met onze modem of ontvanger.

Het wegvallen van het geluid of het opstarten met een zwart beeld kan ik zo niet testen. Dit gebeurd niet altijd.

 

En terugkomend op je vraag. We hebben een Sonos aan de TV hangen. Niet rechtstreeks aan de T-mobile apparatuur. Maar aangezien ik niet de enige ben met deze problemen zal ook dit niet de reden kunnen zijn.

 

Graag ontvang ik spoedig een oplossing van je.

Reputatie 1

Hoi Lisa, Ondanks een nieuwe TV Box blijven de opnames vast lopen, en ook is de internet en wifi onstabiel en zwak. Wil graag eten wanneer ik weer gewoon naar de opnames kan kijken, want op deze manier kijken,met vastlopen, irriteert.

Reputatie 7

Hi @Samui1950, dankjewel voor deze update! Ik ben heel blij dat jij al een stuk minder last hebt van het vastlopen. De permanente oplossing ligt op het begin van het nieuwe jaar, dus ik hoop dat jij dan weer helemaal probleemvrij bent. Dankjewel, ik wil jou ook een super mooie feestmaand toewensen! 🎄

Reputatie 7

Hi @Cfn-3001, top dat jij gelijk alle stappen bij langs bent gegaan! Merci voor de moeite en voor het doorgeven. Aangezien de opname capaciteit niet de boosdoener is, wil ik voorstellen om een factory reset van de TV Box(en) uit te voeren waarop jij dit probleem ervaart. Dit doe je op de volgende manier.

Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, etc.) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. Fingers crossed dat jij hierna een verbetering merkt!

Mocht jij na deze stap nog steeds hetzelfde probleem aanhouden, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Dan zal ik een verzoek indienen bij onze technische dienst om hier verder in te duiken, zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Ik hoor het dan ook graag van je! 

 

Reputatie 7

Hi @reinier123, wat balen om te lezen dat jij ditzelfde probleem ervaart! Gelukkig ben je bij mij aan het juiste adres hiervoor en ik help je dan ook graag. Ik heb meteen jouw verbinding onder de loep genomen, maar hier zie ik niet de TV Box in terug. Heb jij deze rechtstreeks aangesloten op het modem?

Graag stel ik voor om een powerflip uit te voeren. Dit doe je door de stekker van de TV Box uit het stopcontact te halen. Wacht dan minimaal 10 seconden en stop dan de stekker weer terug.

Kan je aan mij laten weten of dit verschil voor jou uitmaakt? Mocht dit geen verschil uitmaken, dan wil ik ook alvast bij jou het volgende checken. Ik wil graag weten of er nog voldoende opname capaciteit is. 

Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:

  • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
  • Geplande opnames (Blauwe kleur)
  • Beschikbaar (Witte kleur)

Dankjewel alvast voor de moeite en ik hoor het graag van je, want ik wil dit voor je oplossen! 💪

Reputatie 7

Hi @Samui1950, heel erg bedankt voor de aanvullingen! Super dat jij direct een foto hebt meegestuurd van het modem. Het Internet lampje hoort op het modem te branden, dus er gaat hier inderdaad iets niet helemaal goed. Soms kan het probleem eenvoudiger zijn dan je denkt en daarom wil ik je graag het volgende vragen. Zou jij de internetkabel goed willen aandrukken? Zo kunnen we uitsluiten of het hier niet om een losse kabel blijkt te gaan. Als jij dit hebt nagelopen en geen verschil merkt, zou jij dan de internetkabel in de andere poort voor Internet willen stoppen? Bij het modem dat jij in huis hebt, kun jij kiezen tussen poort 1 en 2. Zou jij een seintje willen geven als jij deze hebt omgewisseld en aan kunnen geven of dit dé oplossing was? Ik hoor het graag, want ik wil dat jullie zo snel mogelijk weer van een goede verbinding kunnen genieten! 

Zojuist heb ik weer gekeken of er al een update is van het onderzoek over de opnames en ik zie dat het onderzoek succesvol is afgerond vandaag! Jij geeft zelf aan dat het probleem nog steeds speelt, dus ik heb direct weer een nieuw verzoek ingediend bij de technische dienst. De technische dienst probeert zo snel mogelijk het probleem te verhelpen, maar dit kan soms enkele dagen duren. Ik wil heel graag eerst nagaan welk probleem er zich precies bij jou afspeelt voordat er mogelijk een nieuw modem wordt verstuurd. Wellicht weten wij samen het probleem gelijk op te lossen en kan jij hierdoor des te sneller weer van de opnames en het Internet genieten!

Reputatie 7

Hi @Roos90, heel graag gedaan! Ik ben gelijk achter de schermen gaan kijken, maar ik zie niet terug dat één van mijn collega's jou heeft geprobeerd te bellen. Zou het een ander bedrijf kunnen zijn dat jou heeft gebeld? 

Reputatie 1

Hoi lisa,

 

dank voor je reactie, ja we hebben alles al geprobeerd maar probleem Blijft bestaan en bij grotendeels alle zenders waarbij we opnames opgenomen hebben. Binnen hoeveel tijd is de verwachting dat het issue verholpen is aangezien we wel betalen voor het opnemen? 

Reputatie 1

Hoi, ow in mijn mobiel stond ie aangegeven als tmobile op 08000092. Maar als er verder niks bekend is zal het wel een fout zijn geweest

Reputatie 7

Hi @Samui1950, ik word helemaal vrolijk van je berichtje! Super om te lezen dat jullie hier zo blij mee zijn, jullie hebben ze ook meer dan verdiend. Heel graag gedaan en ik hoop ook van harte dat de nieuwe TV box de problemen laat verdwijnen! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roos90,

Fijn dat je al zelf op zoek bent gegaan naar een oplossing! Ik had je graag een verwachte oplostijd gegeven voor de TV Box, alleen is het lastige met de achterliggende software en code dat het vaak zoeken is naar een speld in een hooiberg. Daarom zijn wij met man en macht aan de slag en ik hoop dat wij snel jouw kijkplezier volledig kunnen herstellen.

Wat betreft de T-Mobile TV App voor jouw Samsung SmartTV open ik graag een onderzoek voor je. Graag wil ik je vragen om mij van de volgende gegevens te voorzien zodat ik een gericht onderzoek voor je kan openen:

  • Welke tv heb je en welke afstandsbediening? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd? 
  • Ervaar je dit op de ene zender meer dan de ander? Zo ja, welke?
  • Op welke datum en op welk tijdstip begonnen deze problemen of op welke momenten ervaar je dit het meest? 
  • Doet het probleem zich ook voor op andere apparaten?

Overigens werkt opnemen wél goed voor de TV Anywhere App die je kan gebruiken op jouw mobiele apparaten én kan streamen naar jouw TV. 

Dit is natuurlijk geen permanente oplossing en daarom werken wij hard door om de TV Box weer op de rails te krijgen!

Wat een ontzettend gezwam van T-Mobile in deze topic. Ik heb nu sinds een maand dezelfde problemen en ze doen net alsof dat nieuw is. Hier lees ik dezelfde problemen wn T-Mobile kan het gewoon NIET oplossen. Slecht systemen programmatuur?

Reputatie 1

We hebben sinds vorige week de samsung 65" QLED 4K 65Q75A (2021) met android besturing  de app is dus ook de laatste nieuwe versie

Daarnaast hebben we pas sinds vorige maand een werkend systeem glasvezel van t-mobile dus neem aan dat het allemaal de laatste versies zijn

wat we merken is dat het vaak rond 21:30 is dat het niet meer werkt, maar soms is het sochtends bij opstarten ook dat het hele systeem al niet werkt. Sowieso is ned 1,2,3, rtl die het niet doen. Gisteravond konden we de opname starten en daarna liep de tv kast helemaal vast. Sbs deed het gisteren wel maar met horten en stoten. Het casten naar de tv dan speelt de app wel het geluid af op de tv maar beeld volgt niet. Het enige wat werkt is op de mobiel alleen kijken.  

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @t.stupers, we nemen dit probleem zeer serieus en willen absoluut niet pretenderen dat het de eerste keer is of een nieuw issue is, sorry als dat tot op heden wel zo overgekomen is, dat is zeker niet onze intentie geweest.

Zou je alsjeblieft gebruik willen maken van het onderstaande template dat mijn collega Lisa doorstuurde? Zo kunnen we het probleem sneller in behandeling nemen, thanks alvast!

Graag stel ik voor om een powerflip uit te voeren. Dit doe je door de stekker van de TV Box uit het stopcontact te halen. Wacht dan minimaal 10 seconden en stop dan de stekker weer terug.

Kan je aan mij laten weten of dit verschil voor jou uitmaakt? Mocht dit geen verschil uitmaken, dan wil ik ook alvast bij jou het volgende checken. Ik wil graag weten of er nog voldoende opname capaciteit is. 

Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:

  • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
  • Geplande opnames (Blauwe kleur)
  • Beschikbaar (Witte kleur)

Asjeblieft zeg, dit heb ik al zo vaak gedaan. Check mijn eigen topic hierover. Wees eens alert en betrokken en kom niet steeds met dezelfde standaard vragen. Dan komen we misschien verder.  Ik heb trouwens nog 50% vrije ruimte. 

Reputatie 7

Hi @Roos90, thanks voor het doorgeven! Ik vrees dat dit voor ons beide een mysterie zal blijven haha, sorry daarvoor. Gelukkig kan ik je binnen enkele dagen wel meer duidelijkheid geven over het onderzoek. Zodra ik een update zie, dan ben je de eerste die het hoort!

Reputatie 1

Hoi lisa,

ik zou nog een terugkoppeling geven. Het probleem ligt nu niet meer aan het tv kastje, het menu in de app op de tv opent niet. Dus via het tv kastje kunnen we weer terug kijken, via de app op de tv niet dan blijft hij laden… 

 

gr Roza 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, betreft dit opnames die gemaakt zijn in de Cloud, op een harddiskrecorder of ervaren jullie deze problemen bij Terug Kijken op RTL4? Indien jullie het laatste ervaren: deze problemen zijn gemeld en worden momenteel onderzocht zodat het spoedig hersteld kan worden.

Mocht dit bij Cloud Opnemen of bij de harddiskrecorder spelen, laat het me alsjeblieft weten, dan pak ik het één voor één op zodat dit hersteld kan worden.

Voor nu werkt de workaround die @Dennis25 benoemde inderdaad het beste: druk op <1> of een ander cijfer zodat de opname één minuut verder spoelt en dat werkt het afspelen wel goed. Excuses voor het ongemak, we gaan dit oplossen!

Goedemiddag all, betreft dit opnames die gemaakt zijn in de Cloud, op een harddiskrecorder of ervaren jullie deze problemen bij Terug Kijken op RTL4? Indien jullie het laatste ervaren: deze problemen zijn gemeld en worden momenteel onderzocht zodat het spoedig hersteld kan worden.

Mocht dit bij Cloud Opnemen of bij de harddiskrecorder spelen, laat het me alsjeblieft weten, dan pak ik het één voor één op zodat dit hersteld kan worden.

Voor nu werkt de workaround die @Dennis25 benoemde inderdaad het beste: druk op <1> of een ander cijfer zodat de opname één minuut verder spoelt en dat werkt het afspelen wel goed. Excuses voor het ongemak, we gaan dit oplossen!


Bedankt voor je reactie. In mijn geval gaat het over opnames uit de cloud.

Reageer