Beantwoord

Opname speelt begin maar springt naar einde bij doorspoelen



Toon eerste reactie

126 reacties

Sinds de update van de tv box afgelopen nacht, werken mijn cloud opnames helaas ook niet meer. Ook terugkijken vanuit de gids werken helaas niet meer. Je ziet de eerste 4 of 5 seconden van de opname, maar de tijd balk toont op dat moment dat je de laatste seconden aan het kijken bent. Tv box is al gereset, maar dat heeft geen verschil gemaakt. 

 

Vooralsnog maakt T-Mobile nog geen heel geweldige indruk, goedkoop lijkt duurkoop te worden.

Reputatie 7

Hi @Samui1950, ik wil je nog eens heel erg bedanken voor jouw geduld! Het heeft even geduurd voordat ik de volgende update met je kon delen. Ik ben er vandaag weer voor je achteraan gegaan om hier een klap op te geven. Ik wil heel graag aan je vragen of jij kan checken of de problemen bij jou zijn verdwenen? Aan onze kant hebben wij namelijk continu wijzigingen doorgevoerd en wij hopen dan ook enorm dat jouw problemen daardoor zijn opgelost. 

Daarnaast hoor ik graag van je of jij wel TV-Anywhere of een browser hebt/had waarin de opnames wel werkten? Ik hoor het heel graag van je! 🤞

Hi @Cfn-3001, wat goed dat jij dit topic hebt gevonden en ook jouw probleem hier deelt! Ik ga je hier gelijk mee helpen, want dit kijkt zeker niet prettig. Speelt dit probleem zich af op alle TV Boxen of specifiek op één van de Boxen? Zou jij een zogenoemde powerflip willen uitvoeren op de Box(en) waar zich dit probleem voordoet? Dit doe je als volgt. 

Haal de stekker van de TV Box uit het stopcontact. Wacht vervolgens minimaal 10 seconden. Stop hierna de stekker weer terug. Ik hoop dat dit het probleem verhelpt! Zo niet, kan jij dan aan mij laten weten of er nog voldoende opname capaciteit is? 

Dit doe jij door naar het menu van de TV Box te gaan. Ga dan naar Account. Vervolgens ga je naar Mijn Opname en dan naar Cloud Opnemen. Onderin de pagina in het balkje zie je:

  • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
  • Geplande opnames (Blauwe kleur)
  • Beschikbaar (Witte kleur)

Kan jij de kleur hiervan aan mij doorgeven? Ik zie graag je reactie tegemoet, zodat ik je weer verder kan helpen! 😊

Reputatie 4

Bij ons gaat het om opnames in de cloud. 
Overigens is bij ons de 1 niet 1 mn verder in de opname  maar minuut 1 van de opname. 

Reputatie 7

Hi @Roos90, hartstikke bedankt voor deze snelle aanvulling! Zou je enkel nog kunnen opzoeken welk exacte besturingssysteem jullie tv heeft? Dit kun je vinden bij de instellingen van de tv. De technische dienst heeft dit nodig om aan de slag te kunnen. Als je hier nog op terug zou kunnen komen, dan zou dat super zijn. Merci! 

Reputatie 1

Hoi lisa,

 

dat wil ik zeker maar wat heb je precies nodig? 
modelcode/serienr/softwareversie? 

Reputatie 7

Hi @reinier123, ik ben super blij om te zien dat het onderzoek helemaal is afgerond! Klopt het dat jij helemaal probleemvrij bent? Er bleek namelijk een algemeen issue bij jou te spelen die sindskort is opgelost. Ik hoor het heel graag van je. Laat je het aan mij weten als ik je nog ergens mee kan helpen? 😊

Hi @t.stupers, ik zie dat jouw onderzoek nog volop gaande is! Ik baal er echt van dat jij nog steeds problemen ervaart. De uitkomst van dit onderzoek delen we in jouw eigen gemaakte topic. Weet dat mijn collega en ik hier bovenop zitten en dit issue ook al hebben aangekaart bij een andere afdeling. Ik hoop echt dat er zo snel mogelijk een oplossing voor komt! 

Reputatie 1

Hi Lisa, De internetkabel zit goed, heb deze ookin de andere poort voor internet gedaan. Geen verandering, want de opnames lopen nog vast.

Reputatie 1

Hi Lisa, De opnames blijven vaak vast lopen, en dat is erg irriterend omdat je iedere keer weer opnieuw moet proberen een opname weer te starten en afwachten wanneer deze weer stopt.  En iedere keer als de opname stopt is de WiFi en Internet slecht en onstabiel. En volgens mij heeft het wel degelijk met de internet te maken, enof de router is zwak. Ik hoop wel dat het gauw wordt opgeknapt, want je moet wel betalen voor opname mogelijkheid.

 

Reputatie 7

Hi @rouwe111 en @Samui1950, zoals beloofd heb ik de onderzoeken voor jullie in de gaten gehouden! Jullie probleem omtrent wegvallend geluid bij Cloud Opnames valt onder een algemeen issue, waar momenteel heel hard aan wordt gewerkt. Excuses voor het ongemak. Ik had gehoopt dat ik jullie allebei kon verblijden met het nieuws dat hier een oplossing voor is, maar hier is de technische dienst nog druk mee bezig. Weet dat het onze priorieit heeft om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Merci voor jullie engelengeduld! 

 

Opnames in de cloud.

Reputatie 7

Hi @Samui1950, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Ik zie terug dat het onderzoek is afgerond en er een nieuwe TV Box jouw kant op gaat komen om dit probleem hopelijk voor eens en altijd te tackelen. Nogmaals onwijs bedankt voor al jouw geduld van de afgelopen tijd. Ik wil je dan ook heel graag iets leuks meegeven als blijk van waardering. Tip: houd de deurbel morgen goed in de gaten. 

Mijn collega’s van de technische dienst hebbben geconstateerd jouw tv stream er niet goed uitzag en hopen dat een andere TV Box dat probleem gaat verhelpen. Geef je mij een seintje zodra de nieuwe TV Box up and running is? Dan maak ik namelijk ook direct een compensatie voor je in orde van deze afgelopen periode. 

Hi @Cfn-3001, zoals je weet houd ik ook nog steeds jouw issue goed in de gaten! Dit is echter nog steeds volop in onderzoek. Ik ben wel op zoek gegaan of ik al een concrete update met je kan delen, maar die zie ik nu nog niet terug. Ik heb dan ook uitvraag gedaan of ik een update kan krijgen, zodat ik je hopelijk meer duidelijkheid kan geven. Jij ook echt heel erg bedankt voor het geduld. Fingers crossed dat ik snel goed nieuws kan delen!

Reputatie 7

Hi @Roos90,

Thanks voor je bericht! Het gaat daar specifiek om de software-versie gepaard met het type software, maar daarvan ga ik er een beetje vanuit dat het Tizen betreft. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

Reputatie 7

Hi @Samui1950, ik zie dat je afgelopen zaterdag de nieuwe TV Box hebt ontvangen! Ik ben onwijs benieuwd of jij nu van je problemen af bent. Zou je mij van een korte terugkoppeling kunnen voorzien om aan te geven of jij nu probleemvrij bent? Hele fijne avond alvast! 😊

Reputatie 1

Hi, Ik ben even weggeweest, maar heb nog steeds problemen met het vastlopen van een opname. Ook heb ik nu als ik terugschakel van opname naar gewone tv lukt dat niet. Eerst moet ik de kleine tv box uitschakelen en dan weer aanzetten om weer tv te kunnen kijken. Doe ik dit niet, dan heb ik alleen een zwarte beeld. Omdat het nu al erg lang duurt wil ik wel eens weten wanneer ik geen last meer heb van een vastlopende opname.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gijs50, dan probeer ik op afstand een zetje te geven aan de apparatuur zodat het weer zichtbaar wordt. Kun jij de boel straks nog één keer resetten alsjeblieft (modem + TV Boxen)? Thanks voor je medewerking!

Hoi @Dennis25, zou je onze Zyxel er eens tussen willen hangen en nagaan of dit helpt? Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is als je setup volledig ingesteld is op de Unifi, maar met eigen apparatuur kan ik niets testen, sorry.

Reputatie 7

Hi @Cfn-3001, helemaal top dat jij direct alle stappen hebt uitgevoerd! Ik hoop dat je vingers niet meer in de knoop zitten haha. Merci dat je dit doorgeeft, want hier ga ik graag wat aan doen. Ook de oudere opnames hoor jij namelijk zonder problemen te bekijken. Ik wil dan ook graag een verzoek indienen voor de technische dienst, maar hier heb ik alleen het volgende nog voor nodig. Ik zie namelijk dat jij twee TV Boxen hebt thuis, alleen zo te lezen speelt dit probleem zich op één TV Box af. Klopt dat? Zojuist heb ik het MAC-adres van de TV Box waarvan ik denk dat deze de problemen geeft, naar jou doorgezet in een privébericht. Zou jij aan mij willen bevestigen of dit de juiste is? Dan weet ik zeker dat ik de correcte gegevens doorzet naar de technische dienst en wordt dit zo snel mogelijk opgelost! 💪

Reputatie 1

Hoi boris,

 

dat klopt het is inderdaad tizen, software versie van de tv is T-NKM2DEUC-1904.0, BT-S

Reputatie 7

Hi @rouwe111, super dat je zo'n heldere terugkoppeling hebt gegeven! Ik heb gelijk het verzoek ingediend voor de technische dienst en ga dit voor je in de gaten houden. Geen probleem dat een filmpje niet lukt. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren totdat het onderzoek volledig is afgerond. Ik hoop dat ik jullie snel meer kan vertellen en duim dat dit binnenkort definitief wordt opgelost! 🤞

De boel is gereset.

Reputatie 7

Hi @Samui1950, dat kan ik mij helemaal voorstellen! Ik hoop ook heel erg dat ik je snel kan verblijden met goed nieuws, maar er wordt momenteel nog volop aan dit issue gewerkt. Weet dat ik in ieder geval, zodra de opnames weer werken zoals het hoort en het onderzoek succesvol is afgerond, graag wil kijken naar een tegemoetkoming voor deze periode. Jij betaalt namelijk voor een dienst die optimaal hoort te werken. 

Hi @Diran, heel goed dat jij via deze weg aanklopt! Ik ga je hier gelijk mee verder helpen. Zou jij het volgende kunnen doen? Haal de stekker van de TV Box uit het stopcontact en wacht dan minstens 10 seconden. Na deze 10 seconden mag jij de stekker weer terug in het stopcontact steken. Mocht dit niet helpen, dan wil ik checken of er nog opname capaciteit is. Dit check jij als volgt:

  1. TV Box Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
    • Geplande opnames (Blauwe kleur)
    • Beschikbaar (Witte kleur)

Als het blijkt dat er nog voldoende geheugen is, dan wil ik je vragen om de TV Box een factory reset te geven. Dit doe je door met een paperclip het resetknopje aan de achterkant van de TV Box voor 10 seconden in te drukken.

Laat jij het aan mij weten of één van deze stappen ervoor heeft gezorgd dat jouw opnames weer vlekkeloos werken? Mocht dit niet werken, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik hoor het graag van je! 💪

Lisa,

 

Fingers gecrossed..zaten toen wel in de knoop...hihi

reset uitgevoerd… haalt alle gegevens opnieuw op.. mooi

maar.. toen nog ..steeds… hetzelfde probleem

de oudere opgenomen programma’s(vooral series)  lopen nog steeds niet.

Bij het afspelen, meteen naar einde  van opnamen, ook als ik de pauze, en start begin druk

Films gaan wel goed…

maar bedenkt ook...film is vaak/altijd, 1 wolkje in de opname

series.. krijg je meer wolkjes te zien, omdat je die niet wilt missen

de wat meer recente opnamen, serie,  gaan wel goed

een slecht stukje cloud… waar die zijn opgeslagen ??

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Roos90 Harstikke bedankt voor je terugkoppeling, daar kunnen we veel mee! Mag ik je verzoeken om een filmpje op te nemen waarin, in het kort, duidelijk zichtbaar is dat het menu in de app niet opent? Dan speel ik het meteen door naar onze specialisten. Alvast, wederom, bedankt voor je hulp!

Reputatie 1

Het is inmiddels een tijd geleden dat ik wat gehoord heb en helaas werkt het nog steeds niet volgens behoren. Wat is de laatste update aangezien ik wel extra betaal voor het opnemen…

En de bug is weer terug 😞

Reputatie 4

@Jason Ik heb er niet zoveel last van. Als alles goed werkt moet ik ook naar mn 5 in de opname, en nu het niet helemaal goed gaat moet ik ook naar mn 5 in de opname. Er verandert dus letterlijk niets voor ons.

Ik heb alleen aangegeven dat wij er ook last van hebben zodat anderen konden zien dat ze niet de enige zijn met dit probleem. Ik ga de Zyxel niet uit de schuur halen zodat er een meting gedaan kan worden, de USG werkt prima.

Reageer