Beantwoord

Opname speelt begin maar springt naar einde bij doorspoelen



Toon eerste reactie

126 reacties

Reputatie 7

Hi @Roos90, volkomen terecht dat je dit checkt! Het issue van de Smart TV App is nog steeds volop in onderzoek, maar er is nog geen concrete status update beschikbaar. Excuses dat dit al zo lang speelt. Mijn collega's zijn hier nog heel druk mee bezig. 

De opnames daarentegen zouden inmiddels weer zonder problemen moeten werken, dus heel goed dat je aangeeft dat dit nog niet het geval is. Ervaar je nog steeds dat de opnames vastlopen bij het terugkijken? Heb je hier een specifiek voorbeeld van (programma/zender en tijdstip/datum)? Dan trek ik hiervoor namelijk direct weer aan de bel. Je hoort inderdaad zonder problemen van jouw opnames te genieten, dus daar wil ik heel graag voor zorgen. Zodra dit is opgelost, kijk ik dan ook zeker naar een passende vergoeding. 

Hi Lisa

 

Ik heb de stekker van de tv-box 2x eruit gehad… kort..10 sec, en lang 3 min

maar beide keren geen succes

Valt me op dat het allemaal wat oudere opnames betreft die dit doen, door springen naar einde opnamen, de recente gaan wel goed

de kleuren:

Rood 105,5
Blauw 61,8
Wit 32,7
dus zou er nog ruimte genoeg zijn.

 

Reputatie 1

Hoi Jason,

kan geen filmpje invoegen maar wel fotos. Hier zie je dat hij op dit beeld blijft hangen en dan blijft het rondje draaien om te laden maar doet het niet. Ook niet bij opnieuw opstarten. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Paul_U,

Fijn dat je ons op de hoogte brengt, ik los dit graag voor je op! Zojuist heb ik een reactie gegeven op jouw identieke reactie in het volgende topic: [Info] Onderhoud TV in de nacht van 6 op 7 september. Graag stel ik voor om, in lijn met onze huisregels, het gesprek daar voort te zetten.

Dat probleem is inderdaad opgelost. Nu weer de volgende problemen.

- Opnames waarbij het beeld vastloopt en geluid verder speelt of soms het beeld vasthangt en er stukjes overgeslagen worden.

- Daarnaast werkt het casten vanuit de android app niet  (live tv, of opnames). Grote tmobile logo met spinner en rose achtergrond blijft laden. 1 keer gehad dat hij live TV afspeelde, maar in hele lage kwaliteit en moest meer dan 1 minuut wachten.

Reputatie 1

Hoi lisa,

 

fijn dat jullie zo snel weer reageren! De opnames openen uberhaupt niet in het menu op de tv. Hij blijft met het rondje maar draaien en opent niets. 
Tv helemaal aan en uit gedaan, kastje helemaal uit en aan gedaan maar helpt niets. 

Reputatie 7

Hi @Roos90, heel erg bedankt voor deze foto! Ik heb goed nieuws voor je. Voor dit issue hadden wij al een onderzoek voor je ingeschoten. Deze loopt dan ook nog steeds. Vanochtend heb ik aan onze tv-specialisten gevraagd of er een status update gegeven kan worden. Dit speelt namelijk al een tijdje. Dus zodra ik hier iets over kan melden, dan ben je de eerste die het hoort. Ik hoop dat ik snel aan je kan vertellen dat je ook zonder problemen via de App kunt kijken! 💪

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, bedankt voor jullie terugkoppelingen: betreft het meerdere programma’s/zenders die in de Cloud opgenomen worden, of speelt dit slechts bij één specifiek programma?

Zodra ik alles verzameld heb, kan ik met een volledig dossier aankloppen bij de specialisten zodat dit ook zo snel mogelijk verholpen wordt!

Goedemorgen, dit probleem is bij verschillende zenders / programma's. De specialisten kunnen dit zelf ook zien en achterhalen of dit bij meer zenders gebeurt. Als je op de knop terug naar het begin drukt blijft de opname gewoon aan het einde staan. 

Reputatie 7

Hi @Samui1950, heel goed dat jij in dit topic aan de bel trekt! Ik heb meteen een kijkje genomen in jouw verbinding en ik heb hiervoor een collega van een andere afdeling aan de mouw getrokken. Wij gaan namelijk de TV Box voor je omruilen, zodat jij straks volledig kunt genieten van T-Mobile TV. Ik zag namelijk in de verbinding terug dat de registratie op de aansluiting nog niet goed doorloopt. Zodra jij de nieuwe TV Box binnen hebt, zul jij weer goed gebruik kunnen maken van Cloud Opnemen. Ik hoor heel graag van je, zodra de nieuwe Box up and running is, of Cloud Opnemen weer vlekkeloos werkt! 🎈

Reputatie 7

Hi @t.stupers, dankjewel voor je aanvulling! Weet dat jij we je juist zo goed mogelijk hiermee willen helpen. Zojuist heb ik ook jouw eigen topic gecheckt. Zou jij de communicatie over dit onderwerp in één en hetzelfde topic willen houden? Zo lopen er geen zaken door elkaar en word jij het snelste door ons geholpen. Heel fijn dat jij hebt aangegeven dat de boosdoener niet zit in de opname capaciteit, merci voor het checken. Omdat ik lees dat jij al meerdere resetten hebt uitgevoerd, heb ik direct een verzoek ingediend voor de technische dienst.

Weet dat het een paar dagen kan duren voordat een onderzoek volledig is afgerond en opgelost. Ik ga dit voor je in de gaten houden en hoop je binnenkort te kunnen verblijden met het goede nieuws dat dit probleem is opgelost. Mocht jij nog vragen hebben, stel die dan gerust. Ik hoop dat dit snel verholpen kan worden, zodat jij weer zonder problemen kunt genieten!

Hi @reinier123, goed dat jij dit gelijk aangeeft! Ik had heel erg gehoopt dat het probleem definitief was verdwenen, dus ik help je hier weer meteen bij. Zou jij nog willen terugkomen op het laatste bericht dat ik naar je heb gestuurd? Ik heb je verbinding weer onder de loep genomen en zo te zien had jij de powerflip al uitgevoerd, topper.

Als jij mij nog kan voorzien van je opname capaciteit, dan kan ik je zo goed mogelijk verder helpen. 

Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:

  • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
  • Geplande opnames (Blauwe kleur)
  • Beschikbaar (Witte kleur)

Wanneer dit niet het probleem lijkt te veroorzaken, dan wil ik nog aan je vragen om een factory reset van de TV Box uit te voeren. Dit doe je door met een paperclip het resetknopje aan de achterkant zo'n 10 seconden in te drukken. Als ook dit geen verbeteringen oplevert, dan maak ik ook voor jou heel graag een verzoek aan voor de technische dienst. Dankjewel alvast! 💪

Dit probleem ervaren wij ook opname gaat niet terug naar het begin. Ook loopt de opname regelmatig vast. Om gek van te worden. Dit gebeurt op alle drie de boxen. Graag een oplossing hier voor. Dit gaat nu al 2 weken zo.

@Brian 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Samui1950, ik neem het stokje over van mijn collega omdat ze aan het genieten is van een welverdiende vakantie. Het issue is nog niet verholpen, er wordt nog steeds gezocht naar een permanente oplossing, sorry voor het ongemak. We houden je op de hoogte: er lijkt nu wel schot in de zaak te komen en men doet er alles aan om dit in goede banen te geleiden.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roos90,

Hopelijk heb je een mooi lang weekend achter de rug.

Wat betreft de Samsung T-Mobile TV App heb ik een klein vraagje: zou je na kunnen gaan welke versie van de T-Mobile TV App geïnstalleerd is op de TV?

Onze technische dienst heeft hiermee weer een stukje extra van de puzzel en wij proberen ons best om snel het volledige plaatje zichtbaar te krijgen!

Reputatie 1

Hi Lisa, tv box ontvangen en aangesloten, en na een paar dagen zie ik dat de opnames nog soms vastlopen. Niet zo vaak als voorheen, maar toch gebeurt het af en toe.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roos90,

Fijn dat je deze informatie kon aanleveren, hier hebben wij een hoop aan! Inmiddels heb ik een onderzoek voor je geopend en wij gaan hard aan de slag om de app snel werkend te krijgen op jouw TV. Mocht hier een software update voor nodig zijn dan zou het kunnen dat het langer duurt voordat het is opgelost.

In ieder geval zetten wij alles op alles om je weer stabiele TV ervaring te kunnen geven!

Aan de opslag ligt het niet. Reset gedaan.

 

Meteen getest met opnames, en bij een opname weer hetzelfde probleem.

Reputatie 1

Hoi cal,

 

op welk termijn kan ik hier iets van terughoren? 

@lisa: ik zal verder op mijn eigen topic gaan. Het was echter wel leerzaam voor mij te zien dat er meerdere topics met hetzelfde probleem zijn die al veel langer geleden zijn gestart. Hoopvol toch dat T-Mobile het na zeker 3 maanden misschien gaat oplossen? En wat is er een lange aanloopdiscussie nodig voordat er eindelijk iets geëscaleerd wordt naar de TD.

Reputatie 1

Goedemorgen Jason, Ik hoop dat gauw deze probleem opgelost is, want deze duurt wel lang, en ik hoop dat ik hiervoor wel een tegemoetkoming zal krijgen? 

Reputatie 1

Hoi cal,

 

ik heb vorige week de app nogmaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd dus ik neem aan dat het  de laatste nieuwe versie is 

Reputatie 7

Hi @Roos90, ik deel graag de uitkomst van het onderzoek met je! Mijn collega geeft aan dat de Cloud Opnames in TV Anywhere wel werken, dus dat het hier mogelijk om een issue in de TV Box gaat. Je krijgt dan ook een nieuwe TV Box toegestuurd. In je My T-Mobile Thuis omgeving kun je deze bestelling volgen: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Kan je laten weten of je met de nieuwe TV Box probleemvrij bent? 💪

 

Reputatie 1

Beste, 

 

ik zie dat er een nieuwe app is, heeft deze ook het opnemen aangepast er eindelijk een oplossing is voor ons probleem? 
 

gr Roza 

Reputatie 7

Hi @Samui1950, ik wil jou graag een update geven over het issue van de opnames! Zoals ik al eerder aangaf, check ik dit onderzoek nog steeds voor jou. Ik heb een korte update van het onderzoek doorgekregen. Dit probleem wordt met hoge prioriteit opgepakt, echter is het niet mogelijk om aan te geven wanneer er exact een fix is. Het onderzoek loopt namelijk nog en het probleem is nog niet in kaart gebracht. Zodra er een workaround is, dan word jij hiervan op de hoogte gesteld. Ik hoop dat jij zo iets meer duidelijkheid hebt!

Reputatie 7

Hi @Roos90, heel graag gedaan! Top dat jij ook zo vliegensvlug deze informatie aanvult. Helemaal helder en super gek dat dit niet opent. Ik ga je meteen verder helpen. Zou je op de volgende manier eens het TV Menu willen herstarten? 

  1. Menu > Account > Instellingen > TV Box
  2. Kies: 'TV Menu herstarten' 

Als dit het probleem niet aanpakt, dan wil ik vragen of je een factory reset kan uitvoeren van de TV Box. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Kan je aangeven of één van deze tips heeft geresulteerd in de oplossing? 🤞

Reageer