Beantwoord

Terugkijken werkt niet



Toon eerste reactie

145 reacties

Reputatie 7

Hi @Michael_Max, ik heb je zojuist verder geholpen in het onderstaande topic: 

Spreek ik je daar verder? 😊 Het is niet toegestaan om meer dan één dezelfde reactie te plaatsen wanneer je hetzelfde onderwerp aansnijdt. Zo behouden we het overzicht en helpen we je nog sneller! 

Hier kun je nog eens rustig alle huisregels doorlezen: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Merci!

Reputatie 1

Ik heb al tijden de ellende bij terugkijken, half uur gaat het goed en dan stopt het beeld en geluid. Na paar seconden gaat het weer verder om dan na ongeveer 2 seconden weer te stoppen, daarna komt het niet meer goed.  Opstarten, stroom eraf ed niets helpt. Heb hetzelfde ook vak bij opgenomen programma’s 

Reputatie 7

Dag @Jemodak @HFS @Raazz @Laura_van_kessel en @thijnjacobs,

 

Ik heb voor jullie allen een opdracht gemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen dit (als geheel) nu in onderzoek nemen en overeenkomsten opsporen. Dit is de beste manier om dit probleem boven water te krijgen. Het iljkt erop dat dit iets is wat in het netwerk zit (dus niet bij jullie individueel), maar ook lang niet bij al onze klanten ervaren wordt. Het is voor nu nog puzzelen wat er precies speelt. Bedankt voor al jullie reacties en doorlopen van stappen!

 

@BeMu, aangezien jij nog op het oude netwerk zit, speelt er bij jou iets anders. Zou je het modem en de TV BOx kort van de stroom willen halen? Werkt het Terug Kijken hierna weer goed?

 

@HFS jij zit toch op het nieuwe platform, vandaar dat ik je hierboven heb meegenomen. 

 

@thijnjacobs, speelt dit issue bij jou trouwens op beide TV Boxen? 

Reputatie 3

Hoi @Sander,

Vanwege de beroerde beeldkwaliteit van het nieuwe platform heb ik het oude platform nog gehouden via de tips op dit platform. Dus jullie hebben mij inderdaad omgezet, maar zolang het oude platform ik de lucht blijft en de optie met het VLAN nog werkt blijf ik bij het platform dat wél naar tevredenheid werkt.

 

Lang verhaal kort: ik gebruik daadwerkelijk het oude platform nog.

Reputatie 7
Badge +1

@Sander Helaas heeft het geen resultaat, alles diverse keren gereset en van de stroom gehaald ook het wisselen van poort heeft geen resultaat.

Reputatie 1

Goedemorgen,

Heb nog het oude systeem met linksonder het t-mobile logo. Sinds 2017 klant met een standaard abbo + espn pakket, huawei modem en sinds een week 2 nieuwe amino tvboxen.
De functie 'terug kijken' is een drama. Op een onhandige manier met de kleur en pijltjes toets je programma zoeken in de tvgids. Vaak krijg ik meteen een error dat er een fout is bij afspelen, maar soms ook pas als ik al half uur zit te kijken. Zo frustrerend elke x allemaal.
De tijdlijn vd tvgids klopt ook niet, áls terug kijken lukt mis ik zowat 10 min van het begin of het einde van het programma. Hij stopt dan en gaat weer terug naar de tv gids, ik moet t programma dan weer opnieuw terug zoeken en het daarna volgende programma opstarten om de laatste 10 min van m'n serie te kunnen afkijken.
Als ik s’avonds van radio naar tv schakel en dan de tvgids wil inzien dan zie ik de ochtendprogrammering op de tijd van inschakelen, de tijdlijn is als t ware stil blijven staan. Zo gaat t al een tijd, ook al met de oude entone tvboxen. Heb meerdere keren de modem en/of tvboxen gereset, alsook andere stappenplannen via forum, andere tv aangesloten maar zonder succes.
Uiteindelijk gebeld 27/9, bleek dat er nieuw tv systeem was waar ik niks van wist. Waarom word je als klant niet op de hoogte gehouden, heb een tv systeem wat alleen maar ergenis geeft. Nu ik zelf belde kon t meteen aangevraagd worden, zou alvast 2 nieuwe tvboxen + bediening krijgen. Systeem zou binnen 2 weken automatisch geactiveerd worden, dus nu nog oude platform. Maar fijn vooruitzicht, eindelijk geen ergenis meer. Apparatuur ontvangen, maar kreeg tvbox boven steeds niet geregistreerd, melding mislukt of niet toegestaan. Inmiddels gisteren 9 okt mail vd technische dienst met stappenplan. Hoera t werkt...
Tvbox beneden was wel al meteen goed geregistreerd, maar terug kijken en begin gemist kan nu sinds paar dagen helemáál niet meer, op geen enkele zender of tijd. Dus weer reset  stappenplan zonder succes, en tvbox boven doet ook weer raar. Geen beeld en geluid, tv gids is oproepbaar maar switchen naar zenders gaat niet. Balk onderin verschijnt via ok knop, maar bij switchen naar zenders krijg ik alleen zwart beeld en geen geluid.
Ben met nieuwe tvboxen nog slechter af.
Hoe en wanneer gaat alles waar ik voor betaal werken zoals t hoort?

Beste Brian, 

De vraag omtrent de logo's daarmee bedoelde ik of de logo's van de zenders dan ook in de digitale tv gids worden getoond net zoals bij TV Anywhere in de Android app. Op het oude platform zie je alleen de naam van de zenders.

De opnamebox weghalen lijkt me niet de bedoeling. Die staat in de woonkamer. Die moet dan dus worden omgeruild anders kunnen we aldaar geen TV meer kijken.

Ik afwachting van je reactie.

Met vriendelijke groet,

André 

Hi allen,

Een update aan onze kant; we zien namelijk dat er sinds gisteravond een fix is voor bovenstaande problemen. Hierbij lijken de issues met het Terug Kijken te zijn opgelost. Mocht je toch nog onverhoopt problemen ervaren, laat het vooral weten in dit topic. Voor nu wens ik jullie alvast veel kijkplezier! 

Na dit bericht de update weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Beeld stopt weer na een paar seconden. Nog een keer proberen levert zwart beeld op. Op de 1 drukken werkt ook niet. Zowel met de 14.8.83 als met de 14.8.86 firmware. Dus weer teruggerold naar oude tv platform. 

Hi allen,

Een update aan onze kant; we zien namelijk dat er sinds gisteravond een fix is voor bovenstaande problemen. Hierbij lijken de issues met het Terug Kijken te zijn opgelost. Mocht je toch nog onverhoopt problemen ervaren, laat het vooral weten in dit topic. Voor nu wens ik jullie alvast veel kijkplezier! 

Na dit bericht de update weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Beeld stopt weer na een paar seconden. Nog een keer proberen levert zwart beeld op. Op de 1 drukken werkt ook niet. Zowel met de 14.8.83 als met de 14.8.86 firmware. Dus weer teruggerold naar oude tv platform. 

Ook bij ons lijkt er weinig veranderd… Wat is er precies opgelost?

@Lisa  Hallo Lisa het probleem terugkijken op Rtl 7 is hier opgelost. In ieder geval hartstikke bedankt ook voor de techneuten snel opgepakt en gefixt😁. Toch nog een volgende vraag had gehoopt dat het probleem vanzelf oploste afgelopen dagen maar niet. Rtlz gewoon kijken geen probleem terugkijken gaat zeer moeizaam maakt niet uit wat je terug wil kijken maar hij vind moeilijk het streamkanaal te vinden. Zie foto je ziet het rondje continu ronddraaien er komt geen foutcode. Ik los het op door veel op de afstandsbediening knop terug in te drukken en keer op keer proberen na een x aantal pogingen heb ik streaming. Beeld is niks op aan te merken doorspoelen gaat nauwelijks met hickups etc. Er zit duidelijk is niet goed in het streamingkanaal terugkijken rtlz. Terugkijken via epg en menu tv terugkijken zelfde resultaat. Uiteraard powerflips gedaan modem en tvbox geen resultaat. Verder alle terugkijk streams doen het goed behalve rtlz dus. Zou mooi zijn als dit probleempje ook opgepakt kan worden. Zijn er meerdere mensen met dit probleem meld het even dan heeft TMobile meer houvast.

 

Hi @thijnjacobs, goed dat je dit aangeeft en fijn dat je al zo tevreden bent met de huidige zenders! Ik heb zojuist dan ook meteen een vergoeding voor je ingediend. Je kunt deze ook checken in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Het issue voor het wegvallende geluid is trouwens nog steeds in onderzoek, dus ik hoop dat hier snel iets uitkomt dat ik aan je kan melden. Voor nu een heel mooi weekend!

Hoi Lisa, begrijp me niet verkeerd, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar toch…

Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile is er nog geen enkele maand geweest waarin T-mobile een vlekkeloze dienst heeft verleend. Haperende live TV, slechte kwaliteit bij terugkijken van opnames waardoor het terugkijken onmogelijk werd, terugkijken werkte niet en nu weer het wegvallen van het geluid. Kortom, vanaf het begin af aan heeft T-Mobile niet geleverd wat ze beloofd hebben.

Ter compensatie van dit alles krijg ik nu € 10,- aangeboden… Dit voelt niet goed, eerder als een belediging… Ik had een passende oplossing verwacht en stel voor dat jullie daar alsnog mee komen.

Hi @thijnjacobs, goed dat je dit aangeeft en fijn dat je al zo tevreden bent met de huidige zenders! Ik heb zojuist dan ook meteen een vergoeding voor je ingediend. Je kunt deze ook checken in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Het issue voor het wegvallende geluid is trouwens nog steeds in onderzoek, dus ik hoop dat hier snel iets uitkomt dat ik aan je kan melden. Voor nu een heel mooi weekend!

Hoi Lisa, begrijp me niet verkeerd, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar toch…

Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile is er nog geen enkele maand geweest waarin T-mobile een vlekkeloze dienst heeft verleend. Haperende live TV, slechte kwaliteit bij terugkijken van opnames waardoor het terugkijken onmogelijk werd, terugkijken werkte niet en nu weer het wegvallen van het geluid. Kortom, vanaf het begin af aan heeft T-Mobile niet geleverd wat ze beloofd hebben.

Ter compensatie van dit alles krijg ik nu € 10,- aangeboden… Dit voelt niet goed, eerder als een belediging… Ik had een passende oplossing verwacht en stel voor dat jullie daar alsnog mee komen.


Dat lijkt me geen kwestie van een gegeven paard…. het gaat erom dat je geleverd krijgt wat je mag verwachten… en als dat niet zo is, heb je RECHT op compensatie.

Beste T-Mobile medewerkers,

helaas kan ik ook al weken geen films meer terugkijken op bepaalde zenders. ik heb onderstaand uitgevoerd, maar heeft geen positief resultaat. hoe nu verder?

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

mvg

Ruud van der Aa

Hoi Lisa,

Ook ik ervaar de benoemde problemen met de opties Terug Kijken/ Begin Gemist op tv.  

> Tot aan twee weken geleden kon ik veel programma’s niet selecteren + terugkijken. Er stond dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
> En sinds 2 twee weken kan ik programma’s ‘terugluisteren’: als ik wil terugkijken, dan bevriest het beeld en loopt enkel het geluid.

Het trucje met 1 minuut doorspoelen heb ik gelukkig ontdekt op dit forum..

Voor de compensatieregeling: deze problemen heb ik sinds 2 sept tot op heden.

@Lisa Nog even een aanvulling op bovengenoemd probleempje Rtlz terugkijken,  begin gemist dus tijdens live kijken naar begin gemist werkt qua streamen prima probleem zit hem in terugkijken. Sorry voor deze post aanvulling was ik even vergeten maar wel misschien duidelijk qua uitleg voor de heren technici om het probleem te lokaliseren en op te lossen. Verder internet down en upload zijn perfect 47,7 download en 30,7 upload via speedtest via wifi 5.0 ghz op iPhone en iPad perfect dus daar ligt het dus niet aan.

 

Beste Brian, 

Indien we overstappen naar T-Mobile TV maakt dat enig verschil met terugkijken? Is dit een ander platform?

Krijgen we dan wederom een andere TV-box? Lees dat het opname apparaat met harde schijf moet worden omgeruild. Is dit zo ook met de kleine TV box zonder opname?

Op YouTube zag ik een video van een T-Mobile Android TV box maar die was in het Pools.

Worden bij T-Mobile TV de logo's van de zenders op het TV scherm weergegeven zoals bij TV anywhere? Het oude platform laat de logo's niet zien op onze TV schermen.

In afwachting van je antwoorden.

Met vriendelijke groet,

André 

Hier hetzelfde probleem! Terugkijken na een paar seconden vastloper en dan alleen geluid. Geldt iig voor Ned3 en rtl4. Het trucje met -1- indrukken werkt. Maar hopelijk komt er snel een structurele oplossing. 

Hier hetzelfde probleem! Terugkijken na een paar seconden vastloper en dan alleen geluid. Geldt iig voor Ned3 en rtl4. Het trucje met -1- indrukken werkt. Maar hopelijk komt er snel een structurele oplossing. 

Ow wat is dat trucje dan? Die ken ik nog niet, spoel  nu alles terug. 😔

Ook ik kan al een aantal dagen geen enkel televisieprogramma meer terugkijken.

 

Tot voorkort kon ik gewoon met mijn afstandsbediening het programma opzoeken en op oké drukken. Dan kan ik van alle zenders de programma's een week terug kijken.

 

Maar nu werkt het niet meer. Van geen enkele zender. Ik krijg alleen maar een foutmelding er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen probeer het later alstublieft nog een keer.

 

Ik weet niet wat jullie aan het uitrollen zijn Maar jullie hebben dit kennelijk niet goed getest gezien het aantal klachten wat hier staat.

 

Ik wil ook niet opnemen in de cloud. Ik wil mijn programma's gewoon op mijn harddisk recorder opnemen die ik van jullie gehuurd heb. Ik heb die van jullie gehuurd omdat ik dan de opname net zo lang kan bewaren als ik wil en in de cloud worden de opnames na een door jullie ingestelde tid gewist. Daar baal ik van ik wil daar zelf over kunnen beslissen.

 

 

 

 

 

 

Reageer