[Oproep] Gebruikers die geen of zwart beeld ervaren met TV

[Oproep] Gebruikers die geen of zwart beeld ervaren met TV

Toon eerste reactie

84 reacties

Reputatie 5

Jeej, dit speelt dus al ruim een jaar. Ik heb ook last van dat bij het komen uit stand-by ik zwart beeld en geen geluid heb. Zappen lost dat op maar de menu's werken dan vaak niet. 

(En nee, ik kan mijn decoder niet in de meterkast zetten want daar kijk ik geen tv. Verder ben ik wel klaar met alle tv problemen en te fungeren als onbetaalde tester).

Volgens mij zijn de standby modus en Hdmi modussen twee verschillende problemen en ik heb nog steeds het idee dat ze terug moeten naar een goed werkende versie.. en dat Hdmi en standby gebeuren veel beter moeten testen alvorens dat uit te rollen.. Want de zwartbeeld problemen zijn er nog steeds… Is vet irritant om dat ding elke keer te resetten.

Reputatie 7

Hi allemaal, ik heb goed nieuws! Wij hebben een fix voor sommige klanten die zwarte beeld ervaren. Deze fix is meegenomen in de laatste firmware, dus hiervoor dien je de TV Box te herstarten. Ik hoor heel graag of jullie met deze fix verschil merken en van het probleem af zijn. Ik wil er wel graag bij zeggen dat dit een probleem is met meerdere oorzaken en deze fix helpt tegen één van die oorzaken. Mogelijk is dit dus nog niet de fix die er bij iedereen voor zorgt dat de problemen weg zijn. Laat het vooral weten wat jullie merken na een herstart van de TV Box! 💪

Reputatie 7
Badge +8

@Mark-DenHaag Zou je willen kijken of het aanpassen van de HDMI modus voor jou de oplossing is? Meer informatie hierover vind je in dit topic: Achtergrondinformatie HDMI modus | T-Mobile Community.

Reputatie 2

@Brian zoals ik hier al eerder aangaf heb ik zwart beeld bij het aanzetten van de tv box en moet ik het tv menu herstarten.

 

Het valt mij op dat dit gebeurt, nadat ik een uitzending gemist / verder kijken programma heb bekeken. Als ik de tv box uitzet en na enige tijd weer aan dan komt dit voor. Zover ik nu heb kunnen bepalen gebeurt dit niet als ik de tv box aanzet en alleen "live" heb gekeken en niets gedaan heb met verder kijken / replay tv en uitzet en na enige tijd weer aan. Dan heb ik direct beeld.

 

@Brian  @Lisa Ben er nu wel zeker van dat het  bij jullie te reproduceren is.

Als je via uitzending gemist een programma heb bekeken en in mijn geval was dit een film die niet in het geheel bekeken is, maar onderbroken en je zet de tv box s'avonds uit en de volgende ochtend weer aan. Dan heb ik zwart beeld. Dus geen liniare tv signaal. Ik kan wel het tv menu oproepen. Ik moet dan het tv menu herstarten om weer liniar tv beeld te krijgen en dat de naam van de tv ontvanger ook weer in het menu komt te staan. Deze is dan leeg. Hier heb ik al een foto van aangeleverd in dit forum in een andere topic.

Kunnen jullie hier naar kijken.

Reputatie 7

Hi allemaal, ik had heel graag al een passende oplossing voor dit probleem met jullie gedeeld! Bedankt voor jullie geduld, want het onderzoek loopt nu al enige tijd. Het kan altijd even duren totdat er een fix is, omdat dit vervolgens ook getest moet worden en dit gaat dan altijd mee in een zogenoemde 'sprint'. Dit is een periode waarin meerdere verbeteringen live gaan en dit vindt eens in de paar weken plaats. Ik heb bij mijn collega's nagevraagd of ik vandaag een update kan ontvangen, want jullie horen allemaal te weten waar jullie aan toe zijn. Mijn excuses dat dit issue al zo lang loopt. Ik blijf voor jullie checken of er updates zijn en zal deze hier vervolgens direct delen. Ik wil dat dit echt zo snel mogelijk voor eens en altijd is opgelost! 

Reputatie 1

Ik ben benieuwd. Vorige week ging het eigenlijk goed (geen enkele keer zwart beeld bij op start). Maar deze week is het weer raak. Elke dag wel een keer zwart beeld als ik het kastje aan zet.

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil jullie heel graag laten weten dat ik hoop volgende week meer aan jullie te kunnen vertellen over de fix die eraan zit te komen. Ontzettend bedankt voor jullie geduld! Ik wil namelijk echt dat er snel een oplossing voor jullie komt, zodat dit probleem niet meer terugkeert en jullie zorgeloos tv kunnen kijken zonder zwart beeld. Weet dat ik nog steeds in de lead ben van dit onderzoek en jullie hier gelijk op de hoogte zal stellen als ik een update hoor!

Reputatie 7

Hi allemaal, graag deel ik nog even een korte update ter aanvulling op mijn vorige bericht! Ik heb vandaag nog geen concrete update ontvangen, maar ik heb wel te horen gekregen dat een collega van een andere afdeling dit issue aan het chasen is om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Er vindt morgen een meeting plaats met TV specialisten en de technische dienst en ik heb gevraagd of hier een tijdsindicatie van het onderzoek kan worden aangegeven. Zodra ik hier een terugkoppeling van krijg, dan laat ik jullie die dit weekend aan jullie weten. 

Hi @MarLut, merci voor je snelle reactie! Ik hoop heel erg dat binnenkort het zwarte beeld nooit meer terugkomt. Fingers crossed!

Reageer