Problemen met opnames, foutmelding of blijft laden

  • 28 October 2022
  • 79 reacties
  • 1029 Bekeken


Toon eerste reactie

79 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@MandyC Het is niet fijn dat dit probleem keer op keer terugkomt, sorry daarvoor. Lisa is niet meer actief als moderator op deze Community, ik zal jouw vraag doorzetten naar de collega-moderator die het tv-deel vanaf maandag voor haar rekening neemt. @Cheyenne Wil jij deze bespreken met het tv-team? Thanks!

Reputatie 7

Hi @vanDalens, yay - perfect! Dankjewel dat je dit aangeeft en maak er nog een mooie dag van. Enjoy! 🎉

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, ik heb heel goed nieuws! De uitrol van de fix voor TLC staat gepland voor morgen. Kun je morgen aan het eind van de dag (of overmorgen) laten weten of je weer probleemvrij bent? Ik kijk uit naar een update morgen of overmorgen. 

Om daarnaast terug te komen op jouw andere vraag. Heel terecht punt, daar heb je gelijk in. Gelukkig kan ik je laten weten dat ik dit onlangs bij een tv-meeting heb aangestipt en dat we bezig zijn om dit probleem te verhelpen, zodat je dit niet meer handmatig hoeft te doen. 

Hi @nandaleerink, heel goed dat je hier aan de bel trekt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik ervaar ook een foutmelding bij deze opname als ik via jouw TV Anywhere probeer te kijken. Hartstikke goed dat je gelijk zo'n helder voorbeeld hebt doorgezet. Ik wil zo snel mogelijk de technische dienst hiervoor aansturen. Kun je hiervoor enkel nog het volgende laten weten?

  • Sinds wanneer ervaar je dit euvel? 
  • Ervaar je dit probleem op meerdere apparaten? 

Alvast bedankt! 💪

Reputatie 5

Ik vind het wel bijzonder dat het zo vaak fout gaat. Waarom zou een zender als TLC lastiger op te nemen zijn dan een NPO1? En als het fout gaat zit ik elke keer weken te wachten op een oplossing.

Reageer