Problemen met opnames, foutmelding of blijft laden

  • 28 October 2022
  • 79 reacties
  • 1029 Bekeken


Toon eerste reactie

79 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Mark-DenHaag, laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen! Ik heb gelijk de drie maanden Cloud Opnemen voor je vergoed, hier zul je ook een e-mail van ontvangen ter bevestiging. De vergoeding zal vervolgens worden verrekend met je volgende factuur! 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je altijd bij ons terecht kan! 

Reputatie 1

@Lisa

Dit is niet de eerste keer dat ik dit probleem heb; dit was toen ik net overgestapt was ook al een issue bij jullie. Zoals het er nu uitziet, lijkt het een Net5 probleem te zijn, want ik heb het alleen met programma’s van Net 5:

  • Rookie 22 en 29 oktober
  • Masterchef 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 24  en 31 oktober en 1 & 2 november 
  • Grenzeloos Verliefd van 26 oktober
  • Grenzeloos Verliefd baby in het buitenland van 2 november
  • Coroner 15, 22 en 29 oktober
  • Ja, ik heb het op alle apparaten (kan niet via de app)
  • Ik krijg geen foutmelding. Ik kan gewoon niet kijken. Programma blijft laden. Op de app krijg ik wel een foutmelding: afspelen mislukt. Vernieuw de pagina en probeer opnieuw
  • Ik bekijk opnames nooit als het programma nog live bezig is. Dat is echt een verschrikking via T-mobile, want als je bij bent, klapt het programma eruit. En moet je eerst allerlei handelingen verrichten om weer verder te kunnen. Heel irritant. Sowieso zie ik het nu daar niet van in .. maar dat is persoonlijk ;-) 

Groetjes,
Mandy

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mark-DenHaag, geplande opnames zijn nog niet opgenomen. Het gaat om de opgenomen programma reeks. Als je deze verwijderd hebt kunnen we dit niet terughalen.

Reputatie 5

@Tommie van Odido Misschien begrijp ik je niet of ben ik dom. Maar als iets niet is opgenomen, hoe kan ik het dan bewaren of verwijderen?

Reputatie 7

Hi @MandyC, heel erg bedankt voor deze snelle aanvulling! Gelukkig kan ik je laten weten dat het op onze agenda staat om het issue dat je aanstipt aan te pakken, zodat je voortaan ook opnames kunt bekijken die op dat moment nog live bezig zijn. Ik heb net ook al jouw informatie doorgezet naar onze technische dienst en hier heb je net ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Ik houd het onderzoek voor je in de gaten de komende dagen. Hopelijk kan ik je snel verblijden met de oplossing. 

Reputatie 5

@Lisa Ik kan het inderdaad wel terugkijken met de app op mijn telefoon. Hoe kan het dan dat het niet op mijn televisie werkt voor deze specifieke opname?

 

  • De TV box staat nu trouwens  stand-by, er zitten wel 2 switches tussen maar die zijn transparant.
Reputatie 1

@Lisa  Dank je wel voor de update. Ik heb de meeste programma’s via een andere manier gekeken tot aan de datum dat het weer kon. Ik heb nog wel wat laten staan en zal kijken of dit nu wel lukt. Dank voor het doorgeven.

Reputatie 5

@Lisa Nu doet aflevering 6 van 23 november - de baumgards van TLC het niet. Lukt dus nog steeds niet goed opgelost. Werkt niet tv de Samsung tv app en niet met de Android app op mijn telefoon. 

Zouden jullie deze aflevering beschikbaar willen maken.

Reputatie 7
Badge +16

@Cheyenne Zou jij hiernaar kunnen kijken morgen? Thanks alvast! 😄

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, super! 😁 Heel fijn dat het is opgelost en dankjewel voor het doorgeven. Veel kijk-plezier! 

Hi @MandyC, helemaal top! 😊 Ik hoor graag de bevestiging van je. 

Reputatie 5

@Jason @Nora Kan er nog iemand reageren waarom deze opname ook is mislukt?

Ik kom er nu net achter dat ik het ook bij La Brea heb, ik had dit echter eerdee niet. Wel ook NET5.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, dat is niet de terugkoppeling waar ik op had gehoopt - maar heel goed dat je dit hier meldt! Ik heb zojuist een onderzoek ingediend voor deze aflevering en houd dit de komende dagen voor je in de gaten. Hier heb je net ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Aan jou de vraag of je TV Box de aankomende dagen rechtstreeks aangesloten kunt houden op het modem. Anders zal het onderzoek namelijk gesloten worden door de technische dienst. Ik hoop dat ik snel de oplossing met je kan delen! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @AvM Rtd, ik los dit graag voor je op! Ik heb wat meer informatie nodig om verder te kunnen gaan:

Om welke uitzinding gaat het en op welke zender? Wanneer is de opname gemaakt (datum en tijdstip)

Wanneer heb je het opgenome programma gekeken? (datum en tijdstip)

Wanneer geeft hij de foutmelding aan? (error kan niet afspelen)

Kijk je de opname terwijl hetzelfde live programma nog loopt?

 

Wat betreft wifi: Ervaar je nog steeds een lagere snelheid dan het moet zijn? 

Wil ik je vragen om enkele snelheidstesten uit te voeren, zodat we kunnen achterhalen waar het misgaat. Belangrijk: - Een speedtest is altijd een momentopname, daarom is het goed om er meerdere uit te voeren - Als je gebruik maakt van een VPN verbinding, schakel deze dan eerst uit. Bij gebruik van een VPN gaat het signaal eerst naar de VPN server voor de speedtest, we meten dan niet de verbinding zelf Instructies: - Zorg dat je dichtbij het modem staat - Open een browser op een mobiel apparaat en ga naar https://fast.com/ De speedtest begint direct bij het openen van de website - Zodra de speedtest klaar is, verandert de tekstkleur van grijs naar zwart. Door te drukken op 'meer informatie weergeven', krijg je niet alleen de downloadsnelheid te zien maar ook de uploadsnelheid en andere informatie - Maak een screenshot van de speedtest - Wacht minimaal vijf minuten en voer de speedtest nogmaals uit, op dezelfde afstand van het modem. Je doet dit door de browser te verversen. Maak een screenshot van de speedtest - Wacht minimaal vijf minuten en ga dan naar de plek in huis waar je problemen met de wifi ervaart. Ververs de browser om een nieuwe speedtest te starten en maak ook hiervan een screenshot.

 

Ik hoor graag van je terug!

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, ik wil je graag laten weten dat jouw issue is toegevoegd aan het algemene onderzoek wat momenteel loopt bij onze IT-afdeling! Meerdere klanten ervaren namelijk problemen met opnames van TLC. Het is dan ook doorgezet naar de leverancier om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra dit issue is opgelost, worden alle klanten die dit ervaren hierover ingelicht.

Reputatie 7
Badge +9

@Mark-DenHaag je zei in je eerste bericht dat je de hele serie opgenomen had alleen de finale niet opgenomen was. Wij kunnen de hele opgenome serie niet vinden.

Reputatie 5

Hoi @Lisa hoe kan ik tot die tijd TLC terug kijken?

Reputatie 5

@Tommie van Odido Als ik een aflevering gekeken heb dan verwijder ik die. Mede omdat anders de ruimte snel volzit…

 

Maar ipv in problemen te denken, wat is de oplossing.

Reputatie 1

@Lisa  …. ik word er een beetje debiel van .. maar er zijn WEER problemen. Law and Order SUV, 4 en 11 januari. Weer hetzelfde probleem. Net 5. Ik word er echt een beetje simpel van. Ik heb dit met andere aanbieders echt nog nooit gehad.

Kan je er achter gaan wat nu weer het probleem is???

Reputatie 7
Badge +8

@Mark-DenHaag Ik heb geprobeerd om in te loggen in jouw tv-account, maar het lukt mij niet om mee te kijken in jouw opnames. Kan het zo zijn dat je de tv-pincode hebt gewijzigd? Verder kan het zijn dat de naam van de opname net anders is waardoor deze niet in de reeks valt met die je op wilt nemen. Zelf heb ik dit gemerkt met bijvoorbeeld Masterchef Australië. Of wanneer een aflevering uit twee delen bestaat, maar wel beide dezelfde afleveringstitel hebben, dan is vaak het tweede deel ook niet opgenomen omdat dit gezien wordt dan als een dubbele aflevering. 

Of dit ook bij jou het geval is, durf ik niet te zeggen, gezien het programma al een tijdje is afgelopen. Hopelijk kun jij mij hier meer over vertellen! Zodat we het duidelijker in kaart kunnen brengen waar het precies aan ligt.

Reputatie 5

@Demi 

Het idee van opnemen is dat je het inpland om later terug te kijken. Ik weet ook niet wat er fout gaat, dat is mijn vraag juist aan jullie. Ik weet alleen dat ik nu al een zoveelste keer mislukte opnames heb.

 

Ja ik moest mijn pincode wijzigen omdat er een oud tv kastje online kwam (die niet meer in mijn bezit was) met mijn account.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, ik heb gelijk voor je gecheckt of de opname wel via de webbrowser te bekijken is! Hier is de aflevering jammer genoeg ook niet te zien. Hoe rot ik dit ook vind, heb ik voor nu geen tijdelijke workaround om de aflevering(en) te kunnen zien. We hebben in ieder geval een nieuwe update opgevraagd omtrent dit issue en zitten hier bovenop. Zodra ik hier meer over hoor, dan laat ik het je gelijk weten. Sorry voor deze situatie! 

Reputatie 7
Badge +9

@Mark-DenHaag dat is volkomen begrijpelijk. Op dit moment heb ik hier geen oplossing voor omdat we het niet kunnen onderzoeken. Is het probleem nogmaals voorgekomen?

Reputatie 5

@Tommie van Odido Lees maar eens terug in dit topic. Ik had met jullie de eenzijdige afspraak gemaakt dat ik het opname pakket een jaar gratis krijg als er weer iets fout zou gaan.

Precies hetzelfde probleem hier, zeer frustrerend, meerdere series van Net5 al moeten verwijderen omdat ze gewoon weg niet laden. Soms doen 4 afleveringen het niet en de 5e ineens wel.

Nu wederom problemen met opnames van 16, 23 en 30 oktober om terug te kijken, ze blijven gewoonweg laden.

Op de app verschijnt een foutmelding en op de 2e tv hetzelfde probleem, opnieuw opstarten, stroom eraf etc helpt niet en telefonisch kunnen ze niet helpen.

Reageer